Vi over 38 ❤️

Alle nye på gruppen; velkommen skal dere være!! :)

Jeg gleder meg til å følge hver og en av dere. Her inne har alle sin historie, og jeg ser frem til å ta del i deres. Jeg er vanligvis ikke på forum, men "dumpet" bort i denne gruppen for en liten evighet siden. For en gjeng! Sterkere og snillere jenter skal man lete lenge etter :Heartbigred

Jeg gleder meg til å følge hver og en av dere. Her inne har alle sin historie, og jeg ser frem til å ta del i deres. Jeg er vanligvis ikke på forum, men "dumpet" bort i denne gruppen for en liten evighet siden. For en gjeng! Sterkere og snillere jenter skal man lete lenge etter :Heartbigred

Ikke jeg heller. Kvinneforum er det jeg har hatt som skrekkeksempel og tenkt at DET skal aldri jeg bruke tid på. Geriatrigruppa her inne er fantastisk og du er en spesiell stjerne @Saltvann som skinner ekstra sterkt for alle.

Ja ble oppdaget i dag 10+1.
Har fått med piller hjem og venter bare på tlf fra mannen som er på jobb i utlandet om hvor fort han kan komme seg hjem, slik at jeg får avsluttet dette.
Har ikke så veldig lyst å gjøre dette alene med 2 åringen rundt føttene.
Så fryktelig trist og urettferdig Litjmora! Håper mannen kommer seg raskt hjem, og at du ellers ikke er alene i alt dette. Sender deg mange støtteklemmer, dette er vondt! ❤️

Ikke jeg heller. Kvinneforum er det jeg har hatt som skrekkeksempel og tenkt at DET skal aldri jeg bruke tid på. Geriatrigruppa her inne er fantastisk og du er en spesiell stjerne @Saltvann som skinner ekstra sterkt for alle.

Det har jeg også tenkt at "der" er det mange gærninger :woot: og bare krangling mellom bedrevitere :smiley-angry005. Ikke i denne gruppen tydeligvis, nei, vi skal til Granca, vi :smiley-bounce015

Nei, kjære deg, så fine ord :Heartred Blir helt rørt, jeg. Tusen takk:joyful: Jeg har like mange gode tanker om deg :Heartred

Den er bra :) takk som spør. Vært på vekstkontroll og de tenker ikke igangsettelse nå. Han var +15% for tre uker siden men er nå +4%, så ikke gigant lengre ;) Men nå lurer de på hvorfor veksten har avtatt :hilarious: Det er alltid noe..

håper fredagen din er fin :Heartred

Så bra! Det har sikkert sin helt naturlige forklaring. De vokser vel litt i rykk og napp :) Her er kvelden fin :) Lillemann er lagt, storebror er på overnatting og mannen står og lager middag, mens jeg slapper av i sofaen. Tv middag med film venter på oss :joyful:

Nyt fredagen, søta:)

Henger meg på denne! Koselig å se at andre vil bli med i den fine gruppa vår! ❤️

God morgen :) Ny test? Jeg har en god følelse :)
Svakere test i dag og ny blødning, så toget har nok gått. Virker som kroppen prøver å ordne opp. Har lyst til å slutte med støttemedisiner, men vet ikke helt hva klinikken sier til det før testdag og med fortsatt positiv test..

20211120_090429.jpg

Svakere test i dag og ny blødning, så toget har nok gått. Virker som kroppen prøver å ordne opp. Har lyst til å slutte med støttemedisiner, men vet ikke helt hva klinikken sier til det før testdag og med fortsatt positiv test..

Vis vedlegget 371646
Veldig leit å lese kjære deg❤️Er en svak trøst at dere har noen i fryseren. Men, den ventetiden, den følelsen og den skuffelsen. Den er vond. Jeg kjenner så på det du går gjennom. Både som dame og dere som par. Stor klem❤️

I dag våknet jeg med en mann som lå å beundret vår kjære datter, og vet dere hva han sa? Vi kan ikke prøve på en til? Dette er livet ❤️ Men så mange forsøk, så mange skuffelser, så mange tårer, gleder over to streker, skuffelse ved blødning så….tror jeg ikke kroppen klarer det flere ganger.

Hva har dere fått beskjed om mtp alkohol under stimulering? På Riksen var det kun koffein og nikotin man burde avstå fra, men hos Hausken sier de at alkohol også bør unngås. Skal møte noen venninner jeg ikke har sett på lenge i kveld og lurer på om det er innafor å ta et glass vin. Glemte å spørre på kontroll i går…

Hva har dere fått beskjed om mtp alkohol under stimulering? På Riksen var det kun koffein og nikotin man burde avstå fra, men hos Hausken sier de at alkohol også bør unngås. Skal møte noen venninner jeg ikke har sett på lenge i kveld og lurer på om det er innafor å ta et glass vin. Glemte å spørre på kontroll i går…

Har fått anbefalt å ikke drikke kaffe, alkohol, redusere sukker etc etc etc begge gangene. Første gang gjorde jeg alt riktig! Gang nr to var det viktig for meg å leve så normalt som mulig og drakk både kaffe og alkohol og spiste det jeg ville. Jeg kan ikke nok om vitenskapen bak rådene og hvordan de ulike tingene påvirker prosessene, men jeg ble gravid på gang nr to. Om det har hatt noe å si er umulig, men kanskje ikke nekte deg noe men alt med måte? En kveld med venninnene kan være godt på mange måter vil jeg tro :Heartred

Har fått anbefalt å ikke drikke kaffe, alkohol, redusere sukker etc etc etc begge gangene. Første gang gjorde jeg alt riktig! Gang nr to var det viktig for meg å leve så normalt som mulig og drakk både kaffe og alkohol og spiste det jeg ville. Jeg kan ikke nok om vitenskapen bak rådene og hvordan de ulike tingene påvirker prosessene, men jeg ble gravid på gang nr to. Om det har hatt noe å si er umulig, men kanskje ikke nekte deg noe men alt med måte? En kveld med venninnene kan være godt på mange måter vil jeg tro :Heartred
Jeg tror jo på å leve så normalt som mulig, spesielt når man går igjennom forsøk på forsøk, og det var det de la vekt på hos Riksen. Vil jo tro at ett glass ikke kan skade? Har så lyst å koble av og kose meg, og ikke stresse med unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker.:yuck:

Jeg tror jo på å leve så normalt som mulig, spesielt når man går igjennom forsøk på forsøk, og det var det de la vekt på hos Riksen. Vil jo tro at ett glass ikke kan skade? Har så lyst å koble av og kose meg, og ikke stresse med unnskyldninger for hvorfor jeg ikke drikker.:yuck:

Jeg har også fått beskjed om det samme iforhold til alkohol og kaffe. Jeg vil likevel ikke tro at litt vin ødelegger. Kos deg masse :)

Last edited:
Gode Lura, eg har også halde meg unna alkohol og nikotin bruker eg ikkje uansett. Og har redusert koffeinbruken. Drikk ikkje kaffi, men elskar chai og Pepsi Max. :p Men har faktisk ikkje lyst på te i det heile tatt no når eg er så gravid-kvalm… :yuck:

Uansett, då eg gjorde mitt andre egguttak hos OLGA i august, var eg på eit seminar som klinikken arrangerte der Dr. Olga sjølv hadde forelesning. Der pusha ho på oss champagne!! Då eg spurte om det var OK med eit glas under stimulering, lo ho og gav meg eit glas og sa: «From the hands of the doctor!!!» :D:D:D

Så tenker at det ikkje skadar om du tar eitt glass. Men kan vera fint å unngå å drikka så mykje meir enn det for din eigen del, tenker eg. Kos deg!!!!! :dance008

Back
Topp