Vi over 38 ❤️

Hcg på 94 i dag (17 dpo), så da hadde magefølelsen rett også denne gangen, dessverre. Håper kroppen ordner opp, og at den raskt er klar for en av de 4 vi har i fryseren :love7
Hei gode Dipsy, så leit at HCG ikkje var høgare… :arghh: Men er det heilt sikkert at dette er over? Beskjeden frå OLGA var at viss HCG var mellom 5 og 100 15 DPO, så skulle eg ta ein ny test 2 dagar seinare for å sjekka om det har vore stigning… Om den var over 100 på 15 DPO, kunne eg booka TUL. Men om du blør masse i tillegg, så forstår eg jo at de ikkje har så mykje håp… Ville uansett gi beskjed om kva instruksjonar OLGA gav rundt dette, ettersom dei var veldig detaljerte. Sender styrkeklemmar! ❤️
 
Hcg på 94 i dag (17 dpo), så da hadde magefølelsen rett også denne gangen, dessverre. Håper kroppen ordner opp, og at den raskt er klar for en av de 4 vi har i fryseren :love7
Å nei, håpte sånn for deg! ❤️ Men da virker det jo som om kroppen er i ferd med å rydde opp. Håper dere snart er igang igjen, det ligger nok en vinner i fryseren!
 
Hei gode Dipsy, så leit at HCG ikkje var høgare… :arghh: Men er det heilt sikkert at dette er over? Beskjeden frå OLGA var at viss HCG var mellom 5 og 100 15 DPO, så skulle eg ta ein ny test 2 dagar seinare for å sjekka om det har vore stigning… Om den var over 100 på 15 DPO, kunne eg booka TUL. Men om du blør masse i tillegg, så forstår eg jo at de ikkje har så mykje håp… Ville uansett gi beskjed om kva instruksjonar OLGA gav rundt dette, ettersom dei var veldig detaljerte. Sender styrkeklemmar! ❤️
Takk ❤ Har lite håp igjen ja. Det blir nok en måling til, men tenker det er best å forberede seg på game over. Føler det på kroppen også. Hadde et raskt blaff, hvor jeg følte meg gravid, men det gikk like fort over som det kom. Skal bruke tiden fremover på å samle krefter til neste runde :love7
 
Kontroll i dag, 3 eggposer på 15, 16 og 17 mm, og legen vil ha uttak på torsdag. Det vil si innsett tidligst mandag (sykepleieren holdt en knapp på tirsdag), HVIS de overlever så langt. Er litt skuffa og hadde håpet på uttak onsdag og innsett fredag. Jeg har aldri hatt mange nok og gode nok embryo til å få blastocyster, så jeg er veldig skeptisk. Og det irriterer meg at det blir slik bare fordi klinikken har stengt i helgen. :shifty:
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.


Kjære Lysy :Heartred Så leit å lese at du har hatt det vondt i det siste :Heartred Jeg har tenkt på deg, og lurt på hva som skjer i ditt liv. Sterk er du som evner å se det positive oppi alt. Det er jeg glad du klarer, for da blir alt likevel noe lettere å bære enn det ellers ville vært:Heartred

Samle krefter og ta vare på deg selv. Jeg gleder meg til du er tilbake. Stor klem fra meg :Heartbigred
 
Ærede geriatrisk gjeng! Dere som har svaret på det meste ❤

Burde hcg gå ned med kraftige blødninger, eller stiger den en stund videre (18 dpo I dag)? Jeg skal selvfølgelig ta ny hcg i morgen ❤

20211123_153539.jpg

20211123_153605.jpg
 
I forbindelse med mine kjemiske har testene blott svakere dag for dag... Når tar du test imorgen? Sånn at du rekker og få svaret imorgen?
Ja, det er litt rart. Må prøve å få tatt så tidlig som mulig i morgen. Sist tok jeg kl 8 og da fikk jeg svar rundt kl 17.
 
Ja, det er litt rart. Må prøve å få tatt så tidlig som mulig i morgen. Sist tok jeg kl 8 og da fikk jeg svar rundt kl 17.


Ja, det er jo det. Rart at den fortsatt står på 2-3. Hvis du hadde vært lengre på vei, tar det selvsagt lengre tid. Men det er du jo ikke.
 
Ja, det er jo det. Rart at den fortsatt står på 2-3. Hvis du hadde vært lengre på vei, tar det selvsagt lengre tid. Men det er du jo ikke.
Ja, så klart. Har jo hatt høye hcg tall tidligere, da har det tatt tid før hcg er ute av kroppen. Hadde også skjønt at det kunne ta litt tid hvis jeg ikke hadde blødd så masse. Dette er en ny vri.
 
Ærede geriatrisk gjeng! Dere som har svaret på det meste ❤

Burde hcg gå ned med kraftige blødninger, eller stiger den en stund videre (18 dpo I dag)? Jeg skal selvfølgelig ta ny hcg i morgen ❤

Vis vedlegget 371862
Vis vedlegget 371863
Ved min MA hadde jeg blødninger i starten av svangerskapet, samtidig som Hcg-nivået steg veldig og gravidsymptomene (kvalme og tretthet) ble stadig sterkere helt frem til TUL. Ifølge UL hadde fosteranlegget stoppet å utvikle seg rundt den tiden blødningene avtok ca 2 uker tidligere. Ved en MA fortsetter vel kroppen å produsere hcg? Så det er ikke godt å si hva som skjer med deg nå… Hva sier klinikken da?
 
Ved min MA hadde jeg blødninger i starten av svangerskapet, samtidig som Hcg-nivået steg veldig og gravidsymptomene (kvalme og tretthet) ble stadig sterkere helt frem til TUL. Ifølge UL hadde fosteranlegget stoppet å utvikle seg rundt den tiden blødningene avtok ca 2 uker tidligere. Ved en MA fortsetter vel kroppen å produsere hcg? Så det er ikke godt å si hva som skjer med deg nå… Hva sier klinikken da?
Hadde du kraftige blødninger da? Klinikken ønsket ny hcg og håpet på det beste :angelic: Det er vel ikke vanlig med så kraftige blødninger ved exu?
 
Hadde du kraftige blødninger da? Klinikken ønsket ny hcg og håpet på det beste :angelic: Det er vel ikke vanlig med så kraftige blødninger ved exu?
Jeg hadde varierende blødninger, fra lett til moderat, over en periode på 1,5 uke. Den gangen fikk jeg beskjed om at så lenge hcg steg og blødningen stoppet ville det sannsynligvis gå bra. Har ikke erfaring med exu, så det vet jeg ikke.

Det er ikke over før det er over, så jeg vil ikke ta bort alt håp her altså! Håper du får en avklaring i morgen!❤️
 
Hei alle voksne prøvere! Håper det går bra med dere alle, uansett hvor dere er i prosessen. Jeg melder meg inn i tråden igjen etter at vi snart kan avslutte året 2021, som for min del har vært ordentlig kjipt. Etter dødsfall i nær familie, oppussing av hus (inkludert barnerom...som jeg håper at en liten kan få bruke med tid og stunder) og generelt et lavt energinivå så har jeg ikke klart å samle tanker til å skrive noe her inne på lenge.

Det er nå litt over ett år siden jeg hadde operasjonen hvor det ble fjernet muskelknuter. Jeg er sånn sett klar for graviditet, da forhold i livmora har vært bra på gynekologiske kontroller jeg har vært på, siste i september. Jeg har jo bestemt meg å gå for eggdonasjon pga. alderen min (41), og klinikken er Serum i Athen. Jeg er alene, så det blir dobbeldonasjon.

Etter videokonsultasjon med Serum i september, sendte jeg prøve av menstruasjonsblod ned til Athen, og pakka kom frem etter 29 dager. Hadde det gått over èn måned hadde blodprøva vært for gammel, ifølge klinikken. Så jeg slapp på hengende håret i sende ny prøve, og risikere vente enda en måned. Jeg trodde alt var i orden der nede mht mikroorganismer og annet faenskap. Jeg har tross alt ikke hatt sex siden 2016 (utrolig glad for at dèt ikke endte i graviditet) og innbiller meg at jeg tar ganske godt vare på meg selv ellers. Men det viste seg at jeg kun hadde 2% av de gode bakteriene (lactobacilius) og resten var dårlige bakterier. Så i skrivende stund er jeg på antibiotikakur. Hjelper ikke med en skvett biola i ny og ne her, nei.


Jeg håper å kunne dra ned til Athen i januar en gang. Serum er i prosessen med å finne eggdonor til meg, ikke godt å si hvor lang tid de bruker. Kanskje jeg må vente til februar eller enda lenger. Men jeg er iallefall igang! Og i dag kom det mannlige bidraget, i form av donorstrå levert fra Cryos International i Århus, til klinikken i Athen. Litt nervepirrende å skulle bestille levering via DHL Express og se at pakka, med sædceller i en nitrogentank, bli stående fast på flyplassen i Leipzig i to døgn..Nitrogentanken bidrar bare til å holde sædcellene i live i 7 dager. Men heldigvis ble det videresendt til Athen etter to døgn og så snart tanken nådde Athen ble den levert til klinikken. Enda en etappe overstått.

Egentlig har jeg en litt dårlig følelse over alt nå. Det er så mye som har skjedd, og jeg føler meg sliten (og gammel). For ett års tid siden var det ikke sånn. Da følte jeg meg relativt ung og hadde masse optimisme. Men livet skjer. Likevel, jeg blir nok bare mer nedbrutt om jeg ikke fullfører det løpet jeg har begynt på. Jeg vil jo dette, men gruer meg til alt jeg har i vente. Bare tanken på å reise ned til Athen alene gjør meg helt svett. Har flyskrekk på toppen av alt, ser for meg at embryoet går dukken på hjemreisa fordi jeg sitter i flyet med 170 i puls. Jaja. Da har jeg iallefall prøvd! ;P

Gode klemmer til alle sammen, ta vare på dere selv og ikke gi dere :Heartred

Og hvis Solomor fremdeles er her inne håper jeg alt står bra til med deg og den lille :Heartred
 
Hei alle voksne prøvere! Håper det går bra med dere alle, uansett hvor dere er i prosessen. Jeg melder meg inn i tråden igjen etter at vi snart kan avslutte året 2021, som for min del har vært ordentlig kjipt. Etter dødsfall i nær familie, oppussing av hus (inkludert barnerom...som jeg håper at en liten kan få bruke med tid og stunder) og generelt et lavt energinivå så har jeg ikke klart å samle tanker til å skrive noe her inne på lenge.

Det er nå litt over ett år siden jeg hadde operasjonen hvor det ble fjernet muskelknuter. Jeg er sånn sett klar for graviditet, da forhold i livmora har vært bra på gynekologiske kontroller jeg har vært på, siste i september. Jeg har jo bestemt meg å gå for eggdonasjon pga. alderen min (41), og klinikken er Serum i Athen. Jeg er alene, så det blir dobbeldonasjon.

Etter videokonsultasjon med Serum i september, sendte jeg prøve av menstruasjonsblod ned til Athen, og pakka kom frem etter 29 dager. Hadde det gått over èn måned hadde blodprøva vært for gammel, ifølge klinikken. Så jeg slapp på hengende håret i sende ny prøve, og risikere vente enda en måned. Jeg trodde alt var i orden der nede mht mikroorganismer og annet faenskap. Jeg har tross alt ikke hatt sex siden 2016 (utrolig glad for at dèt ikke endte i graviditet) og innbiller meg at jeg tar ganske godt vare på meg selv ellers. Men det viste seg at jeg kun hadde 2% av de gode bakteriene (lactobacilius) og resten var dårlige bakterier. Så i skrivende stund er jeg på antibiotikakur. Hjelper ikke med en skvett biola i ny og ne her, nei.


Jeg håper å kunne dra ned til Athen i januar en gang. Serum er i prosessen med å finne eggdonor til meg, ikke godt å si hvor lang tid de bruker. Kanskje jeg må vente til februar eller enda lenger. Men jeg er iallefall igang! Og i dag kom det mannlige bidraget, i form av donorstrå levert fra Cryos International i Århus, til klinikken i Athen. Litt nervepirrende å skulle bestille levering via DHL Express og se at pakka, med sædceller i en nitrogentank, bli stående fast på flyplassen i Leipzig i to døgn..Nitrogentanken bidrar bare til å holde sædcellene i live i 7 dager. Men heldigvis ble det videresendt til Athen etter to døgn og så snart tanken nådde Athen ble den levert til klinikken. Enda en etappe overstått.

Egentlig har jeg en litt dårlig følelse over alt nå. Det er så mye som har skjedd, og jeg føler meg sliten (og gammel). For ett års tid siden var det ikke sånn. Da følte jeg meg relativt ung og hadde masse optimisme. Men livet skjer. Likevel, jeg blir nok bare mer nedbrutt om jeg ikke fullfører det løpet jeg har begynt på. Jeg vil jo dette, men gruer meg til alt jeg har i vente. Bare tanken på å reise ned til Athen alene gjør meg helt svett. Har flyskrekk på toppen av alt, ser for meg at embryoet går dukken på hjemreisa fordi jeg sitter i flyet med 170 i puls. Jaja. Da har jeg iallefall prøvd! ;P

Gode klemmer til alle sammen, ta vare på dere selv og ikke gi dere :Heartred

Og hvis Solomor fremdeles er her inne håper jeg alt står bra til med deg og den lille :Heartred


Kjære deg :) Jeg er egentlig på vei i seng, ville bare si fort at så hyggelig at du er tilbake igjen. Så leit å høre om dødsfall i nær familie :( Klem til deg :Heartred

Det blir spennende å følge deg :) :Heartred Jeg håper energien din kommer tilbake, det er jeg sikker på at den gjør. Dårlige følelser og tøffe tider tar energi, så den kommer nok tilbake :) Jeg skriver mer imorgen, ville som sagt bare si fort hei :joyful:

Stor klem sendes :Heartbigred
 
Kjære deg :) Jeg er egentlig på vei i seng, ville bare si fort at så hyggelig at du er tilbake igjen. Så leit å høre om dødsfall i nær familie :( Klem til deg :Heartred

Det blir spennende å følge deg :) :Heartred Jeg håper energien din kommer tilbake, det er jeg sikker på at den gjør. Dårlige følelser og tøffe tider tar energi, så den kommer nok tilbake :) Jeg skriver mer imorgen, ville som sagt bare si fort hei :joyful:

Stor klem sendes :Heartbigred

Hei gode Saltvann!! :Heartred Hvordan går det med deg og hvor er du i prosessen nå? Kaller det prosess, jeg, høres veldig klinisk ut, men. Jeg har ikke lest her inne på forumet på lenge nå, så har ikke oversikt over hvor folk er i løypene sine. Var innom i sommer om jeg ikke husker feil, men så logget jeg ut og glemte passordet. Når man er så kraftløs at man ikke orker å re-sette et passord så er det kanskje like greit at man tar en time-out fra internettverdenen :schocked028

Tusen takk for støttende ord! Jeg er enig med deg, energien kommer tilbake. Man er da bare litt over halvveis til 80, og det er da ingen alder i våre dager :dance011

Håper du får en fin dag! :Heartred
 
Hei alle voksne prøvere! Håper det går bra med dere alle, uansett hvor dere er i prosessen. Jeg melder meg inn i tråden igjen etter at vi snart kan avslutte året 2021, som for min del har vært ordentlig kjipt. Etter dødsfall i nær familie, oppussing av hus (inkludert barnerom...som jeg håper at en liten kan få bruke med tid og stunder) og generelt et lavt energinivå så har jeg ikke klart å samle tanker til å skrive noe her inne på lenge.

Det er nå litt over ett år siden jeg hadde operasjonen hvor det ble fjernet muskelknuter. Jeg er sånn sett klar for graviditet, da forhold i livmora har vært bra på gynekologiske kontroller jeg har vært på, siste i september. Jeg har jo bestemt meg å gå for eggdonasjon pga. alderen min (41), og klinikken er Serum i Athen. Jeg er alene, så det blir dobbeldonasjon.

Etter videokonsultasjon med Serum i september, sendte jeg prøve av menstruasjonsblod ned til Athen, og pakka kom frem etter 29 dager. Hadde det gått over èn måned hadde blodprøva vært for gammel, ifølge klinikken. Så jeg slapp på hengende håret i sende ny prøve, og risikere vente enda en måned. Jeg trodde alt var i orden der nede mht mikroorganismer og annet faenskap. Jeg har tross alt ikke hatt sex siden 2016 (utrolig glad for at dèt ikke endte i graviditet) og innbiller meg at jeg tar ganske godt vare på meg selv ellers. Men det viste seg at jeg kun hadde 2% av de gode bakteriene (lactobacilius) og resten var dårlige bakterier. Så i skrivende stund er jeg på antibiotikakur. Hjelper ikke med en skvett biola i ny og ne her, nei.


Jeg håper å kunne dra ned til Athen i januar en gang. Serum er i prosessen med å finne eggdonor til meg, ikke godt å si hvor lang tid de bruker. Kanskje jeg må vente til februar eller enda lenger. Men jeg er iallefall igang! Og i dag kom det mannlige bidraget, i form av donorstrå levert fra Cryos International i Århus, til klinikken i Athen. Litt nervepirrende å skulle bestille levering via DHL Express og se at pakka, med sædceller i en nitrogentank, bli stående fast på flyplassen i Leipzig i to døgn..Nitrogentanken bidrar bare til å holde sædcellene i live i 7 dager. Men heldigvis ble det videresendt til Athen etter to døgn og så snart tanken nådde Athen ble den levert til klinikken. Enda en etappe overstått.

Egentlig har jeg en litt dårlig følelse over alt nå. Det er så mye som har skjedd, og jeg føler meg sliten (og gammel). For ett års tid siden var det ikke sånn. Da følte jeg meg relativt ung og hadde masse optimisme. Men livet skjer. Likevel, jeg blir nok bare mer nedbrutt om jeg ikke fullfører det løpet jeg har begynt på. Jeg vil jo dette, men gruer meg til alt jeg har i vente. Bare tanken på å reise ned til Athen alene gjør meg helt svett. Har flyskrekk på toppen av alt, ser for meg at embryoet går dukken på hjemreisa fordi jeg sitter i flyet med 170 i puls. Jaja. Da har jeg iallefall prøvd! ;P

Gode klemmer til alle sammen, ta vare på dere selv og ikke gi dere :Heartred

Og hvis Solomor fremdeles er her inne håper jeg alt står bra til med deg og den lille :Heartred

Hei frøken blå:happy: Så koselig at du er tilbake, har lurt på hvordan det går med deg. Jeg er innom her innimellom for å se hvordan det går med dere damene her:)
Så utrolig leit at du har vært igjennom en sånn tøff tid med dødsfall og et tøft år, nå håper jeg at 2022 blir ditt (og alle andres her) år!
Det går veldig bra med meg og lillegutt, jeg har vært såutrolig heldig:Heartblue Han sover alle netter, våkner kun for melk og sovner igjen. Han er en blid liten fyr som smiler dagen lang, mammahjertet sprekker hver dag,
og livet uten han virker så fjernt.
Jeg lover deg frøken blå at selv om prosessen mot målet er sinnsykt tøff så vil det være så verdt det når du er i mål:love7 Ingen følelse i verden kan sammenliknes med det å bli mamma, møte barnet sitt for første gang, og våkne opp til det fantastiske mini mennesket hver dag. Nå håper jeg at 2022 blir ditt år, og at du lykkes på første forsøk. Blåser over maaaaasse «lykke-til-babystøv» til deg,
og resten av gruppen. Jeg håper så inderlig at hver og en av dere får oppleve baby lykken i 2022:dummy1::dummy:
 
Hei alle sammen.
Nå har jeg fått summet meg litt etter aborten og prøver å se frem mot en rolig julefeiring med litjmann i huset og mannen som har fått fri i år også selv om han egentlig skulle ha jobbjul:smiley-bounce012

Neste steg på reisen blir å ta blodprøver for å sjekke habituell abort siden jeg nå har mistet 3 ganger på rad.
Jeg har også lyst å ta en hysteroskopi og har bedt fastlege om å sende inn henvisning, men han har ikke latt seg høre fra ennå. Også sjekker jeg litt omkring i landet for å finne private klinikker som også gjør det. Så langt er det C medicus som ligger lavest i pris.
Ønsket er å få gjort unna hysteroskopien i desember slik at vi kan ha et nytt forsøk i februar. Men om et er funn på blodprøvene nå, så må jeg vente i 3 mnd for å ta nye. Har sendt brev til Medicus med ønske om lang protokoll neste gang og føler at jeg argumenterte godt for det. Om de nå sier nei så skjønner jeg ingenting.
Uansett en liten tid å vente før noe mer skjer på denne fronten.

@Smuta du kan jo ta meg vekk fra gravid og sette meg på venter på oppstart, og oppdater til dette:

Litjmora - 41 år - Barn #2 - Medicus - IVF #7(ICSI #4)
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.
Hei beste Lysi, så godt å høyra frå deg. Du har vore sakna!! ❤️ Men så utruleg leit å høyra at du har hatt det så tøft og at det enda i ein kjemisk for dykk. Dette IVF-livet er altså så brutalt!! Håpar me kjem oss ut av denne IVF-gjørma i 2022 med bebisar heile gjengen! Tusen takk for gratulasjon, her hos meg kjempar eg med kvalme og dårleg form og innimellom angst for at dette likevel ikkje skal gå bra… Skal ikkje vera lett, sjølv etter positiv test!! Er 9+1 i dag og har nedtelling til 16. desember då eg er 12+0. Då har me stor ultralyd og eg skal også då slutta på nesten alt av medisinar. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Går fortsatt på masse medisinar sidan det var fryseforsøk i styrt syklus.

Håpar du får overskudd til å titta innom oss litt oftare framover. Masse lykke til med alt!!! Mange styrkeklemmar
 
Back
Topp