Du kan bare gjøre det ❤ Det får gå som det går uansett ❤
Det skal gå bra Ferdigsnakka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan bare gjøre det ❤ Det får gå som det går uansett ❤
Lykke til i dag Smuta
Tror muligens det kan være starten på noe her. Babyplan for to dager siden og i dag nederst ❤ 9 dpo, 11 dager siden Ovitrelle. Forsiktig optimist, men vet at det er langt til mål ❤
Vis vedlegget 371163
Kjære deg! Hvordan går det? Når er termin? Tar du det med ro i nyoppusset hus?
Håper dere har det fint i siste innspurt av rutetiden
Oi, det hørtes spennende ut! Da er bebis her straks!Hehehe, for et kaos
Flyttet inn i helgen. Holdt på 6 timer fredag, 12 timer lørdag og 12 timer søndag. Klokka mi sa jeg hadde gått 40 etg bare på søndag.
www.Sliten.no og www.heibekkenløsning.no
Men nå er de viktigste rommene oppe og går. Fortsatt en del som gjenstår, men nå kan jeg gire ned noen hakk og ta kasse for kasse uten stress. Kommer han nå så går det bra, og det er ikke et sekund for tidlig termin om 2.5 uke men skal til vekstkontroll fredag med tanke på mulig i gangsettelse tidlig Så, jada. Det går unna
Hvordan er det med deg? Noen løpemeldinger?
Hehehe, for et kaos
Flyttet inn i helgen. Holdt på 6 timer fredag, 12 timer lørdag og 12 timer søndag. Klokka mi sa jeg hadde gått 40 etg bare på søndag.
www.Sliten.no og www.heibekkenløsning.no
Men nå er de viktigste rommene oppe og går. Fortsatt en del som gjenstår, men nå kan jeg gire ned noen hakk og ta kasse for kasse uten stress. Kommer han nå så går det bra, og det er ikke et sekund for tidlig termin om 2.5 uke men skal til vekstkontroll fredag med tanke på mulig i gangsettelse tidlig Så, jada. Det går unna
Hvordan er det med deg? Noen løpemeldinger?
Oi, det hørtes spennende ut! Da er bebis her straks!
Heia dere! Da slår jeg meg til dere her inne! Samtale med Hausken neste uke. Hadde 2020 hjemmeinseminasjon med to venner (de er et par) og fikk nydelige tvillinger med dem. Nå skal jeg gå løpet alene. Ingen vet om det. De to vil ikke ha flere men jeg ønsker en til.
Hei Godt og høre at huset står, og at det er nogenlunde klart til baby flytter inn Ja, da er det bare å melde sin ankomst! Spennende med kontroll på fredag
Det går fint med meg. Vi bestemte oss for å male huset innvendig, og skal ha en etasje ferdig før første desember. Flyttet inn i nytt hus i 2018, men har til nå kun hatt farge på en og annen vegg. Nå skal ALT males, er så lei av hvite vegger.
Om alt går etter planen, blir der nok litt action på oss på nyåret. I forhold til baby, altså
Du må oppdatere, spennende dager du har foran deg
Så spennende! Lykke til med samtale ❤ ser du for deg å starte med IUI?Heia dere! Da slår jeg meg til dere her inne! Samtale med Hausken neste uke. Hadde 2020 hjemmeinseminasjon med to venner (de er et par) og fikk nydelige tvillinger med dem. Nå skal jeg gå løpet alene. Ingen vet om det. De to vil ikke ha flere men jeg ønsker en til.
Ja, det er det jeg ser for meg.Så spennende! Lykke til med samtale ❤ ser du for deg å starte med IUI?
Hurra og gratulerer så mye med positive tester. Heia lille spirenPositiv digital i dag. Det er langt til mål, men vi tar en dag av gangen nå
God bedring!Titter innom her, og fantastisk å se at noen har fått positive tester! Ønsker alle dere andre samme test Nyter dagene med min lille prinsesse som blir tre uker i morgen, hun er frisk og fin Sliter litt med komplikasjoner etter KS så håper det går seg til. Keisersnitt er ikke en enkel utvei om noen tror det, skulle heller hatt en vanlig fødsel. Er en stor operasjon med mye «skjulte « ting som kan oppstå i ettertid Klem til alle dere tøffe damer her inne
Så herligPositiv digital i dag. Det er langt til mål, men vi tar en dag av gangen nå
Masse god bedring kos deg så mye med jenta diTitter innom her, og fantastisk å se at noen har fått positive tester! Ønsker alle dere andre samme test Nyter dagene med min lille prinsesse som blir tre uker i morgen, hun er frisk og fin Sliter litt med komplikasjoner etter KS så håper det går seg til. Keisersnitt er ikke en enkel utvei om noen tror det, skulle heller hatt en vanlig fødsel. Er en stor operasjon med mye «skjulte « ting som kan oppstå i ettertid Klem til alle dere tøffe damer her inne
Titter innom her, og fantastisk å se at noen har fått positive tester! Ønsker alle dere andre samme test Nyter dagene med min lille prinsesse som blir tre uker i morgen, hun er frisk og fin Sliter litt med komplikasjoner etter KS så håper det går seg til. Keisersnitt er ikke en enkel utvei om noen tror det, skulle heller hatt en vanlig fødsel. Er en stor operasjon med mye «skjulte « ting som kan oppstå i ettertid Klem til alle dere tøffe damer her inne
Gratulerer med mange egg. Håper de nå oppfører seg slik de skal og deler seg som bare detJa da var uttaket i spiren i Trondheim over, fikk en god tablett cocktail og en jævlig shot samboeren måtte le litt under uttaket for jeg begynte å si : holy driver, hørt litt for mye på den sangen for tiden hehe. Fikk ut 8 egg fra ene siden, andre siden turte de ikke ta noe da eggstokken var stor og mye blodårer rundt