Guri malla altså. Henvisning til laparoskopi grunnet endometriose vurdert. 20 uker ventetid.....og da får man bare en samtale og forslag om å gå på p piller i 6 mnd for å se om det blir bedre
Var jo hele poenget borte. Jeg vil jo ha barn og få fjernet vev ol som gjør at jeg har plager.
Kontaktet C medical i Oslo. Fått tlf time med gynekolog der den 7. Januar. Så får vi prøve å skvise mere penger ut av banken for å få det unnagjort privat fortest mulig.
Var jo hele poenget borte. Jeg vil jo ha barn og få fjernet vev ol som gjør at jeg har plager. Kontaktet C medical i Oslo. Fått tlf time med gynekolog der den 7. Januar. Så får vi prøve å skvise mere penger ut av banken for å få det unnagjort privat fortest mulig.

Sitter å vurderer om jeg skal bestille blodprøve hos legen med en gang, eller om jeg skal vente til fredag som er testdag fra klinikken…

Så utruleg kjipt! Håpar de klarer å finna ei løysing privat som ikkje er altfor dyrt… Har de snakka med Hausken kva dei eventuelt tilbyr? Er ikkje sikkert at de må vera pasientar der? Eg var jo tidlegare pasient hos Hausken då eg gjorde ERA-test der, men trur at eg hadde fått gjort det uansett. Verdt å ta ein telefon iallfall! Heiar sånn på deg!!
er jo ikke godt og si, men leste en plass at en svak strek også var positiv.