Vi over 38 ❤️

Da er vi kommet hjem, og jeg er stolt ruger av en flott 3-dagers spire :Heartred Er veldig spennende om det blir noe av resten av eggsene selv om gullegget nå selvfølgelig er på plass allerede. Nå er vi gravide til det motsatte er bevist :love7
Gratulerer :Heartred Nå satser vi på flere på frys, men uansett en spire som sitter :love7

Da er vi kommet hjem, og jeg er stolt ruger av en flott 3-dagers spire :Heartred Er veldig spennende om det blir noe av resten av eggsene selv om gullegget nå selvfølgelig er på plass allerede. Nå er vi gravide til det motsatte er bevist :love7
Gratulerer, så godt at alt gikk bra! Krysser det som krysses kan for at spiren blir sittende! :)

Hei kjære @Litjmora og @Lura korleis går det med dykk?? ❤️❤️
Fikk denne i går :Heartred Nei off, nå lyver jeg. Fikk den på søndags ettermiddag :rolleyes:
20220123_195651.jpg

Last edited:
Du og du!! Så gøy!!! :) Går det bedre "ellers" nå kanskje også? Håper dette har hjulpet på både det ene og det andre :Heartred

Enig med deg! Jeg hadde heller ikke stresset med å måle hcg, bare nyyyyt :)
Ja kjenner at hode har roet ned på mye av tenkingen, selv om det fortsatt ligger litt frykt der å lurer. Det har nok hjulpet på å få en sykemelding og bare fokusere på seg selv en liten stund.
Håper på det beste og prøver å tenke positivt

Last edited:
Hei kjære @Litjmora og @Lura korleis går det med dykk?? ❤️❤️
Hei Smuta :) Jeg er 10+5 nå, konstant kvalm og derfor 30% sykmeldt. :yuck: Er takknemlig for hjemmekontor akkurat nå! Men det er så verdt det hvis dette går bra. Klarer ikke helt legge fra meg «hvis» enda… Grugleder meg til UL på tirsdag! Håper den kan bekrefte at alt er bra så jeg kan senke skuldrene et hakk. :) Forresten, noen som vet om man får ha med partner på UL på Ullevål nå?

Hva med deg, er formen bra? ❤️

Aldri brukt stav desverre. Enten strimmel eller digital her i gården.
Hei :) er det noen som har noen stav tester å anbefale? Altså ikke strimler
Nei uff nå lyver jeg igjen her :sorry: Den hukommelsen er ikke helt som den skal være for tiden:oops:
Tok en metode tidligtest samme dag som digital slo ut 1-2. Metode sin slo ikke ut. Begge ble tatt på samme urin

Vel det kan jo være for tidlig ennå om kroppen din produserer hcg litt senere enn andre eller at implantasjon var for et par dager siden.
Men er det bare meg? Synes jeg ser en strek jeg altså (brillene er glemt hjemme skal sies)

Vel det kan jo være for tidlig ennå om kroppen din produserer hcg litt senere enn andre eller at implantasjon var for et par dager siden.
Men er det bare meg? Synes jeg ser en strek jeg altså (brillene er glemt hjemme skal sies)
Åh jeg syntes det selv men tør ikke håpe ❤️❤️

Vi krysser fingrene og håper på at det er en babystrek. Har du tenkt å teste mer før testdag? Husker at du ikke var noe begeistret for denne testingen :Heartred
Er så redd generelt, pga alder, vekta selv om legen kommenterte jeg hadde gått ned mye siden uttak i nov, er redd for å håpe ❤️❤️

Back
Topp