Godt nytt år alle flotte damer
Nå ser det ut som det skjer noe fremover for meg.
1.februar skal jeg på samtale og ultralyd for videre utredning av endometriose.
10. Februar skal jeg på hysteroskopi for mer utredning av habituell abort.
Jeg venter ennå på blodprøvesvarene i forbindelse med dette, men regner med de er rett rundt svingen. Kan da vel ikke ta mange måneder å få svarene????
Uansett, etter en lang samtale med legen og sykepleieren på medicus, så tar vi utgangspunkt i at jeg både har leiden mutasjon og endometriose som min mor. Så får svarene komme når de kommer. Får derfor lang protokoll, blodfortynnende og prednisolon som en del av behandlingen.
Med tanke på at jeg faktisk blir gravid både med ivf og spontant, men sliter med å holde på graviditeten så tror legen at endometriosen ikke er av stor grad. Og da å gå å vente på en laparoskopi 6 -12 mnd frem i tid vil gjøre at avtalen med Medicus er utgått. (Må brukes innen 18 mnd, 3 pakk)
Så derfor kjører vi på med første nedreguleringssprøyte i midten av februar. Og har da uttak i slutten av mars/begynnelsen av april.
Føles så klart ut som en hel evighet til, men er det noe vi er gode på damer, så er det all den ventingen.
I mellomtiden sender jeg gode tanker til Camilla og håper på et lite mirakel til neste ultralyd