Vi over 38 ❤️

Telefon fra klinikken nå og 6 av 13 egg har blitt befruktet. Kjenner jeg ble ganske skuffet :( Har alltid hatt god befruktning tidligere og så plutselig befruktes bare halvparten. Når det er sagt så har jeg 6 muligheter fremdeles så skal ikke ta sorgene helt på forskudd!

Nå begynner det jeg syns er den verste tiden, men forhåpentligvis blir det innsett onsdag :)
6 av 13 er jo kjempebra Dagni. Du har 6 egg som er befruktet, 6 potensielle blastoer :Heartred
Jeg skal krysse alt som krysses kan for deg i dagene fremover :Heartred
Dagni, jeg er helt enig med Litjmora her. Det der er jo potensielt 6 babyer. Skjønner det ikke blir 6 babyer, men inni de 6 ligger kanskje en som kommer til en perfekt livmor og graver seg godt tilrette i 9mnd:love7:wav

Dagni, jeg er helt enig med Litjmora her. Det der er jo potensielt 6 babyer. Skjønner det ikke blir 6 babyer, men inni de 6 ligger kanskje en som kommer til en perfekt livmor og graver seg godt tilrette i 9mnd:love7:wav

Hehe, jeg er jo i grunnen helt enig selv også ;)

Nå skal jeg forsøke å slappe av og ikke bekymre meg unødig, men det er lettere sagt enn gjort. Hadde jeg ikke hatt så stort frafall mellom befruktning og innsett tidligere så hadde det nok ikke stressa meg så mye, men jeg veit mange - kanskje alle - faller fra de nærmeste dagene.

Hei, det er første gangen jeg skriver inne på forumet i dag, men har vært her inne noen ganger for å lære mer om "hva som kan være galt med meg" og finne ut om mulighetene våre videre.

Plutselig har det gått nesten to år med prøving, ikke hver måned for livet vårt har endret seg en del siden uttak av spiralen. Det siste året har jeg kjent mye på det, samtidig som vi har vært mest aktive prøvere. Høye topper med positiv test, og de værste nedturene der jeg går i koma fordi det ikke lykktes denne gangen heller. Da tenkter jeg at nå er det nok, nå går prøvingen på bekostning av familielivet og det å bare leve normalt. Men så går tiden, ny el og på magisk vis er håpet skyhøyt når ikm nærmer seg.

Har allerede blitt testet for det meste, og ser bra ut, men de magiske 40 begynner nå å nærme seg. Har flere autoimmune sykdommer som ikke visstnok skal påvirke fertilitet, så er nok alder som spiller inn. Har 3 positive g-tester og noen kanskje-skygger bak oss. Har via privat gyn fått crinone, og i tilllegg fragmin og albyl-e "liggende" i tifelle ny positiv test, men ingenting har skjedd siden i oktober, så er tynnslitt av å prøve og vente... vet ikke om disse medisinene vil hjelpe, men er med på å skape håp om at vi skal lykkes, men er jo ingen garanti.

Har bestilt time for ny fertilitetsutredning hos Hausken, men kjenner at jeg er tilbakeholdende. Har blodprøver som må tas, men har ikke tatt de ennå og har vært på grensa til å avbestille flere ganger. Vet bare ikke om jeg klarer mer. Og har blitt usikker på om mere påkjenning er verdt det. Er også begynt å stille spørsmål om dette virkelig er rett for oss, altså et barn til, for vi har to store allerede... Bedre halvdel er tilsynelatende upåvirket, men ønsker at vi skal bare fortsette å prøve "så vil det nok gå til slutt". Han tar så lett på det.

Ser at jeg går i de samme sirklene. El har akkurat vært og i hode mitt er jeg 100% instilt på at denne gangen skal det gå. Men så har jo erfaring vist at det ikke gjør det. Har blitt så opphengt i prøvingen at det føles ut som om jeg har mistet gangsynet helt.

Så...vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget. Det er jo enkelt egentlig, endten må vi fortsette eller avslutte prøvingen. Men føler meg helt i limbo....Trenger en fasit.
Hei og velkommen til oss! ❤️ Så vondt å høyra om lang prøvehistorie, det er vondt uansett om det er primær eller sekundær infertilitet. I denne gruppa vår er me ein god gjeng som slit med sekundær barnløshet. Er det slik at de har snakka om å gå vidare med inseminasjon og/eller IVF? Høyrest iallfall lurt ut å ta ein ny fertilitetssjekk hos Hausken, synest eg, for å høyra kva råd dei gir dykk. Vil gjerne følgja deg vidare, oppdater oss gjerne når det er noko nytt å melda! Reknar med at du enn så lenge ikkje vil stå på lista vår? Mange styrkeklemmar! ❤️

Jeg kan settes på ikke gravid. Hcg sunket fra 251 til 250. Minimalt men de blødninger og smerter jeg har hatt så er det nok en sa.
Så utruleg leit å høyra, kjære Cissa10. Har oppdatert. Det er så brutalt dette her. Ta godt vare på kvarandre! ❤️❤️ Styrkeklemmar

Hei alle!

wishforamiracle. Barn nr 2. Forsøk nr 3. Feyseforsøk. Ovitrelle og cyklogest.

Håper det går bra for dere, babystøv og gode tanker til dere! Så fint å lese om flere med gode resultater på egguttak!
Da er har jeg satt ovitrelle sprøyte i dette forsøket og skal sette inn igjen neste torsdag 12.30. Spennende tid nå. Prøver også å leve lavkarbo og spise vitaminer osv..
Ps til dere som henter ut egg har jeg foresten lest at å ta melatonin, qoq10 og vitemin e skulle være bra for eggkvaliteten. som tilskudd.

:)
Så spennande!! Du får gi ein lyd når du er blitt ruger!! ❤️ Masse lykke til!

Telefon fra klinikken nå og 6 av 13 egg har blitt befruktet. Kjenner jeg ble ganske skuffet :( Har alltid hatt god befruktning tidligere og så plutselig befruktes bare halvparten. Når det er sagt så har jeg 6 muligheter fremdeles så skal ikke ta sorgene helt på forskudd!

Nå begynner det jeg syns er den verste tiden, men forhåpentligvis blir det innsett onsdag :)

Gratulerer med vel gjennomført uttak! Og for ein fangst!! Forstår at du er litt skuffa over tala, men seks embryo er jo aldeles fantastisk!! Og meir enn eg nokon gong har kunna drømma om. :wtf: Kryssar alt for at gullegget er der!! Når er innsett planlagt? Du må halda oss oppdaterte. Heia, heia!! ❤️

Gratulerer med vel gjennomført uttak! Og for ein fangst!! Forstår at du er litt skuffa over tala, men seks embryo er jo aldeles fantastisk!! Og meir enn eg nokon gong har kunna drømma om. :wtf: Kryssar alt for at gullegget er der!! Når er innsett planlagt? Du må halda oss oppdaterte. Heia, heia!! ❤️

Tusen takk, @Smuta :Heartred Er så glad for å se at du endelig lyktes! Det gir masse inspirasjon, og håp! Noen ganger føler jeg meg ganske utakknemlig i denne ivf-bobla. Er fullt klar over at 6 befrukta egg er mer enn hva andre kan drømme om, men så er det dessverre slik at det er egen historikk man sammenligner med. Da er ikke 6 befrukta egg noe å rope hurra for :(

Håpet lever likevel fremdeles! Forhåpentligvis blir det innsett av blasto på onsdag :Heartred

Så utruleg leit å høyra, kjære Cissa10. Har oppdatert. Det er så brutalt dette her. Ta godt vare på kvarandre! ❤️❤️ Styrkeklemmar
Takk, ja det var et slag for oss, men sånn er realitetene :( Nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med blødninger for å prøve på nytt :Heartred

Hei og velkommen til oss! ❤️ Så vondt å høyra om lang prøvehistorie, det er vondt uansett om det er primær eller sekundær infertilitet. I denne gruppa vår er me ein god gjeng som slit med sekundær barnløshet. Er det slik at de har snakka om å gå vidare med inseminasjon og/eller IVF? Høyrest iallfall lurt ut å ta ein ny fertilitetssjekk hos Hausken, synest eg, for å høyra kva råd dei gir dykk. Vil gjerne følgja deg vidare, oppdater oss gjerne når det er noko nytt å melda! Reknar med at du enn så lenge ikkje vil stå på lista vår? Mange styrkeklemmar! ❤️
Hei og takk:Heartred Siste uka har jeg vært mer positiv, har tatt prøvene vi fikk tilsendt og gru/gleder meg litt til fertilitetssjekken, på en bra måte. Vi tar snakket om å gå videre med inseminasjon eller ivf, men tar ett steg av gangen. Jeg kjenner litt på at jeg trenger en pause, men samtidig tviler jeg på at jeg klarer legge alt bort og ikke tenke på prøving. Så da er det kanskje best å bare gå videre med hjelp av Hausken? Håper så veldig vi kan få noen svar:happy:

Jeg har fått telefon fra klinikken og det ligger an til innsett i morgen! 7 (!) embryo er fremdeles med. Av disse ser 4 bra ut, mens 3 mest sannsynlig faller fra.

Da er det bare å krysse fingrene for at de 4 fremdeles deler seg og oppfører seg eksemplarisk til i morgen! :smiley-angelic001

Jeg har fått telefon fra klinikken og det ligger an til innsett i morgen! 7 (!) embryo er fremdeles med. Av disse ser 4 bra ut, mens 3 mest sannsynlig faller fra.

Da er det bare å krysse fingrene for at de 4 fremdeles deler seg og oppfører seg eksemplarisk til i morgen! :smiley-angelic001
Kjempebra ❤️ men hadde dem sagt feil til deg da siden du skrev tidligere at 6 av 13 var befrukta?

Fantastisk Dagni. Skal krysse alt som krysses kan :dance011

Back
Topp