Vi over 38 ❤️

Svakere test i dag og ny blødning, så toget har nok gått. Virker som kroppen prøver å ordne opp. Har lyst til å slutte med støttemedisiner, men vet ikke helt hva klinikken sier til det før testdag og med fortsatt positiv test..

Vis vedlegget 371646
Neeeeeei, beste Dipsy!! Så utruleg leit! Fy fader, dette gamet er så brutalt. Er vel greit å ikkje slutta med støttemedisinar før du veit heilt sikkert at dette ikkje går? Kva slags medisinar tar du? Sender over bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️
 
Neeeeeei, beste Dipsy!! Så utruleg leit! Fy fader, dette gamet er så brutalt. Er vel greit å ikkje slutta med støttemedisinar før du veit heilt sikkert at dette ikkje går? Kva slags medisinar tar du? Sender over bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️
Takk gode deg ❤ Står på lutinus, prednisolon og klexane. Fortsetter med lutinus tenkte jeg inntil blodprøver på mandag, men dropper klexane. Har hatt en MA på blodfortynnende tidligere, og husker tilbake på blødningene med gru. Riktignok mye senere enn nå, men orker uansett ikke tanken :sorry:
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.
 
Min klinikk svarte "Selvfølgelig" da jeg spurte om det var ok å ta et glass vin under stimuleringa. Og de sa ingenting om koffein heller. Og jeg drikker både kaffe og Pepsi Max hver dag.
Jeg er iallefall overbevist om at stress for å redusere normalt liv er verre enn å ha i seg litt for mye koffein eller et glass vin.
Nikotin var ikke aktuelt her, men tror strengt tatt at dersom man bråslutter samtidig som man starter på første sprøyte, skapes et ekstra stress man ikke trenger midt oppi alt annet.

Hva man burde og hva man klarer å gjennomføre er ikke alltid det samme. :happy:
 
Litt merkelig utvikling her i dag, 16 dpo. Magefølelsen er fortsatt dårlig med blødninger, men tok en ny digital (har ikke tatt siden 10 dpo), og fikk disse i dag. Greit å måle hcg til uka tenker jeg :wideyed:

20211121_081119.jpg

20211121_102047.jpg
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.
Lysi ❤ Har tenkt så masse på deg. Så utrolig leit at den perfekte blastoen ble kjemisk ❤ Håper du får samlet krefter til et nytt år og en ny start ❤
 
Litt merkelig utvikling her i dag, 16 dpo. Magefølelsen er fortsatt dårlig med blødninger, men tok en ny digital (har ikke tatt siden 10 dpo), og fikk disse i dag. Greit å måle hcg til uka tenker jeg :wideyed:

Vis vedlegget 371707
Vis vedlegget 371708

Oi, ja. Da tok jo dette en ny vending igjen. Sterke tester er jo veldig positivt. Er det "trøbbel" med blant annet morkaken, kan man få kraftige blødninger. Slik venninnen min som jeg fortalte om. Kan du ikke ta en blodprøve imorgen? Jeg ville vært positiv :)
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.

:Heartbigred Du er sterk og fin. Takk for oppdatering, har tenkt på deg og lurt på hvordan det går :Heartred

klem
 
Oi, ja. Da tok jo dette en ny vending igjen. Sterke tester er jo veldig positivt. Er det "trøbbel" med blant annet morkaken, kan man få kraftige blødninger. Slik venninnen min som jeg fortalte om. Kan du ikke ta en blodprøve imorgen? Jeg ville vært positiv :)
Jo, det blir blodprøve i morgen, helt klart. Tenker det er positivt at hcg stiger, men det er ikke noe gøy med blødning i tillegg. Vi får bare ta en dag av gangen nå ❤
 
Jo, det blir blodprøve i morgen, helt klart. Tenker det er positivt at hcg stiger, men det er ikke noe gøy med blødning i tillegg. Vi får bare ta en dag av gangen nå ❤


Nei, det skjønner jeg. Det trenger ikke å bety SA, men det kan muligens bety at du må ta det med ro. Det klarer man om det er det som skal til, selv om det ikke er så gøy. Er det noe svangerskap har lært meg, er det at det ikke alltid bare er moro. Slik er vel livet generelt. Ofte går det veldig bra, og andre ganger vil naturen det annerledes :Heartred

Det blir veldig spennende å se om blodprøvene viser stigning. Krysser alt for det :):Heartbigred
 
Jeg har også fått beskjed om det samme iforhold til alkohol og kaffe. Jeg vil likevel ikke tro at litt vin ødelegger. Kos deg masse :)
Gode Lura, eg har også halde meg unna alkohol og nikotin bruker eg ikkje uansett. Og har redusert koffeinbruken. Drikk ikkje kaffi, men elskar chai og Pepsi Max. :p Men har faktisk ikkje lyst på te i det heile tatt no når eg er så gravid-kvalm… :yuck:

Uansett, då eg gjorde mitt andre egguttak hos OLGA i august, var eg på eit seminar som klinikken arrangerte der Dr. Olga sjølv hadde forelesning. Der pusha ho på oss champagne!! Då eg spurte om det var OK med eit glas under stimulering, lo ho og gav meg eit glas og sa: «From the hands of the doctor!!!» :D:D:D

Så tenker at det ikkje skadar om du tar eitt glass. Men kan vera fint å unngå å drikka så mykje meir enn det for din eigen del, tenker eg. Kos deg!!!!! :dance008
Takk for svar fine jenter! Det var akkurat det jeg trengte å høre @Smuta :joyful: Det ble ett og et halvt glass over 4 timer, og jeg følte heller behov for å drikke så mye mer. Trakk meg stille tilbake når de andre ville begynne å shote Sambucca :wacky: Uansett en hyggelig og etterlengtet jentekveld!
 
Min klinikk svarte "Selvfølgelig" da jeg spurte om det var ok å ta et glass vin under stimuleringa. Og de sa ingenting om koffein heller. Og jeg drikker både kaffe og Pepsi Max hver dag.
Jeg er iallefall overbevist om at stress for å redusere normalt liv er verre enn å ha i seg litt for mye koffein eller et glass vin.
Nikotin var ikke aktuelt her, men tror strengt tatt at dersom man bråslutter samtidig som man starter på første sprøyte, skapes et ekstra stress man ikke trenger midt oppi alt annet.

Hva man burde og hva man klarer å gjennomføre er ikke alltid det samme. :happy:
Takk skal du ha, da har jeg ikke dårlig samvittighet. ❤️ Nikotin er ikke aktuelt her heller, og drikker vanligvis ikke mer enn en kopp kaffe løpet av dagen, så det har ikke vært noe problem. De anbefaler vel å avstå for å slippe usikkerhet rundt hva som kan påvirke behandling og ikke. Det blir verre med julebord til helga, for da ruger jeg forhåpentligvis og kommer ikke til å røre en dråpe…
 
Hei, damer
Lenge siden sist
Tenkte det er på tide med en liten oppdatering herifra
Først av alt vil jeg gratulere til Nyprøver og Smuta! - Gratulerer!
Litjmora, Dipsy ... :( Jeg har ikke mye å si. Det er vondt.

Her var det mye fram og tilbake i oktober. Syklusen var ustabil etter siste stim. Mensen kom sent.
Follikel i naturlig syklus vokste dårlig. Vi visste ikke om og når det blir innsett.
Jeg må jo jobbe også. IVF er som kjent en dyr hobby.
Jeg tok ut sykemelding og gjennomførte.
Min skjønne 4AA embaby ville dessverre ikke bli. Biokjemisk. Det var tungt. Orket ikke mye forum.
I tillegg til alle andre bekymringer som dykker stadig opp: gammel familie, ny familie, storfamilie, jobb, økonomi.
Kjenner at det er stadig mye press fra alle kanter. Ikke alltid lett.
Men-men. Ingen sa jo at det skulle være lett.

Samtidig ser jeg jo noe godt i det hele også.
Jeg har sett mine første positive tester ever med denne mannen.
Akkurat nå kjennes kjemisk som seier. Fordi alt er relativt.
Planen videre er en ny stimulering i januar, og da med TESE for mannen.
Han hadde DNA frag på grensen sist vi sjekket det i august, ved ellers normal sædprøve.
Han har tatt vitaminer og kosttilskudd for å rette på det. Men det er uaktuelt med en ny prøve med de prisene som er for det i Norge.
Må jobbe med det vi har, også i blinde.
Så dem håper på å få ut sæd av bedre kvalitet direkte fra testiklene.

I mellomtiden blir det å jobbe-jobbe for oss, prøve å samle krefter til nye runder.

Ønsker alle masse lykke til videre.
Plutselig er jeg tilbake, når batteriene er ladet og jeg kjenner meg sterk igjen.
Huff Lysi, har tenkt på hvordan det går med deg. Så trist at det gikk som det gikk❤️ Ta vare på deg selv og bygg opp kreftene du trenger for å fortsette. Håper å høre fra deg her med bedre nyheter!
 
Jo, det blir blodprøve i morgen, helt klart. Tenker det er positivt at hcg stiger, men det er ikke noe gøy med blødning i tillegg. Vi får bare ta en dag av gangen nå ❤
Åh Dipsy, håper det betyr at det ikke er over enda! Skjønner om denne helgen har føltes lang. Krysser fingrene for et hyggelig resultat av blodprøve i morgen! ❤️
 
Hcg på 94 i dag (17 dpo), så da hadde magefølelsen rett også denne gangen, dessverre. Håper kroppen ordner opp, og at den raskt er klar for en av de 4 vi har i fryseren :love7
 
Back
Topp