Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, Smuta ❤ Så fantastiske nyheterHei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Kjente meg heilt nummen i forkant, både av nervøsitet og av kvalme… Men det er jo altså aldeles fantastisk!!! Brast ut i gråt der i gynekologstolen. Lang veg å gå fortsatt, men dette er eit gigantisk steg på veg mot «lillebrøster». Vårt OLGA-mirakel!
Hei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Kjente meg heilt nummen i forkant, både av nervøsitet og av kvalme… Men det er jo altså aldeles fantastisk!!! Brast ut i gråt der i gynekologstolen. Lang veg å gå fortsatt, men dette er eit gigantisk steg på veg mot «lillebrøster». Vårt OLGA-mirakel!
Så utrolig bra nyheter.Hei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Så utrolig fantastisk at alt er bra SmutaHei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Hei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Ååå Smuta, så fantastisk! Herlige nyheter, er så glad på dine vegne!Hei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
FantastiskHei beste damer! Tusen takk for alle lykkeønskningar!! Herregud, det kjennest heilt uverkeleg å sei dette: Alt såg heilt fint ut på TUL!!! Ein sprell levande minibebis med fin hjerterytme og som målte 0,88 cm og dermed blei målt til 6+6, så det stemmer jo omtrent på ein prikk med at eg er 7+0 i dag.
Herlighet, fikk akkurat vite at vi har fått 4 blastoer på frys Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at vi skulle ende med 5 blastoer totalt etter dette forsøket
Wow! For et resultat så langt! ❤ Det blir spennende å se når de ønsker uttak. Ut ifra folliklene kan det jo hende de ønsker å stimulere et par ekstra dager for å få med seg flest mulig, men det er det jo klinikken som vurdererPå tirsdag hadde jeg 16 folikkler hvor det var
1 folikkel på 6 mm
1 folikkel på 7 mm
2 folikkler på 8 mm
5 folikkler på 9 mm
4 folikkler på 10 mm
2 folikkler på 12 mm
1 folikkel på 13 mm
i dag hadde jeg plutselig 22 folikkler
1 folikkel på 5,9 mm
1 folikkel på 6.7 mm
1 folikkel på 8,2 mm
1 folikkel på 8,5 mm
1 folikkel på 9,3 mm
1 folikkel på 9,4 mm
2 folikkler på 9,5 mm
1 folikkel på 11,9 mm
1 folikkel på 12 mm
2 folikkler på 12,3 mm
1 folikkel på 12,4 mm
1 folikkel på 12,8 mm
1 folikkel på 13 mm
1 folikkel på 13,3 mm
2 folikkler på 13,5 mm
1 folikkel på 13,7 mm
1 folikkel på 14,7 mm
1 folikkel på 16,5 mm
1 folikkel på 17,8 mm
Håper på positiv respons av Spiren om uttak mandag men så er det det med å sette inn 2-dagers liksom
Wow! For et resultat så langt! ❤ Det blir spennende å se når de ønsker uttak. Ut ifra folliklene kan det jo hende de ønsker å stimulere et par ekstra dager for å få med seg flest mulig, men det er det jo klinikken som vurderer