Vi over 38 ❤️

Endelig litt nytt fra min kant. :) Tok UL og NIPT i dag, og alt ser foreløpig veldig bra ut, liten risiko for feil på fosteret ❤️ Tror skuldrene mine ble senket ti hakk i dag, og tør for første gang å tenke at dette skal gå bra. :)

Så gøy å se flere positive tester her! Gratulerer @Litjmora og @Engelpia
Så utruleg fantastisk, kjære Lura!! HURRA, HURRAaaaa!!!!!!!! No blir det baby!
:Heartbigred

Akkurat nå er hvertfall jeg gravid, helt til det motsatte er bevist :happy: fysj for en testetøs jeg har blitt :hilarious: 20220204_041329.jpg 20220204_041429.jpg

Last edited:
Her er test fra i gårkveld og i dag tidlig, fortsatt positive men livredd siden jeg fikk blødning i går, først lyserosa på papiret og på kvelden og i dag var det brunt blod, ringte gynokologen i går da jeg ikke fikk tak i klinikken og ble livredd, skal ta hcg der i dag

Vedlegg

• IMG_20220204_081848.jpg
    IMG_20220204_081848.jpg
    2,7 MB · Visninger: 64
Her er test fra i gårkveld og i dag tidlig, fortsatt positive men livredd siden jeg fikk blødning i går, først lyserosa på papiret og på kvelden og i dag var det brunt blod, ringte gynokologen i går da jeg ikke fikk tak i klinikken og ble livredd, skal ta hcg der i dag

Sterk strek iallfall! :) Fått svaret?

Huff er så frustrerende, hadde jo en blødning torsdag, tok hcg hos helsesekretæren hos gynokologen og Hu sku kontakte laben i går så jeg sku slippe bekymre meg, fikk sms i går 12.30 om at det ikke var noe svar enda, fikk sms i gårkveld igjen om fortsatt ikke noe svar så Hu sku sjekke i dag tidlig, fortsatt ikke noe sms fra henne :(

Tusen takk, fine du! ❤️ Hvordan går det med deg?? Spent på oppdatering!

Jo takk, det går bra med meg :) Det blir noen spennende dager fremover! Denne gangen kommer jeg ikke til å oppdatere "time for time", men håper jeg heller kan komme med gode nyheter om en liten stund :)

Huff er så frustrerende, hadde jo en blødning torsdag, tok hcg hos helsesekretæren hos gynokologen og Hu sku kontakte laben i går så jeg sku slippe bekymre meg, fikk sms i går 12.30 om at det ikke var noe svar enda, fikk sms i gårkveld igjen om fortsatt ikke noe svar så Hu sku sjekke i dag tidlig, fortsatt ikke noe sms fra henne :(

Håper du får det snart :)

Tusen takk som spør ❤️ bare gråter og gråter, ringte gynokolog kontoret i dag tidlig, sekretæren hadde ringt laben men ingen svar enda :( 3 dager uten å analysere prøven :( sku egentlig jobbe ekstra vakt i kvekd men sendte sms til sjefen og forklarte situasjonen så slipper jobbe i kvekd heldigvis ❤️

Back
Topp