Vi over 38 ❤️

Jeg krysser ALT jeg har for at du er en av de heldige :Heartred Tar du test idag?
Ja, hadde håpet den skulle være enten en del sterkere eller svakere, for å få et litt tydelig svar. Håper på det beste, men forbereder meg på at det ikke har gått ❤
20211119_072308.jpg

Last edited:
Ååååhhhhh :Heartred Ja, det tror jeg på. Ja, det er litt fokus på vekt og hvor mye de spiser når de kommer ut litt små, men utrolig hvor fort den går oppover. Vi ble fortalt at vår lillegutt fikk næring tilsvarende fire julemiddager daglig. Selvsagt i babyporsjoner :Heartred Ja, følsomheten kommer sikkert tilbake igjen med tiden. Håper du nyyyyter tilværelsen likevel :Heartred
Nyter hvert sekund med lille, livet er veldig godt ❤️

Så godt å høyra frå deg, kjære NyPrøver. Fantastisk å høyra at den lille har det bra. Men hårreisande at du er blitt feilbehandla…!!! :eek: Kva sa sjukehuset til dette?! Håpar verkeleg at du får god oppfølging og at ting blir som før snart. Mange klemmar til deg
Er dessverre slikt som kan skje etter et keisersnitt. Mye nerver og mye som kan stikkes bort i…kanskje det retter på seg med tiden.

Ja ble oppdaget i dag 10+1.
Har fått med piller hjem og venter bare på tlf fra mannen som er på jobb i utlandet om hvor fort han kan komme seg hjem, slik at jeg får avsluttet dette.
Har ikke så veldig lyst å gjøre dette alene med 2 åringen rundt føttene.
Så grusomt vondt å høre:smiley-angry017:Heartbigred

Frisk blødning og stigende test :facepalm:. Dette er veldig rart :arghh:

Vis vedlegget 371562

Hm.... Veldig positivt med enda sterkere test. Blør du litt, eller mye? Blødning må aldeles ikke være negativt. En venninne blødde MYE gjennom hele svangerskapet. Hun måtte ta det veldig med ro, men alt gikk fint med den lille. Hun blødde så mye at hun fikk beskjed om at hun var i ferd med å abortere rett før uke 12. De tok en ul og der var det en sprell, levende liten krabat :Heartred

Men denne er da topp??? Den er da absolutt sterkere?? :) :) :)
Ja, litt sterkere. Så kom blødningen. Var en del og friskt blod (står på klexane, så det kan jo være grunnen til at det ser litt voldsomt ut). Så stoppet det helt opp. Får måle hcg på mandag hvis jeg ikke er blitt noe klokere i løpet av helgen. Magefølelsen er dårlig, men heldigvis har vi 4 i fryseboksen :)

Hm.... Veldig positivt med enda sterkere test. Blør du litt, eller mye? Blødning må aldeles ikke være negativt. En venninne blødde MYE gjennom hele svangerskapet. Hun måtte ta det veldig med ro, men alt gikk fint med den lille. Hun blødde så mye at hun fikk beskjed om at hun var i ferd med å abortere rett før uke 12. De tok en ul og der var det en sprell, levende liten krabat :Heartred
For en fantastisk historie ❤

Ja, litt sterkere. Så kom blødningen. Var en del og friskt blod (står på klexane, så det kan jo være grunnen til at det ser litt voldsomt ut). Så stoppet det helt opp. Får måle hcg på mandag hvis jeg ikke er blitt noe klokere i løpet av helgen. Magefølelsen er dårlig, men heldigvis har vi 4 i fryseboksen :)

Jeg har trua! :)

Frisk blødning og stigende test :facepalm:. Dette er veldig rart :arghh:

Vis vedlegget 371562
Sterkere strek er et godt tegn. Jeg hadde 3 kraftige blødninger i mitt siste svangerskap, med både friskt og levret blod. Var helt sikker på at jeg mistet de to første gangene før jeg var inn på sjekk i uke 7 og fikk sett et bankende hjerte. De fant hematom i livmor, langt fra fosteret, så det var egentlig ikke farlig i det hele tatt. Håper så inderlig at det er en uskyldig blødning for din del også.

Velkommen til oss!! Så spennande! Vil du skriva deg opp på lista på første sida saman med oss andre?

Nick - alder - B3 i ditt tilfelle - type forsøk og forsøk nr. - klinikk - eventuelt info om behandling.

Når har du oppstart? Blir spennande å følgja deg!! :joyful:
Ja, gjør gjerne det!

Babyprøver - 38 (snart 39) - B3 - uiu #1 - Klinikk Hausken

Ja ble oppdaget i dag 10+1.
Har fått med piller hjem og venter bare på tlf fra mannen som er på jobb i utlandet om hvor fort han kan komme seg hjem, slik at jeg får avsluttet dette.
Har ikke så veldig lyst å gjøre dette alene med 2 åringen rundt føttene.

Vil bare du skal vite at jeg tenker på deg :Heartred Føler med deg i sorgen, vet du har det tøft nå. Håper det har ordnet seg med mannen din ifht hjemreise. Jeg skjønner godt du bare vil bli ferdig. Lite som trøster nå, men rimelig sikker på at jeg snakker for alle her inne, når jeg skriver at du har oss til klaging, grining; hva enn det måtte være. En ting vet jeg helt sikkert; du kommer til å smile og se lyst på tilværelsen igjen. Stor klem fra meg :Heartred

Last edited:
Back
Topp