Herleg, Litjmora! Som eg håpar at dette no går vegen for dykk!!!5+2 og sier meg fornøyd med testingen. Tul den 10. Februar
Vis vedlegget 376666
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herleg, Litjmora! Som eg håpar at dette no går vegen for dykk!!!5+2 og sier meg fornøyd med testingen. Tul den 10. Februar
Vis vedlegget 376666
Så bra, så herlig følelse5+2 og sier meg fornøyd med testingen. Tul den 10. Februar
Vis vedlegget 376666
Tusen tusen takkGratulerer, så fantastisk
Ja tusen takk hcg var på 65, på onsdag er jeg ihvertfall 4+5
Jeg må bare ta det litt med ro ikke så mye annet å gjøre jeg er og gravid
Tusen takkGratulerer så mye
Tusen takkGratulerer!!!
Tusen takkEndelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Så gøy å se flere positive tester her! Gratulerer @Litjmora og @Engelpia
Å så fantastisk Lura Deilig å kunne senke skuldrene litt!Endelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Så godt å høre at alt ser bra ut når får man ta den NIPT testen og hva koster den?Endelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Ja, så snart kvalmen begynner å gi seg skal jeg prøve å endelig nyte dette!Så godt å høre at alt ser bra ut når får man ta den NIPT testen og hva koster den?
Fantastiske nyheter!!Endelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Endelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Åh, så utrolig flotte nyheter, det må være en god følelseEndelig litt nytt fra min kant. Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra.
Tok du i dag og fikk svar samme dag? hva sier legen om stigningen? Skjønner du er bekymret, men senk skuldrene frem til en ny prøve.Tok ny hcg i dag, gruet meg, var bare på 105 i dag, var på 63 mandag
Ja tok første prøven på mandag og den på 105 i dag, det var resepsjonsdama som ringte meg fra legekontoret i dag, jeg må ringe klinikken i morgenTok du i dag og fikk svar samme dag? hva sier legen om stigningen? Skjønner du er bekymret, men senk skuldrene frem til en ny prøve.