Vi over 38 ❤️

Velkommen til geriatrisk gruppe :):)
Er det praksis ved klinikken å sette inn to-dagers? Eller er det andre grunner til at de setter inn to-dagers og dyrker resten til blasto? Eller misforsto jeg det du skrev?

Tusen takk :)

svaret jeg fikk på mail fra klinikken : Når det kommer til blasto/ikke blasto så er det jo sånn at om et embryo er helt sånn det skal være så spiller det egentlig ingen rolle om det settes inn på dag 1,2,3,4 eller 5. Eneste forskjellen er at på dag 5 så vet man mer om embryoet. Som regel setter vi inn ferske embryo på dag 2-3 og fryser ned på dag 5 for det er da de er mer robuste for nedfrysning. Det er både fordeler og ulemper med å sette inn embryo både sent og tidlig og vi tar vurderinger underveis når vi ser hva som blir mest riktig i deres tilfelle.

Velkommen til oss!!! Her er det sjølvsagt plass til fleire! ❤️❤️❤️ Skal føra deg opp i oversikten på første side. Er det første barn de prøver på? Blir spennande å følgja deg! Ser at det er andre her som har erfaring med Spiren og kan svara meir ifht det. Masse lykke til!!!

Tusen takk :) ja første barn vi prøver på :)

Tusen takk :)

svaret jeg fikk på mail fra klinikken : Når det kommer til blasto/ikke blasto så er det jo sånn at om et embryo er helt sånn det skal være så spiller det egentlig ingen rolle om det settes inn på dag 1,2,3,4 eller 5. Eneste forskjellen er at på dag 5 så vet man mer om embryoet. Som regel setter vi inn ferske embryo på dag 2-3 og fryser ned på dag 5 for det er da de er mer robuste for nedfrysning. Det er både fordeler og ulemper med å sette inn embryo både sent og tidlig og vi tar vurderinger underveis når vi ser hva som blir mest riktig i deres tilfelle.

Ok, da må man nesten bare stole på at de gjør en vurdering som er den beste for dere og at det går veien. Krysser fingrene :)

8+6 og ferdig med ny ul. Fosteret er forsatt 6 dager "for lite". Denne gangen var det lettere å måle og mest sannsynlig så er det bare at det er et lite barn. Men siden vi vet hvor gammelt det egentlig er skal være så får jeg ul ca 1 gang i uka fremover så vi ser at utviklingen går som det skal.
Skal prøve å senke skuldrene litt, men kjenner at det tar på psyken og ikke minst stjeler det mye av konsentrasjonen min på jobb.
Heldigvis har jeg ei fantastisk dame som leder og hun har stor forståelse for at jeg ikke er like effektiv som jeg bruker å være :)

8+6 og ferdig med ny ul. Fosteret er forsatt 6 dager "for lite". Denne gangen var det lettere å måle og mest sannsynlig så er det bare at det er et lite barn. Men siden vi vet hvor gammelt det egentlig er skal være så får jeg ul ca 1 gang i uka fremover så vi ser at utviklingen går som det skal.
Skal prøve å senke skuldrene litt, men kjenner at det tar på psyken og ikke minst stjeler det mye av konsentrasjonen min på jobb.
Heldigvis har jeg ei fantastisk dame som leder og hun har stor forståelse for at jeg ikke er like effektiv som jeg bruker å være :)
Så ufattelig nervepirrende, men det er jo gode nyheter at den følger sin utvikling ❤ Og så godt at du følges opp såpass tett ❤

Gratulerer så mye :) jeg er forresten i gang med forsøk på Spiren, bor i telemark, men opprinnelig trønder. ¤ forsøk i porsgrunn, 2 innsett, 2 avbrutt. Jeg synes å lese at du fikk tilbudet om å sette inn 2? eller leste jeg feil?
Jeg har satt inn to, mistet begge etter 7 uker. Blitt gravid på 2 dagers nå, som ligger ved min side nå❤️Ikke blitt gravid på to blasto , men gravid to ganger på to dagers. Så ikke vær redd for 2 dagers.

Jeg har satt inn to, mistet begge etter 7 uker. Blitt gravid på 2 dagers nå, som ligger ved min side nå❤️Ikke blitt gravid på to blasto , men gravid to ganger på to dagers. Så ikke vær redd for 2 dagers.

Tusen takk for svar <3 jeg fikk bare " streng beskjed " da jeg var hos spiren for 3 uker siden om at de ikke satte inn 2 :( så mistet litt håpet :(

Godt du får ukentlig oppfølging, dette virker absolutt som gode nyheter. Jeg skjønner likevel at det opptar mye tankevirksomhet.

Godt du har en forståelsesfull leder :) Dette skal gå bra, kjære deg!! :)

Krysser fingrene for deg <3 dette skal gå bra <3 godt å ha en forståelsesfull leder:) Jeg startet nettopp i 20 % fast helgestilling i oktober, og har vært litt borte da jeg bor i telemark , mens klinikken er i trondheim, måtte bytte helga mi nå som kommer da vi må reise opp pga uttak, ikke noe problem å få byttet og ønsket meg lykke til :) godt å ha slike ledere :)

Da kan jeg flyttes over på ruger, dere ❤ En blasto i magen og minst tre i fryseboksen :love7

Back
Topp