Hei alle supre damer her inne.
Livet er for tiden litt tungt. Prøvde fortvilt å få tak i legen min i går for en sykemelding, men som alt annet her i livet ble jeg altså sittende å vente på ingenting
Bedre lykke i dag kanskje.
MA'en i november har tatt på litt mer enn jeg liker å innrømme. Jeg sliter med å sove, selv om jeg er konstant trøtt. Min bestemor døde i går og min mann har vært igjennom et traume og får hjelp for det, så han klarer ikke å være så veldig støttende for tiden. Noe jeg absolutt skjønner og unner han all den hjelp han kan få
Jeg har de siste dagene hatt forsterket luktesans så jeg tok en test i dag. Den er tydelig defekt, men så var jo spørsmålet om det er begynnelsen på noe eller kanskje bare en skikkelig DRITT test jeg har kjøpt meg. Hva tenker dere? Det skal altså komme en strek for positiv test. Så kom det altså 1/4 rar strek
Vis vedlegget 375640
@LilKil jeg er ikke så kjent med polypper, men har forstått det slik at de kan komme når som helst i livet og veldig vanlig er etter fyllte 40. Så om de er nye eller gamle er jo vanskelig å si. Uansett så ville jeg ha fått de fjernet for innsett. De kan jo ødelegge for en graviditet. Også tenker jeg at de kanskje kan ta en liten skyll av livmoren din med det samme de er der inne.