Vi over 38 ❤️

Må bare fronte lang protokoll her litt dere. For de som er vanskelig å stimulere som meg (ujevn vekst). Normal amh (14), normalt antall follikler (15-20). 4 egg ut på kort, 9 på lang! :happy:

Liker å lese her, mye positivt i det siste :love7
Enn om alle får drømmen oppfylt tilslutt :wav:Heartbigred

Her venter jeg bare på neste år:happy:

Fikk oppdatering fra klinikken i dag (dag 2), 7 ble befruktet og alle er med videre. 5 deler seg perfekt, mens 2 av de er halvgode. Kunne ikke vært mer fornøyd akkurat nå, og vi håper oppturen fortsetter❤:smiley-bounce012

Fikk oppdatering fra klinikken i dag (dag 2), 7 ble befruktet og alle er med videre. 5 deler seg perfekt, mens 2 av de er halvgode. Kunne ikke vært mer fornøyd akkurat nå, og vi håper oppturen fortsetter❤:smiley-bounce012
Hurra! Når er innsett?

Hurra Dipsy :Heartred

Får jeg være med og ?:)
Kvinne 38, mann 39
- tette eggleder og pcos
- 4 forsøk hos porsgrunn, første menopur høy dose+ fyremadel, 3 egg ut, 1 overlevde, 1 egg satt inn første forsøk 2-dager, negativt
- 2 forsøk menopur og fyremadel, 5 egg ut, ingen overlevde så avbrutt
- 3 forsøk: lang protokoll, bemfola 300 og fyremadel, 12 egg ut, 2 overlevde og ble satt inn som 3-dagers, negativt
- 4 forsøk kort protokoll med bemfola 300 og fyremadel, 14 egg ut, 6 befrukta men overlevde ikke til blasto.
- Porsgrunn ga meg opp og mente kvaliteten på eggene var dårlig.
- Tok kontakt med spiren i trondheim da jeg opprinnelig er derfra, dem mente at jeg ikke sku tenke så mye på kvaliteten for den endret seg fra syklus til syklus.
- Startet på kort protokoll bemfola 300 og fyremadel forrige tirsdag, ultralyd her i telemark i morgen, blir uttak i trondheim enten 12 eller 15 nov

Det jeg er så redd for er å event sette inn 2-dagers eller 3 dagers i trondheim da jeg har mislykket forsøk både med dag 2 og dag 3:( er nesten livredd og tør ikke ha noe håp da

Last edited:
OMG- vi er igang! Ble oppringt fra klinikk i Norge med beskjed om at de har donor til oss! Kontrakter er signert, og mannen skal i disse dager levere sakene sine!! De regner med uttak i desember en gang :nailbiting: Innsett i januar!
Herregud Saltvann, tenk at du er der allerede - det er jo ikke lenge til januar! Noe så spennende…:nailbiting: Trodde det skulle gå mye lengre tid å finne donor i Norge! Jeg og 3-åringen har vært syk den siste uka, så rakk ikke å skrive til deg før helgen, men gleder meg til å følge med videre! :)❤️

Hei beste damer. 6+0 her i dag og er blitt 100% sjukmeldt… Intens kvalme og brekningar og utmattelse. Jævlig, men sjølvsagt verdt det om dette går bra. Håpar sånn at dette er gode teikn med tanke på graviditeten. Tida sneglar seg av garde mot TUL om ei veke, då er eg 7+0. Er så ekstremt nervøs for den, me håpar så inderleg på gode nyheiter der og kryssar alt av fingrar og tær.

Korleis går det med dykk andre? @Lura? @Lysi? @LilKil ? Og alle andre? Sender styrkeklemmar til heile gjengen uavhengig av kor de er i prosessen, dette gamet er søren meg tøft! ❤️
Så kjipt at du er dårlig, men godt du har fått sykmelding og kan ta livet med ro. Og ja, det er jo så verdt det selv om det er jævlig når det står på :wtf: Jeg går og venter utålmodig på mensen for å kunne starte med Gonal-f… Etter mine beregninger skulle jeg fått den senest i går, men den lar selvfølgelig vente på seg denne syklusen. Tiden har gått sakte siden forrige forsøk, så nå ser jeg frem til å komme igang igjen.:)

Hei :) da har jeg vært på første kontroll etter stimulering siden forrige tirsdag, 4 folikkler på 10 mm, 5 folikkler på 9 mm, 1 folikkel på 6 mm, 1 folikkel på 7 mm, 2 folikkler på 8 mm, 2 folikkler på 12 mm, og 1 folikkel på 13 mm, Ny ultralyd til fredag, håper dem har blitt flere folikkler og at dem har vokst seg store nok til uttak mandag :)

jeg er bare redd for å sette inn 2-dagers:( er det slik at hvis jeg setter inn ett bra 2-dagers og ingen klarer seg til å bli fryst til blasto så vil det jeg da setter inn også ikke overleve? hører så mye forskjellig så blir litt koko

Hei :) da har jeg vært på første kontroll etter stimulering siden forrige tirsdag, 4 folikkler på 10 mm, 5 folikkler på 9 mm, 1 folikkel på 6 mm, 1 folikkel på 7 mm, 2 folikkler på 8 mm, 2 folikkler på 12 mm, og 1 folikkel på 13 mm, Ny ultralyd til fredag, håper dem har blitt flere folikkler og at dem har vokst seg store nok til uttak mandag :)

jeg er bare redd for å sette inn 2-dagers:( er det slik at hvis jeg setter inn ett bra 2-dagers og ingen klarer seg til å bli fryst til blasto så vil det jeg da setter inn også ikke overleve? hører så mye forskjellig så blir litt koko
Det høres ut som et godt resultat så langt! Håper det blir mange gode egg ❤

Skjønner at erfaring gjør at du er redd for å sette inn 2-dagers. Husk at alle eggene har en egen sjanse i seg selv, og det er jo ikke slik at det ikke blir graviditet av det egget som settes inn selv om man ikke får noen på frys. Det er mye som spiller inn. Enkelte får kun et brukbart egg som fører til graviditet. Min klinikk dyrker alltid til blasto, og da er jo faren at man kanskje mister egg som kunne blitt noe. Noen ganger er det vanskelig å slippe kontrollen og stole på klinikken, men det er jo ikke så mye annet vi får gjort ❤

Herregud Saltvann, tenk at du er der allerede - det er jo ikke lenge til januar! Noe så spennende…:nailbiting: Trodde det skulle gå mye lengre tid å finne donor i Norge! Jeg og 3-åringen har vært syk den siste uka, så rakk ikke å skrive til deg før helgen, men gleder meg til å følge med videre! :)❤️

Jeg vet!! Det føles veldig bra, samtidig er det litt "oi!!!" Ja, veldig glad det gikk så fort. Håper dere er bedre nå :) Du må selvsagt ikke stresse med å svare på et forum, nok stress ellers.

Nyt dagen :joyful:

Hurra! Jeg heier på sidelinjen, ikke mye tid her inne. Men jeg unner dere mange i fryseboksen og en i magen. Klem fra lillemor og meg ❤️

Gratulerer så mye :) jeg er forresten i gang med forsøk på Spiren, bor i telemark, men opprinnelig trønder. ¤ forsøk i porsgrunn, 2 innsett, 2 avbrutt. Jeg synes å lese at du fikk tilbudet om å sette inn 2? eller leste jeg feil?

Velkommen til geriatrisk gruppe :):)
Er det praksis ved klinikken å sette inn to-dagers? Eller er det andre grunner til at de setter inn to-dagers og dyrker resten til blasto? Eller misforsto jeg det du skrev?

Får jeg være med og ?:)
Kvinne 38, mann 39
- tette eggleder og pcos
- 4 forsøk hos porsgrunn, første menopur høy dose+ fyremadel, 3 egg ut, 1 overlevde, 1 egg satt inn første forsøk 2-dager, negativt
- 2 forsøk menopur og fyremadel, 5 egg ut, ingen overlevde så avbrutt
- 3 forsøk: lang protokoll, bemfola 300 og fyremadel, 12 egg ut, 2 overlevde og ble satt inn som 3-dagers, negativt
- 4 forsøk kort protokoll med bemfola 300 og fyremadel, 14 egg ut, 6 befrukta men overlevde ikke til blasto.
- Porsgrunn ga meg opp og mente kvaliteten på eggene var dårlig.
- Tok kontakt med spiren i trondheim da jeg opprinnelig er derfra, dem mente at jeg ikke sku tenke så mye på kvaliteten for den endret seg fra syklus til syklus.
- Startet på kort protokoll bemfola 300 og fyremadel forrige tirsdag, ultralyd her i telemark i morgen, blir uttak i trondheim enten 12 eller 15 nov

Det jeg er så redd for er å event sette inn 2-dagers eller 3 dagers i trondheim da jeg har mislykket forsøk både med dag 2 og dag 3:( er nesten livredd og tør ikke ha noe håp da
Velkommen til oss!!! Her er det sjølvsagt plass til fleire! ❤️❤️❤️ Skal føra deg opp i oversikten på første side. Er det første barn de prøver på? Blir spennande å følgja deg! Ser at det er andre her som har erfaring med Spiren og kan svara meir ifht det. Masse lykke til!!!

Back
Topp