Vi over 38 ❤️

Hei allexsmile9

Her kommer det en laaang oppdatering fra meg:

Hadde vårt 2 innsett i oktober der 2 nydelige blactocyster ble satt innxsmile9
Positiv test 10 dager etter innsett! Altså etter å ha prøvd i 3,5 år med blenda hvite tester kunne vi nesten ikke tro det!
TUL i uke 7 viste 2 nydelige bankende hjerter :Heartred:Heartred

Uke 9 fikk jeg en vond følelse om at alt ikke var bra, fikk time til ul og der var det ett hjerte som hadde sluttet å slå- sorg- glede- tristhet- alt på en gang, men det andre lille nurket hadde vokst og utviklet seg, så en stor glede over det:Heartred

UL uke 12: Alt så helt perfekt ut- tok Nipt test og vi gikk ut svært lykkelige:Heartred den avdøde bittelille tvillingen ligger fortsatt i magen (blir kalt vanishing twin) kroppen absorberer den etter hvert.

08 des: sykehuset ringer og svar på Nipt test- høy risiko for trimosi 21, tårer- usikkerhet- ja alt på en gang…

Privat ul tok jeg i uke 14 og her var alt også helt fint og ingen indikasjon på noe.

Så var det fostervannsprøve, denne skulle tas 21 des- laaaaang ventetid…
Prøven gikk utrolig fint og ingen komplikasjoner- så var det å vente på svaret som skulle komme 28 des- enda mer venting… sjangsen for at Nipt testen va falsk positiv var på 1 av 10 prøver, 10%-20% sjangs var det for at lille gullet ikke hadde trimosi 21- så vi stålsatte oss og ventet…

Ingen tlf på tirsdagen og prøvesvaret var ikke kommet, enda mer venting… overlegen ringer onsdag sier: prøven har normale funn, barnet har ikke trimosi 21, det gikk ett Lyn gjennom meg av lettelse og glede! Så det har vært noen tøffe uker, så nå kan vi puste lettet ut og vente på oul som er snart:Heartred
Og vi venter en liten jente :Heartpink

Kjære deg :Heartred For en følelsesmessig berg-og-dalbane for dere. Så fantastisk å lese at alt er bra med babyen deres :Heartred

:Heartbigred

Hei allexsmile9

Positiv test 10 dager etter innsett! Altså etter å ha prøvd i 3,5 år med blenda hvite tester kunne vi nesten ikke tro det!

Uke 9 fikk jeg en vond følelse om at alt ikke var bra, fikk time til ul og der var det ett hjerte som hadde sluttet å slå- sorg- glede- tristhet- alt på en gang, men det andre lille nurket hadde vokst og utviklet seg, så en stor glede over det:Heartred

UL uke 12: Alt så helt perfekt ut- tok Nipt test og vi gikk ut svært lykkelige:Heartred den avdøde bittelille tvillingen ligger fortsatt i magen (blir kalt vanishing twin) kroppen absorberer den etter hvert.

08 des: sykehuset ringer og svar på Nipt test- høy risiko for trimosi 21, tårer- usikkerhet- ja alt på en gang…

Privat ul tok jeg i uke 14 og her var alt også helt fint og ingen indikasjon på noe.

Prøven gikk utrolig fint og ingen komplikasjoner- så var det å vente på svaret som skulle komme 28 des- enda mer venting… sjangsen for at Nipt testen va falsk positiv var på 1 av 10 prøver, 10%-20% sjangs var det for at lille gullet ikke hadde trimosi 21- så vi stålsatte oss og ventet…

Ingen tlf på tirsdagen og prøvesvaret var ikke kommet, enda mer venting… overlegen ringer onsdag sier: prøven har normale funn, barnet har ikke trimosi 21, det gikk ett Lyn gjennom meg av lettelse og glede! Så det har vært noen tøffe uker, så nå kan vi puste lettet ut og vente på oul som er snart:Heartred

For en historie - for ei reise.
Jeg kan sikkert skylde på hormoner, men nå triller virkelig tårene her.
Gratulere, og pust ut. :Heartred
Nå begynner 2022, og dere kan bruke tiden på å glede dere!

Ja, skjønner tankegangen din. Får bare krysse fingrene, men greit og være mentalt innstilt når ståa er slik den er. Man skulle ikke tro du har dysleksi på bakgrunn av det som leses her :)

Ikke så rart at du blir opphengt i dette, det blir de fleste. Jeg nyter julen, men går og lurer på når det blir innsett. Min forrige syklus var på 49 dager!! Det er jo vanvittig lenge :woot: Men må jo uansett vente minst to uker etter booster, før jeg kan ha innsett.

Idag skal det bakes flere småkaker, de spises kjapt!

Kos deg videre. Deilig med ferie :dance008

Da slår jeg deg veldig, min syklus er på ca. 365 dager:dance018:dance018 helt håpløst

Sender gode tanker og julefred til flotte damer over 38. Riktig god jul og ønsker dere alt som er godt i året som kommer.
Blitt et år eldre, men scan viser at alt er som det skal og kroppen er klar. Og alle gode ting er vel 7:Heartred LilKil - 42 - barn #1 - IVF #7 - Maigaard- Lang protokoll. Synarela nesespray, acetylsalisylsyre, Menopur, Ovitrelle, Crinone og Prednisolon. Gruer meg til å reise denne gangen, mye mer smitte og tiltak enn i høst.

Lykke til:flower:flower

Hei alle fine damer:love7
Stikker innom dere med en liten julehilsen herfra. Håper alle nyter fine og fredelige juledager:Heartred Jeg har det bra, formen og kroppen begynner å normalisere seg og lille julaften våknet jeg opp til menstruasjon som jeg da ikke har hatt på halvannet år:happy093, man kan jo bli religiøs av mindre:laughing001 Så nå blir det ny samtale med lege i neste uke ang tidligere oppstart med ivf:angel8
Alle gode ønsker for det nye året damer, måtte 2022 bli vårt år, jeg heier på dere!:wav
Klemmer fra Vårsol:love7

Masse lykke til, Vårsol:flower:flower Blir spennende å følge deg i 2022.

Hei allexsmile9

For en sterk historie, nå gråter jeg også. Du har nok hatt en tøff høst psykisk, håper at kroppen ellers føles grei.

Masse lykke til videre, sender deg masse gode tanker:Heartpink:Heartred

Hei allexsmile9

For en berg og dalbane, men også for en glede! Gratulerer med en liten jente på vei, lykke til videre! ❤️

Hei alle fine damer:love7
Stikker innom dere med en liten julehilsen herfra. Håper alle nyter fine og fredelige juledager:Heartred Jeg har det bra, formen og kroppen begynner å normalisere seg og lille julaften våknet jeg opp til menstruasjon som jeg da ikke har hatt på halvannet år:happy093, man kan jo bli religiøs av mindre:laughing001 Så nå blir det ny samtale med lege i neste uke ang tidligere oppstart med ivf:angel8
Alle gode ønsker for det nye året damer, måtte 2022 bli vårt år, jeg heier på dere!:wav
Klemmer fra Vårsol:love7
For en julegave! :p Godt å høre at det står bra til, håper på at 2022 blir året for dere! ❤️

Godt nyttår damer! Jeg hadde TUL i går og fikk se et fint lite foster med bankende hjerte! ❤️❤️ Beste nyttårsgaven! Formen er så som så - er kvalm og trøtt, og ikke minst sliten etter å hatt gjester hele jula. Likevel er dette fortsatt helt uvirkelig!

Godt nyttår damer! Jeg hadde TUL i går og fikk se et fint lite foster med bankende hjerte! ❤️❤️ Beste nyttårsgaven! Formen er så som så - er kvalm og trøtt, og ikke minst sliten etter å hatt gjester hele jula. Likevel er dette fortsatt helt uvirkelig!

Åhhhh, kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred Fantastisk :Heartred:Heartred:Heartred

Ååå, jeg har tenkt så på deg, Lura:love7:love7
Det er jo bare helt fantastiske nyheter. Nå må du roe ned, og ta godt vare på deg og den lille:Heartred

Godt nytt år alle medlemmer i geriatrigruppa :Heartred
Vil takke for alle oppdateringer, heiarop, trøsteklemmer, omtanken og rausheten i 2021. Denne gruppa er unik og jeg synes alle bidrar til å gjøre dette et trygt sted for å dele.
Må beklage at jeg ikke har vært så aktiv her de siste ukene, den lille har snudd livet vårt på hodet og vi prøver fortsatt å finne en slags rytme i det nye livet.

så ønsker jeg alle et fantastisk nytt år og krysser fingrene for positive tester og babyer på rullende bånd. Det er allerede flere ‘i ovnen’ og håper på flere gode nyheter ettersom ukene går.

Vær god mot dere selv i året som kommer, det er evig nok av det tøffe og slitsomme. :Heartred

Sender gode tanker og julefred til flotte damer over 38. Riktig god jul og ønsker dere alt som er godt i året som kommer.
Blitt et år eldre, men scan viser at alt er som det skal og kroppen er klar. Og alle gode ting er vel 7:Heartred LilKil - 42 - barn #1 - IVF #7 - Maigaard- Lang protokoll. Synarela nesespray, acetylsalisylsyre, Menopur, Ovitrelle, Crinone og Prednisolon. Gruer meg til å reise denne gangen, mye mer smitte og tiltak enn i høst.
Så godt å høyra frå deg igjen, LilKil!! Me heiar!!! ❤️ Skal oppdatera lista vår. Er du i gang med stimulering! Masse lykke til, 2022 skal bli vårt år!!! :happy:

Takk skal du ha søte deg, har tenkt på deg også! Hvordan går det? Har du fått svar på nye prøver? :Heartpink

Jeg fikk svar sist onsdag. Da var det en uke mellom prøvene. Den hadde steget, men kanskje ikke nok. Husker ikke hvor høy den var, noe som selvfølgelig irriterer meg.

Jeg har vært ekstremt dårlig de siste 14 dagene, veldig kvalm. Klarer nesten ikke fungere. Jeg sa at de måtte ta meg inn til skjekk før nyttårsaften, for jeg klarte ikke å gå flere dager med dette. Jeg tror ikke at jeg er gravid, pga den styrt blødningen jeg hadde 1. juledag. Vil jo da selvfølgelig få slutte med medisinene som gjør meg så dårlig. Men siden jeg var så dårlig, var legen litt optimist:schocked028 Skal endelig til sykehuset i morgen, ser fram til det.

Jeg fikk svar sist onsdag. Da var det en uke mellom prøvene. Den hadde steget, men kanskje ikke nok. Husker ikke hvor høy den var, noe som selvfølgelig irriterer meg.

Jeg har vært ekstremt dårlig de siste 14 dagene, veldig kvalm. Klarer nesten ikke fungere. Jeg sa at de måtte ta meg inn til skjekk før nyttårsaften, for jeg klarte ikke å gå flere dager med dette. Jeg tror ikke at jeg er gravid, pga den styrt blødningen jeg hadde 1. juledag. Vil jo da selvfølgelig få slutte med medisinene som gjør meg så dårlig. Men siden jeg var så dårlig, var legen litt optimist:schocked028 Skal endelig til sykehuset i morgen, ser fram til det.
Huff, den uvissheten er nesten det verste. Men blødde du kun den ene dagen? Får håpe kvalmen skyldes graviditeten og ikke medisinene. Lykke til med kontroll i morgen, krysser fingrene for gode nyheter!

Huff, den uvissheten er nesten det verste. Men blødde du kun den ene dagen? Får håpe kvalmen skyldes graviditeten og ikke medisinene. Lykke til med kontroll i morgen, krysser fingrene for gode nyheter!

Jeg leste om noen som var kvalme flere uker etter at de hadde mistet. Jeg var jo kvalm før jeg fikk satt inn egg, men slik det er nå er helt umenneskelig. Jeg blir kvalm av å åpne kjøleskapet, mannen og gutten min lukter vondt:laughing001:laughing001, jeg brekker meg av å pusse tenner. Helt håpløst.

Jeg blødde søndagen og mandagen før juleaften, med brun utflod i noen dager til. Så var jeg jo på ul på onsdag og de kunne se plomesekken og et eller annet til. Kunne verken avkrefte eller bekrefte om jeg var gravid. Så fikk jeg styrt blødning når jeg var i akebakken på 1. juledag. Gikk så på do og da rant det masse rart ut av meg, blødde ikke noe særlig mer etter dette. Blir tullerusk av å ikke vite.

Godt nyttår alle ❤️ håper på ett fint år for oss alle ❤️❤️ jeg selv fikk mens 27 des så blir fryseforsøk nå i januar i naturlig syklus. Aldri hatt fryseforsøk før så aner ikke helt når jeg kan forvente innsett. Ett av mine 8 egg overlevde i 5 dager og ble fryst ned som blasto ( spiren klinikk) aldri opplevd det i offentlig, der overlevde de max 2-3 dager

Godt nytt år alle medlemmer i geriatrigruppa :Heartred
Vil takke for alle oppdateringer, heiarop, trøsteklemmer, omtanken og rausheten i 2021. Denne gruppa er unik og jeg synes alle bidrar til å gjøre dette et trygt sted for å dele.
Må beklage at jeg ikke har vært så aktiv her de siste ukene, den lille har snudd livet vårt på hodet og vi prøver fortsatt å finne en slags rytme i det nye livet.

så ønsker jeg alle et fantastisk nytt år og krysser fingrene for positive tester og babyer på rullende bånd. Det er allerede flere ‘i ovnen’ og håper på flere gode nyheter ettersom ukene går.

Vær god mot dere selv i året som kommer, det er evig nok av det tøffe og slitsomme. :Heartred

Søta!! :joyful: Selv takk :) Du er god, du :joyful:

Du skal aldeles ikke beklage fordi du er opptatt med "livet" og det å være mamma :Heartred

Jeg er helt enig i at gruppen er topp, og du er så absolutt med og bidrar med heiarop og gode ord.

Ja, vi håper og tror at året skal bli bra. Igår på tv3 sa programverten: "Vi i tv3 ønsker alle et godt nytt år, og forhåpentligvis et mindre miserabelt år." :laughing001 Hun var tydeligvis ikke fornøyd med fjorårets, så for hennes del kan det nok bare bli bedre.

Man får bare gjøre det beste ut av alt, så får det bli så bra som det kan få blitt :Heartred

:talk017

Godt nytt år :Heartbigred

Last edited:
Back
Topp