Vi over 38 ❤️

Takk:Heartred

Men det står også at Du kan unntas karantene ved å ta en test straks som er negativ. Da kan man både gå på jobb og skole. :schocked028 Jeg syntes jo det er litt merkelige regler. Hvis de ikke vil at smitten skal øke, burde jo nærkontakter være i karantene.
Ja, det er sant.. står ikke beskrevet om det er godt nok med hjemmetest eller ikke heller. Også har du dette med omkron eller ikke. Har skjønt det sånn at inntil videre antar man ikke-omikron, og følger karantenebestemmelser deretter med mindre det er antatt omikron. Kjære vene :happy090

Ja, det er sant.. står ikke beskrevet om det er godt nok med hjemmetest eller ikke heller. Også har du dette med omkron eller ikke. Har skjønt det sånn at inntil videre antar man ikke-omikron, og følger karantenebestemmelser deretter med mindre det er antatt omikron. Kjære vene :happy090

Jeg får ringe de i morgen. Skulle så gjerne ha fått tatt den blodprøven:)

Jeg skjønner deg godt. Er det mye blod, eller bare litt? Det er da positivt at streken er sterkere :)

Ja, jeg ville også tatt en ul før jul. Greit og vite hvor det bærer. Jeg HÅPER det bærer dithen at du har en baby om ca 8 måneder :joyful:
Blødningen har variert litt fra dag til dag, fra spotting til litt mer rosa/friskt blod. Når jeg endelig tror det har stoppet, så kommer det plutselig mer, men ikke mye. Håper jo at det kanskje er en kombo av såre/sensitive slimhinner og blodfortynnende, men forbereder meg på det verste.

Samtidig med alt dette fikk et nært familiemedlem påvist kreft for bare et par uker siden og døde brått i går. :( Det tærer virkelig på nå, så vi trenger så inderlig gode nyheter…

I morgen skal jeg i utgangspunktet ta blodprøve og hadde gledet meg sykt mye til det. Men så er det den jævlige koronaen da:mad::mad::mad:

På fredag fikk vi melding av barnehagen til Lille gutt at det var påvist korona i barnehagen. Alle barna måtte ta hurtigtest på mandagsmorgen før de kunne dra i barnehagen. Vi bestemte oss fort for å holde Lille gutt hjemme hele uken, slik at vi forhåpentligvis kunne dra bort i julen. Vi har ikke testet oss noen gang for korona, så det var helt nytt for oss. Siden jeg hadde noen tester liggende, og jeg er så glad i å teste fant jeg ut at vi skulle ta en prøvetest før mandagen. Seriøst jeg er ikke god i hodet:arghh::arghh: jeg testet Lille gutt og han var så flink :Heartblue Den store overraskelsen var at prøven ble positiv. Den så jeg ikke komme:eek::eek: Er det noen som da vet om jeg kan ta blodprøve i morgen??
Å kjære deg, kom det på toppen av alt? Vi har også hatt mye smitte i bhg og holdt på med testing hver dag de siste par ukene.:yuck: Det skal absurd nok ikke være noe i veien for å ta den prøven i morgen tror jeg, med mindre det er mistanke om omikron. Sikkert lurt å ringe for sikkerhets skyld. Håper du får tatt prøve, er spent på å høre! ❤️

Jeg dropper å ta blodprøve i dag, ble så mye pes kjente jeg. Men jeg er gravid:Heartred:Heartred tok en digital test i dag, og den er positiv. Jeg tenker at 5 tester på rad som er positive, da kan vi vente litt med den blodprøven. Blir verken mer gravid av den, eller mindre;)

Jeg dropper å ta blodprøve i dag, ble så mye pes kjente jeg. Men jeg er gravid:Heartred:Heartred tok en digital test i dag, og den er positiv. Jeg tenker at 5 tester på rad som er positive, da kan vi vente litt med den blodprøven. Blir verken mer gravid av den, eller mindre;)
HURRA, HURRA, HURRA for det!!!! ❤️❤️❤️ No MÅ den klamra seg fast!! Fekk du 1-2 eller 2-3 på den digitale? Det er jo også ein liten indikasjon på HCG-nivå (om enn ein usikker ein). Skal eg flytta deg over til gravid-gjengen? Så kjipt med positiv covid-test på guten din, håpar han er fin i formen og at de andre slepp unna… :hungover:

Blødningen har variert litt fra dag til dag, fra spotting til litt mer rosa/friskt blod. Når jeg endelig tror det har stoppet, så kommer det plutselig mer, men ikke mye. Håper jo at det kanskje er en kombo av såre/sensitive slimhinner og blodfortynnende, men forbereder meg på det verste.

Samtidig med alt dette fikk et nært familiemedlem påvist kreft for bare et par uker siden og døde brått i går. :( Det tærer virkelig på nå, så vi trenger så inderlig gode nyheter…
Kjære Lura, for ein lidelse å gå slik med spotting og blødningar! :arghh: Og så utruleg leit å høyra om familiemedlemmet ditt også, sender masse styrkeklemmar. ❤️ No fortjener de verkeleg gode nyheiter. Det eg meinte tidlegare ifht medisinar, er at hos OLGA har eg ein detaljert plan for kva eg skal gjera om eg får spotting/blødning/magekrampar osv. fram til veke 12+0. Men det er jo fryseforsøk i styrt syklus der alt er regulert av hormonmedisin i starten, så det blir annleis enn ferskforsøk. I tilfelle blødning skal eg keep strict bed rest og ta ekstra både progesteron og østrogen og andre medisinar… Uansett, håpar sånn at blødningen gir seg og at spiren klamrar seg fast. Skal du ta ny HCG i dag? Sender mange klemmar

Inne å titter her, og kommer over den flotte nyheten! Gratulerer så mye, du er GRAVID! La den klamre seg fast!

HURRA, HURRA, HURRA for det!!!! ❤️❤️❤️ No MÅ den klamra seg fast!! Fekk du 1-2 eller 2-3 på den digitale? Det er jo også ein liten indikasjon på HCG-nivå (om enn ein usikker ein). Skal eg flytta deg over til gravid-gjengen? Så kjipt med positiv covid-test på guten din, håpar han er fin i formen og at de andre slepp unna… :hungover:

Takk, takk:love7
Ja du må forte deg å flytte meg over, i tilfelle det ikke varer så lenge. Da har jeg i alle fall vært der;) Jeg fikk 2-3 uker. Sykehuset var veldig klar på at jeg også måtte ta blodprøve, må bare ta en pcr test først.

Tenker masse på deg Laura:Heartred:Heartred:Heartred
Det er så typisk at alt slik skjer samtidig, og gjerne før jul.

Masse lykke til hos legen i dag. :love7

Kjære Lura, for ein lidelse å gå slik med spotting og blødningar! :arghh: Og så utruleg leit å høyra om familiemedlemmet ditt også, sender masse styrkeklemmar. ❤️ No fortjener de verkeleg gode nyheiter. Det eg meinte tidlegare ifht medisinar, er at hos OLGA har eg ein detaljert plan for kva eg skal gjera om eg får spotting/blødning/magekrampar osv. fram til veke 12+0. Men det er jo fryseforsøk i styrt syklus der alt er regulert av hormonmedisin i starten, så det blir annleis enn ferskforsøk. I tilfelle blødning skal eg keep strict bed rest og ta ekstra både progesteron og østrogen og andre medisinar… Uansett, håpar sånn at blødningen gir seg og at spiren klamrar seg fast. Skal du ta ny HCG i dag? Sender mange klemmar
Takk Smuta❤️ Hvis dette er en abort vil jeg bare få igang blødning og bli ferdig med det, det er virkelig en lidelse å gå slik å gruble… Sitter og venter hos legen nå, er allerede et kvarter forsinkelse og legen hentet akkurat inn en annen pasient:yuck: Har flere ting på agendaen, og skal spør om det kan være aktuelt med sykmelding. Jeg er ekstremt stresset nå, så det høres jo fornuftig ut å ta alt helt med ro en stund (ref. strict bedrest). Skal også ta hcg igjen nå.

Det blir kjempe spennende:love7 godt at man slipper å reise ut av landet. Har du sagt til noen rundt deg at du skal bruke donor? Hva er tilfelle deres reaksjoner? Tenker kanskje ikke alle er helt klar for dette enda:schocked028 men jeg syntes det er helt fantastisk, altså:Heartred:Heartred

Hei :) Jeg har sagt det til aller nærmeste familie og et par venninner. Det blir med det. Ikke fordi det er noe galt i å gjøre dette, men tenker at det får være opp til barnet om hen ønsker at andre skal vite dette.

De som vet dette er svært positive :Heartred

Takk Smuta❤️ Hvis dette er en abort vil jeg bare få igang blødning og bli ferdig med det, det er virkelig en lidelse å gå slik å gruble… Sitter og venter hos legen nå, er allerede et kvarter forsinkelse og legen hentet akkurat inn en annen pasient:yuck: Har flere ting på agendaen, og skal spør om det kan være aktuelt med sykmelding. Jeg er ekstremt stresset nå, så det høres jo fornuftig ut å ta alt helt med ro en stund (ref. strict bedrest). Skal også ta hcg igjen nå.

Håper det gikk greit idag og at du har fått roet ned. Kondolerer så mye med dødsfall i nær familie. Det er så vondt :Heartred Håper du har gode mennesker rundt deg.

Livet, ass :Heartbigred Stor klem til deg :Heartred:Heartred:Heartred

Håper det gikk greit idag og at du har fått roet ned. Kondolerer så mye med dødsfall i nær familie. Det er så vondt :Heartred Håper du har gode mennesker rundt deg.

Livet, ass :Heartbigred Stor klem til deg :Heartred:Heartred:Heartred
Legetimen gikk greit, men på grunn av stor forsinkelse rakk de ikke å få sendt inn blodprøvene mine i går… :banghead: I tillegg ville legen ta en hel haug med analyser som fortsatt er under arbeid, så jeg får sikkert ikke svar før i morgen. Blør enda mer i dag, så jeg tror dette snart er over.
Takk, det er tunge tider. :( Har heldigvis en forståelsesfull arbeidsgiver som gir meg full fleksibilitet frem til jul, så jeg har foreløpig ikke bedt om sykemelding. Prøver å ta dagene med ro nå og ha lave ambisjoner for julefeiringen.

Oppdatering: fikk akkurat svar på blodprøven tatt i går, og den viser hcg på 1100. Dette burde jo i utgangspunktet være gode nyheter, hvis det ikke var for at blødningene blir stadig sterkere :yuck:

Oppdatering: fikk akkurat svar på blodprøven tatt i går, og den viser hcg på 1100. Dette burde jo i utgangspunktet være gode nyheter, hvis det ikke var for at blødningene blir stadig sterkere :yuck:
Har du vært på ul Lura? Kan det være noe annet der inne som blør?
Håper for deg :Heartred

Åh, beste Lura, 1100 høyrest jo veldig lovande ut!! ❤️❤️ Men så utruleg tungt å fortsatt blø… Kva seier klinikken? Håpar du har moglegheit til å ta det roleg heime. Sender styrkeklemmar i bøttevis

Har du vært på ul Lura? Kan det være noe annet der inne som blør?
Håper for deg :Heartred
Takk Litjmora ❤️ Jeg tok opp med fastlegen at jeg ønsket UL dersom hcg viste stigning, så skal kontakte legekontoret i morgen. Har også sendt melding til Hausken og spurt om det er mulig å få komme til der før jul.

Back
Topp