Vi over 38 ❤️

Er så redd generelt, pga alder, vekta selv om legen kommenterte jeg hadde gått ned mye siden uttak i nov, er redd for å håpe ❤️❤️
Vil i alle fall anbefale en digital test med morgenurin etter 14 dpo. Da slipper du i alle fall å stå å tolke strek/skyggestrek/ikke strek.

Vedlegg

• IMG_20220126_200222.jpg
    IMG_20220126_200222.jpg
    1,8 MB · Visninger: 85
Jeg fikk jo negativ test I går med Lloyd sin sensitiv 10 test, men vet ikke om det har noe å si at jeg tok den rett før kl 17 i går og var veeeldig lite urin som ble i koppen

Noen som vet av noen prøver man kan ta før neste forsøk? Altså ikke mensprøve men flere blodprøver eller bakterieprøve av livmor. Jeg tok vannskanning i Porsgrunn for 1 år siden men alt så fint ut, dem fant ikke noe polypper eller muskelknuter. Sykepleieren ved spiren sa etter innsettet sist nå at embryoet så veldig fint ut, ingen fragmenteringer som jeg slet med i Porsgrunn. Men at det kunne være noe genfeil som de ikke kunne se ved innsett

Hei fine dere ❤️❤️ håper alt er bra ❤️ jeg selv svimte av torsdag kveld så skal til fsstlegevikar i morgen da svimmelheten ikke vil gi seg :( veldig ekkelt :(

Aldri hatt det før så veldig ekkelt, tror du Hu automatisk tar hcg? Kan vel ikke se noe på ultralyd?

Legen tar nok ikke automatisk HCG prøve. Har du fått positiv test? Hvilken DPO er du på? Om man kan se noe på en ul ved en graviditet, kommer an på hvor langt man er på vei. Det "frarådes" å ta ul før man er i uke 7 for å unngå å bli "unødvendig" skuffet/bekymret.

Lykke til :)

Legen tar nok ikke automatisk HCG prøve. Har du fått positiv test? Hvilken DPO er du på? Om man kan se noe på en ul ved en graviditet, kommer an på hvor langt man er på vei. Det "frarådes" å ta ul før man er i uke 7 for å unngå å bli "unødvendig" skuffet/bekymret.

Ikke tatt flere tester enn den negative onsdag for 5 dager siden, er 17 dpo nå, tusen takk ❤️

Vært hos legen nå, lavt blodtrykk, 100 /60, jeg har slitt med lavt blodtrykk i noen år men aldri svimmel, dem tok også hcg

Vært hos legen nå, lavt blodtrykk, 100 /60, jeg har slitt med lavt blodtrykk i noen år men aldri svimmel, dem tok også hcg
Godt at du blir følgt opp av legen! Kva gjer dei ifht blodtrykket no då? Bra at du fekk målt HCG også. Kryssar alt!!

Back
Topp