Vi over 38 ❤️

Fikk NIPT-svar i går.
Ingen ekstra kromosomer. Alt normalt.
Nå tør jeg endelig begynne å glede meg.
Tenk at det ENE egget (etter tre uttak) som har klart seg gjennom hormonbehandling, uttak, befruktning, utvikling, nedfrysing og opptining, faktisk blir baby.
:love7Gullegg altså!:Heartbigred

OMG- vi er igang! Ble oppringt fra klinikk i Norge med beskjed om at de har donor til oss! Kontrakter er signert, og mannen skal i disse dager levere sakene sine!! De regner med uttak i desember en gang :nailbiting: Innsett i januar!
Så spennende!!! :woot: :nailbiting: Januar er jo straks!

Fikk NIPT-svar i går.
Tenk at det ENE egget (etter tre uttak) som har klart seg gjennom hormonbehandling, uttak, befruktning, utvikling, nedfrysing og opptining, faktisk blir baby.
Fantastisk! Hurra for gullegget! :Heartred

Hei dere,

Har tilhørt den gruppa her en stund, og sjelden skrevet.. men følger med på opp og nedturer og heier :Heartred
Siden vi er sekundær infertile, så kjenner jeg på samvittigheten, så ligger litt lavere i terrenget.. :bag:

Med all den kunnskap og erfaring dere sitter med, så tar jeg gjerne i mot noen tanker

Vi tilhører Porsgrunn, har to avbrutte forsøk og vil kun få ett til, da de ikke lengre har mer å tilby oss.

Legen var forsåvidt fornøyd med stimuleringen sist, antall egg ut og antall befruktet. Men problemet er jo at alle faller fra på dag 2-3. Ingen innsett.

Neste stimulering vil bli identisk den forrige. Frustrerende å få den beskjeden fra legen, trodde vi hadde fler sjanser men nei.

Er det ikke litt ‘tidlig’ å sette en statistikk etter to uttak? Kan jeg ha vært maks uheldig å ha havnet på dårlige sykluser begge ganger.

7+5 og ny ul kontroll i dag. Fosteret måler 6+6, men det ser ellers veldig bra ut. Fostersekk er i rett størrelse, det er fosteranlegg, fin hjerteaktivitet og det har en fin plassering i livmora.
Det var også litt vanskelig å måle denne gangen, men det fordi de måtte zoome så mye inn for å få til en god måling og da er det vanskelig å se hvor topp og bunn er fordi det blir så uklart bilde.

Legen var optimistisk og sa at så lenge vi ikke får måle skikkelig og jeg har behov for det, så skal jeg ha ul en gang i uka.
Ny ul den 9. November

Jeg velger å være positivt innstilt i alle fall til neste ul :Heartred
Kjære Litjmora, dette er jo fantastisk! Då eg fekk den dårlege beskjeden på TUL i fjor, kunne legen sjå både at fostersekken var for liten, hjerteaktiviteten for liten og embryoet for lite. Håpar inderleg at du får gode nyheiter om eit par dagar. ❤️

Fikk NIPT-svar i går.
Såååå godt å høyra, Tenkeboblen!! HURRA for gullegget! ❤️ Kor langt er du på veg no?

OMG- vi er igang! Ble oppringt fra klinikk i Norge med beskjed om at de har donor til oss! Kontrakter er signert, og mannen skal i disse dager levere sakene sine!! De regner med uttak i desember en gang :nailbiting: Innsett i januar!
Så utruleg spennande, kjære Saltvann!! ❤️ Og at de kan gjera det i Norge er jo heilt supert! Blir det fortsatt hos Hausken? Masse lykke til, blir så spennande å følgja dykk!!!

Hei dere,

Har tilhørt den gruppa her en stund, og sjelden skrevet.. men følger med på opp og nedturer og heier :Heartred
Siden vi er sekundær infertile, så kjenner jeg på samvittigheten, så ligger litt lavere i terrenget.. :bag:

Med all den kunnskap og erfaring dere sitter med, så tar jeg gjerne i mot noen tanker

Vi tilhører Porsgrunn, har to avbrutte forsøk og vil kun få ett til, da de ikke lengre har mer å tilby oss.

Legen var forsåvidt fornøyd med stimuleringen sist, antall egg ut og antall befruktet. Men problemet er jo at alle faller fra på dag 2-3. Ingen innsett.

Neste stimulering vil bli identisk den forrige. Frustrerende å få den beskjeden fra legen, trodde vi hadde fler sjanser men nei.

Er det ikke litt ‘tidlig’ å sette en statistikk etter to uttak? Kan jeg ha vært maks uheldig å ha havnet på dårlige sykluser begge ganger.
Velkommen til oss!!! Her er me fleire som slit med sekundær infertilitet (meg inkludert!), så det skal du iallfall ikkje tenka på. Alle former for infertilitet er veldig tøft, sjølv om det sjølvsagt er ein forskjell på å ha eit barn frå før av eller ikkje. Uansett, her er det berre til å dela alt av sorger og gleder! ❤️

Så utruleg frustrerande med avbrutte forsøk, har sjølv opplevd det. Men i det private prøver dei i det minste å endra på protokollen for kvar gong om det blir dårleg resultat. Så er jo litt rart at dei ikkje eingong vil gjera eit forsøk. Har de moglegheit til å gå privat om det ikkje klaffar på siste forsøk? Styrkeklemmar til deg!

Hei beste damer. 6+0 her i dag og er blitt 100% sjukmeldt… Intens kvalme og brekningar og utmattelse. Jævlig, men sjølvsagt verdt det om dette går bra. Håpar sånn at dette er gode teikn med tanke på graviditeten. Tida sneglar seg av garde mot TUL om ei veke, då er eg 7+0. Er så ekstremt nervøs for den, me håpar så inderleg på gode nyheiter der og kryssar alt av fingrar og tær.

Korleis går det med dykk andre? @Lura? @Lysi? @LilKil ? Og alle andre? Sender styrkeklemmar til heile gjengen uavhengig av kor de er i prosessen, dette gamet er søren meg tøft! ❤️

Hei beste damer. 6+0 her i dag og er blitt 100% sjukmeldt… Intens kvalme og brekningar og utmattelse. Jævlig, men sjølvsagt verdt det om dette går bra. Håpar sånn at dette er gode teikn med tanke på graviditeten. Tida sneglar seg av garde mot TUL om ei veke, då er eg 7+0. Er så ekstremt nervøs for den, me håpar så inderleg på gode nyheiter der og kryssar alt av fingrar og tær.

Korleis går det med dykk andre? @Lura? @Lysi? @LilKil ? Og alle andre? Sender styrkeklemmar til heile gjengen uavhengig av kor de er i prosessen, dette gamet er søren meg tøft! ❤️

Leit å høre du er sykemeldt og at kvalmen er så intens. Håper det roer seg litt. Kvalmen er veldig dobbelt, en fin påminner om lille i magen men Gud så slitsomt. Ta godt vare på deg selv :Heartred

klem

Såååå godt å høyra, Tenkeboblen!! HURRA for gullegget! ❤️ Kor langt er du på veg no?

14+4

Alle andre egg har delt seg rart, eller falt fra enda tidligere. (Få egg totalt da. 3 ut første gang, 2 ut andre gang og 4 ut tredje gang.)

Men alt har liksom bare fungert med dette ene egget. Delte seg fint og hadde vurdering 4AA som 5-dagers blasto.

Last edited:
Fikk NIPT-svar i går.

Ja, gullegget! :) Fantastisk!!

Så utruleg spennande, kjære Saltvann!! ❤️ Og at de kan gjera det i Norge er jo heilt supert! Blir det fortsatt hos Hausken? Masse lykke til, blir så spennande å følgja dykk!!!

Ja, veldig! Hva er vel livet uten litt spenning :joyful: Men ja, det er det absolutt! Dette virket fjernt for en god stund siden, men ikke nå lengre.

Leste at du ikke er i form :( Kjipt, men det er i det minste for en god grunn :joyful: Det er jo ikke akkurat omgangssyken som anslår å bli meget voldsom iår! Herre-min-for en tid!

Hei damer! Da er jeg nok en gang plassert i kongens by. Sitter og venter på uttak nå :nailbiting:

Back
Topp