Vi over 38 ❤️

Nyt dagene med lille! :Heartred

Håper at de kroppslige tingene løser seg snart. Keisersnitt er en stor bukoperasjon som ingen kan ta lett på. Håper du får den hjelpen du trenger både av helsevesenet og hjemme.
Tusen takk❤️De traff en nerve i ryggen da de bommet , så har mistet følelsen plasser jeg ikke skulle miste. Må bare ta tiden til hjelp så håper vi det kommer tilbake. Du er fødeklar snart?❤️❤️

Tusen takk❤️De traff en nerve i ryggen da de bommet , så har mistet følelsen plasser jeg ikke skulle miste. Må bare ta tiden til hjelp så håper vi det kommer tilbake. Du er fødeklar snart?❤️❤️

Damn! Hva bommet de på i ryggen? Bedøvelsen?
Hva er prognosene for at dette kommer i orden igjen?

Jeg er semiklar. Startet innflytting i huset lørdag og det har blitt laaaaange dager for å komme i orden og vaske ned. Skal på ny vekstestimering fredag. Håper å kunne gå en uke til, bare for å få noen rolige dager med Netflix før fødsel. Trenger noen rolige dager nå uten så mye å gjøre.

Damn! Hva bommet de på i ryggen? Bedøvelsen?
Hva er prognosene for at dette kommer i orden igjen?

Jeg er semiklar. Startet innflytting i huset lørdag og det har blitt laaaaange dager for å komme i orden og vaske ned. Skal på ny vekstestimering fredag. Håper å kunne gå en uke til, bare for å få noen rolige dager med Netflix før fødsel. Trenger noen rolige dager nå uten så mye å gjøre.
Bommet med den bedøvelsen , vet ikke prognosen men skal på ny kontroll om tre uker. Veldig skummelt. skjønner godt du ønsker litt avslapping før fødsel. Man trenger ro og fred før nattevåkingen. ❤️

Oj! Ja da har dere litt å holde på med. Deilig å få det ferdig da :) Maling er også utrolig tilfredsstillende, ser forskjell med en gang :):)

Høres perfect ut med action på nyåret. Blir SÅ spennende å følge deg!!!

Enig! Det er veldig gøy og se forandring med en gang. Ja, det blir spennende :joyful:

Håper dagen din har vært fin og rolig. Jeg er spent på kontrollen din :)

Titter innom her, og fantastisk å se at noen har fått positive tester! Ønsker alle dere andre samme test ❤️ Nyter dagene med min lille prinsesse som blir tre uker i morgen, hun er frisk og fin❤️ Sliter litt med komplikasjoner etter KS så håper det går seg til. Keisersnitt er ikke en enkel utvei om noen tror det, skulle heller hatt en vanlig fødsel. Er en stor operasjon med mye «skjulte « ting som kan oppstå i ettertid ❤️Klem til alle dere tøffe damer her inne ❤️
God bedring :Heartred Håper der går seg til etter hvert og at de ikke har gitt deg varige skader. Kos deg med prinsessa di :Heartred

Bommet med den bedøvelsen , vet ikke prognosen men skal på ny kontroll om tre uker. Veldig skummelt. skjønner godt du ønsker litt avslapping før fødsel. Man trenger ro og fred før nattevåkingen. ❤️

Åhh.. håper så inderlig at det ikke er permanent skade. Utrolig kjipe saker. Sender deg noen varme klemmer og krysser fingrene for at det kommer tilbake til normalen raskt :Heartred

Nei!!! Men uff, så skummelt!! Men du klarer å gå? Utrolig godt å lese over her at jenta deres er frisk og fin :Heartred Det skal du også bli!! Eller fin er du allerede, men helt frisk skal du bli!!! Ferdigsnakka :joyful:

Fine, kloke damer ❤ Jeg er bare så himla redd. Jeg vet det er tidlig, jeg vet det er tøysete, men klarer ikke å la være. Vektskåla med dårlige opplevelser er liksom tyngre enn den andre. Føler meg ikke 'gravid nok' og føler at testene burde være sterkere (midt-på-dagen 12 dpo). Er det mulig med en levedyktig sak med dette eller bør jeg forberede meg på nok en seigpining som drar ut?

20211117_142901.jpg

Kjære deg ❤ Så utrolig skummelt! Håper virkelig følelsen er tilbake over alt snart igjen ❤

Fine, kloke damer ❤ Jeg er bare så himla redd. Jeg vet det er tidlig, jeg vet det er tøysete, men klarer ikke å la være. Vektskåla med dårlige opplevelser er liksom tyngre enn den andre. Føler meg ikke 'gravid nok' og føler at testene burde være sterkere (midt-på-dagen 12 dpo). Er det mulig med en levedyktig sak med dette eller bør jeg forberede meg på nok en seigpining som drar ut?

Vis vedlegget 371450
Jeg synes den streken der ser kjempefin ut til å være 12 dpo :Heartred
Jeg har trua på at dette går strålende!
Følte meg ikke akuratt gravid 12 dpo jeg heller ;)

Takk gode deg ❤ Nei, der kan du se hvor idiotisk man blir :facepalm::shy:
Måtte bla meg tilbake her og på side 139 helt nederst på siden var mine 2 tester 11 dpo. Mye svakere enn din.
Kjenner med godt igjen i tankegangen din. Er ikke så lett når man har en tøff bakgrunn :Heartred

Måtte bla meg tilbake her og på side 139 helt nederst på siden var mine 2 tester 11 dpo. Mye svakere enn din.
Kjenner med godt igjen i tankegangen din. Er ikke så lett når man har en tøff bakgrunn :Heartred
Takk, det hjelper å bli realitetsorientert litt når angsten tar overhånd ❤

Vis vedlegget 371450

Jeg syns streken ser flott ut :) Husk at dette skal gå bra :Heartred og ja, jeg skjønner det er vanskelig :Heartred

Nei!!! Men uff, så skummelt!! Men du klarer å gå? Utrolig godt å lese over her at jenta deres er frisk og fin :Heartred Det skal du også bli!! Eller fin er du allerede, men helt frisk skal du bli!!! Ferdigsnakka :joyful:
Ho er så fin og god❤️ 2,3 er hun blitt. Så en fin oppgang. Jeg klarer gå, men ingen følelse enkelte plasser som ikke skulle vært berørt. Vi tar en dag av gangen og håper det kommer tilbake. Ønsker deg en fin dag❤️

Vis vedlegget 371450
Den streken er sterkere en min samme dag. Og her ligger jeg med min lille prinsesse. Jeg syns den er sterk!❤️

Desverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå :Heartred
Jeg er så sliten :(

Back
Topp