Vi over 38 ❤️

Guri malla altså. Henvisning til laparoskopi grunnet endometriose vurdert. 20 uker ventetid.....og da får man bare en samtale og forslag om å gå på p piller i 6 mnd for å se om det blir bedre :wtf: Var jo hele poenget borte. Jeg vil jo ha barn og få fjernet vev ol som gjør at jeg har plager.
Kontaktet C medical i Oslo. Fått tlf time med gynekolog der den 7. Januar. Så får vi prøve å skvise mere penger ut av banken for å få det unnagjort privat fortest mulig.

Kjære Smuta, og alle dere andre!

Jeg så du hadde lagt inn en hilsen til meg i dagboken min:Heartred

Etter det mislykkede forsøket i sommer, måtte jeg bare koble litt ut. Jeg blir så utrolig skuffa når det ikke går veien. Syntes livet generelt har vært litt tøff siden koronaen satte inn. Det ene mislykkede forsøket etter det andre, kjipt på jobben og mye stress rundt kjøp og salg av bolig. Nå i høst flyttet vi endelig inn i et lite og hyggelig hus, med stor eplehage. Jeg har også satt inn et nytt egg:Heartred

Formen er som alltid med forsøkene mine, veldig dårlig:eek::eek: jeg sover ikke, er kvalm, sliten og har vondt i hodet. Ved dette forsøket hadde jeg bestemt meg for å ikke å bli sykemeldt, men noen dager før innsett måtte jeg kaste inn håndkle. Da hadde jeg ikke nesten ikke sovet noen ting på en måned. Gikk rundt å følte jeg var fyllesyk hele tiden.

Er på rugedag 7 i dag, og har testdag til mandagen.

Men nok om meg :oops: Nå gleder jeg meg til å lese meg opp på alle historiene deres. Det er rart med det, men selv om jeg tar en pause fra forumet, tenker jeg stadig vek på alle dere andres forsøk og kamper for å lykkes:love7:love7

Gratuler så mye med den lille jenta :Heartpink:Heartpink
Ønsker deg alt godt, også håper jeg dere får en strålende jul:flower:flower
Nyt tiden:Heartbigred

Hei alle mine kjære damer❤️Da er vår kjære datter født, hun er 2 kilo så liten. Hun får litt pustehjelp , jeg har fått hatt henne på mitt bryst noen timer. Formen etter KS er som forventet, så sliten og vondt. Men alt i alt så er det bra. Hun er nydelig, med en sterk stemme og gode sterke armer som sier i fra❤️

Kjære alle gode forumvenner her i «Vi over 38». Tusen takk for alle gode ord, så overveldande. ❤️ Eg hadde ein veldig nervepirrande dag i går. Tok blodprøve i går tidleg og venta og venta og venta på resultatet av HCG-målinga… Samtidig fekk eg litt svarte klumpar i Crinonen, som gjorde at eg måtte i gang med det OLGA kallar «mini Plan B», med meir progesteron og østrogen + halda senga. Så måtte gå heim frå jobb og var nervevrak.

Men seint i går kveld kom endeleg svaret på HCG-prøven: 669!!!!
:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10:blob3

Det er jo laaangt over 100 som var målet og legen min seier at tallet er «absolutely perfect»! Herregud, tenk om det faktisk kan bli sommarbaby 2022 på oss. Fortsatt ein lang veg å gå, men no er me iallfall nokon veldig store steg nærmare. Og no tør eg å setja meg sjølv på «gravid» her på lista vår, eg er iallfall gravid i dag og håpar å vera det heilt til neste sommar!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Gratulerer så mye, Smuta:love7:love7
Tenk så mye du skulle gå igjennom, og du måtte helt til Russland. Men endelig så klaffet det:Heartred du er vanvittig sterk, og gir deg ikke. Ønsker deg all lykke.
Ser at du har vært litt kvalm. Håper at du prøver å tenke bare på deg selv nå, og tar det med ro.
Masse gode klemmer

Positiv test i dag!:nailbiting:

Er på dag 13 etter uttak, og klok av skade så slipper jeg ikke jubelen løs enda, men akkurat nå er jeg faktisk gravid!:woot: Sitter å vurderer om jeg skal bestille blodprøve hos legen med en gang, eller om jeg skal vente til fredag som er testdag fra klinikken…

Kjære Smuta, og alle dere andre!

Jeg så du hadde lagt inn en hilsen til meg i dagboken min:Heartred

Etter det mislykkede forsøket i sommer, måtte jeg bare koble litt ut. Jeg blir så utrolig skuffa når det ikke går veien. Syntes livet generelt har vært litt tøff siden koronaen satte inn. Det ene mislykkede forsøket etter det andre, kjipt på jobben og mye stress rundt kjøp og salg av bolig. Nå i høst flyttet vi endelig inn i et lite og hyggelig hus, med stor eplehage. Jeg har også satt inn et nytt egg:Heartred

Formen er som alltid med forsøkene mine, veldig dårlig:eek::eek: jeg sover ikke, er kvalm, sliten og har vondt i hodet. Ved dette forsøket hadde jeg bestemt meg for å ikke å bli sykemeldt, men noen dager før innsett måtte jeg kaste inn håndkle. Da hadde jeg ikke nesten ikke sovet noen ting på en måned. Gikk rundt å følte jeg var fyllesyk hele tiden.

Er på rugedag 7 i dag, og har testdag til mandagen.

Men nok om meg :oops: Nå gleder jeg meg til å lese meg opp på alle historiene deres. Det er rart med det, men selv om jeg tar en pause fra forumet, tenker jeg stadig vek på alle dere andres forsøk og kamper for å lykkes:love7:love7
Hei Camilla, så leit å høre at du har hatt det tungt siden i sommer, men gratulerer som ruger og med nytt hus! Håper det er gullegget du har fått satt inn nå og at du får en fin og avslappet jul etterhvert! ❤️

Er på dag 13 etter uttak, og klok av skade så slipper jeg ikke jubelen løs enda, men akkurat nå er jeg faktisk gravid!:woot: Sitter å vurderer om jeg skal bestille blodprøve hos legen med en gang, eller om jeg skal vente til fredag som er testdag fra klinikken…

Hurra!!! Det er jo fantastisk :) :)

Å så fantastisk Lura :Heartred jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter helt i mål

Gratulerer så mye:love7:love7
Jeg tror det er viktig å glede seg når man kan glede seg i dette spillet. Det er så mange nedturer, venting og bekymringer ellers i en IVF prosess.
Du skal prøve å senke skuldrene, og bare nyte synet av graviditetstesten. :wav

Jeg er litt sånn som elsker å teste, er så utålmodig og nysgjerrig så hadde sikkert bestilt blodprøve tidligere om jeg kunne det:yuck:

Hei Camilla, så leit å høre at du har hatt det tungt siden i sommer, men gratulerer som ruger og med nytt hus! Håper det er gullegget du har fått satt inn nå og at du får en fin og avslappet jul etterhvert! ❤️

Takk:Heartred
Krysser fingrene for oss begge.

Det er vel 8 forsøk nå på litt under 2 år, så er ikke verdens største optimist. Skal teste i morgen, tror jeg.

Takk:Heartred
Krysser fingrene for oss begge.

Det er vel 8 forsøk nå på litt under 2 år, så er ikke verdens største optimist. Skal teste i morgen, tror jeg.
Kjære deg, tusen takk for gode ord . Håper så mye for deg i morgen. Vi har vært i samme løp lenge nå, og håper du kommer dit jeg er. Vi har det veldig fint , er fantastisk å oppleve dette. Håper alle her får en positiv test om ikke lenge ❤️

Å så fantastisk Lura :Heartred jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter helt i mål
Tusen takk Litjmora, jeg trenger alle kryss jeg kan få! ❤️

Så frustrerende med all ventingen for deg! Men altså, 20 ukers ventetid for lapraskopi? Håper virkelig du får fart på sakene privat!

Gratulerer så mye:love7:love7
Jeg tror det er viktig å glede seg når man kan glede seg i dette spillet. Det er så mange nedturer, venting og bekymringer ellers i en IVF prosess.
Du skal prøve å senke skuldrene, og bare nyte synet av graviditetstesten. :wav

Jeg er litt sånn som elsker å teste, er så utålmodig og nysgjerrig så hadde sikkert bestilt blodprøve tidligere om jeg kunne det:yuck:
Tusen takk, krysser også fingrene for oss begge! ❤️
Dette er vårt 10. forsøk på litt over 2 år, så jeg er nok heller ikke den største optimisten lenger… Forventer det verste, men håper på det beste. Nå også stålsetter jeg meg for neste skuffelse, det er fortsatt en laaang vei å gå! Men det er riktig som du sier, vi får ta de små seierne vi får - det er iallfall det som motiverer meg videre!

Spennende om du tester i morgen da! Jeg hater å teste, blir helt nervevrak. Klokka mi hadde registrert skyhøy puls noen minutter i formiddag da jeg ventet på resultatet! :nailbiting::hungover:

Tidlig i morges kom han. Selv om det ‘bare’ har vært to forsøk, tok det åtte år fra nr 1 til 2 fordi jeg ikke orket tanken på å gjøre det igjen. Ønsker virkelig for alle dere at dere får det barnet dere ønsker dere :Heartred
Så utruleg nydeleg, kjære deg!!! Gratulerer så mykje! ❤️❤️❤️ Dette gir håp, styrke og mot til oss andre. Masse lykke til i den intense, men fine babybobla! Mange klemmar

Guri malla altså. Henvisning til laparoskopi grunnet endometriose vurdert. 20 uker ventetid.....og da får man bare en samtale og forslag om å gå på p piller i 6 mnd for å se om det blir bedre :wtf: Var jo hele poenget borte. Jeg vil jo ha barn og få fjernet vev ol som gjør at jeg har plager.
Kontaktet C medical i Oslo. Fått tlf time med gynekolog der den 7. Januar. Så får vi prøve å skvise mere penger ut av banken for å få det unnagjort privat fortest mulig.
Herregud, er det mogleg?!? :banghead: Så utruleg kjipt! Håpar de klarer å finna ei løysing privat som ikkje er altfor dyrt… Har de snakka med Hausken kva dei eventuelt tilbyr? Er ikkje sikkert at de må vera pasientar der? Eg var jo tidlegare pasient hos Hausken då eg gjorde ERA-test der, men trur at eg hadde fått gjort det uansett. Verdt å ta ein telefon iallfall! Heiar sånn på deg!! ❤️

Gratulerer så mye, Smuta:love7:love7
Tenk så mye du skulle gå igjennom, og du måtte helt til Russland. Men endelig så klaffet det:Heartred du er vanvittig sterk, og gir deg ikke. Ønsker deg all lykke.
Ser at du har vært litt kvalm. Håper at du prøver å tenke bare på deg selv nå, og tar det med ro.
Masse gode klemmer
Tusen takk, kjære Camilla! ❤️❤️❤️ Eg har nedtelling til 12+0 og ny ultralyd på Rikshospitalet om ei veke. Er utruleg nervøs for den, me håpar så inderleg at alt går bra no. Det er også ein stor dag fordi eg då kan slutta på nesten alt av medisinar. Har vore og er veldig kvalm og dårleg, som har vore tøft. Er heldigvis 100% sjukmeldt og det hjelper veldig + mykje søvn, ro og kvalmestillande. Fy fader, alt me kvinner må gjennom!!!! :eek: Men no håpar eg at eg er over det verste.

Så utruleg fint å endeleg høyra frå deg igjen, har lurt på korleis det går med deg. Leit å høyra at du har hatt det så tøft, kjenner meg veldig godt igjen. IVF-gjørma i kombinasjon med korona har vore ekstremt tungt!! Spennande at de no er i gang igjen, eg skal få oppdatert oversikten vår. Heia embryoet!!! ❤️

Åh, kjære Lura, det er jo aldeles fantastisk!!! GRATULERER! ❤️❤️❤️ Men forstår jo veldig godt den frykten din, den trur eg me IVF-arar som også har opplevd å mista må leva lenge med… Men dette er jo eit utruleg viktig steg på vegen!! Med den erfaringa eg har no, ville eg absolutt ha tatt blodprøve hos lege, fordi det iallfall er ein viktig indikasjon på situasjonen. OLGA anbefaler blodprøve 15 DPO, altså 10 dagar etter innsett av blastocyst. Kryssar alt av fingrar og tær!!! Skal eg flytta deg til gravid? Masse klemmar

Tusen takk, kjære Camilla! ❤️❤️❤️ Eg har nedtelling til 12+0 og ny ultralyd på Rikshospitalet om ei veke. Er utruleg nervøs for den, me håpar så inderleg at alt går bra no. Det er også ein stor dag fordi eg då kan slutta på nesten alt av medisinar. Har vore og er veldig kvalm og dårleg, som har vore tøft. Er heldigvis 100% sjukmeldt og det hjelper veldig + mykje søvn, ro og kvalmestillande. Fy fader, alt me kvinner må gjennom!!!! :eek: Men no håpar eg at eg er over det verste.

Så utruleg fint å endeleg høyra frå deg igjen, har lurt på korleis det går med deg. Leit å høyra at du har hatt det så tøft, kjenner meg veldig godt igjen. IVF-gjørma i kombinasjon med korona har vore ekstremt tungt!! Spennande at de no er i gang igjen, eg skal få oppdatert oversikten vår. Heia embryoet!!! ❤️

Det er liksom ikke bare, bare å endelig bli gravid heller. Da er man kanskje syk og dårlig i 9 måneder, og ikke minst super stressa for at noe skal gå galt. Men jeg heier på deg og den russiske måten, og skal tenke masse på deg neste uke:love7:love7

Men vet du hva, Smuta? Jeg tør nesten ikke skrive det og vet i alle fall ikke om det er sant? Men jeg har hatt bevegelse på graviditetstesten i dag. Tenker jeg er gravid i dag, håper jeg er det i morgen også:Heartred Skitt nå er jeg stressa. :yuck::yuck:

Det er liksom ikke bare, bare å endelig bli gravid heller. Da er man kanskje syk og dårlig i 9 måneder, og ikke minst super stressa for at noe skal gå galt. Men jeg heier på deg og den russiske måten, og skal tenke masse på deg neste uke:love7:love7

Men vet du hva, Smuta? Jeg tør nesten ikke skrive det og vet i alle fall ikke om det er sant? Men jeg har hatt bevegelse på graviditetstesten i dag. Tenker jeg er gravid i dag, håper jeg er det i morgen også:Heartred Skitt nå er jeg stressa. :yuck::yuck:
Iiiiiiiik!!!! Er det sant?!? Herregud, så spennande!!! Håpar sånn for deg!!! Du må halda oss oppdaterte! ❤️❤️❤️ Kor mange DPO er du?

Iiiiiiiik!!!! Er det sant?!? Herregud, så spennande!!! Håpar sånn for deg!!! Du må halda oss oppdaterte! ❤️❤️❤️ Kor mange DPO er du?

Jeg tror det:happy090 er jo ikke godt og si, men leste en plass at en svak strek også var positiv.
Jeg satt inn en 5 dagers blastocyst sist torsdag. Da er det vel kanskje dpo 12 i dag??

Back
Topp