Litjmora Det var jo ikke sånn det skulle gå, jeg får helt vondt inni meg! Ta vare på deg selvDesverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litjmora Det var jo ikke sånn det skulle gå, jeg får helt vondt inni meg! Ta vare på deg selvDesverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Huff, dette var veldig leit å lese kjære deg. Ord KN ikle beskrive den følelsen du har nå. Sender deg en stor klemDesverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Desverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Det er bare så ufattelig trist ❤ Det er lov å være sliten nå. Sender deg mange styrkeklemmerDesverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Jeg er så sliten
Neeeei, kjære finaste Litjmora. Så uendeleg trist!! Livet kan vera så jævlig. Blei det oppdaga på UL i dag? Kor langt var du på veg? Dette var grusomt å høyra, sender deg styrkeklemmar i bøtter og spann. Håpar du har gode folk rundt deg som tar vare på deg i denne krisa.Desverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Velkommen til oss!! Så spennande! Vil du skriva deg opp på lista på første sida saman med oss andre?Heia dere! Da slår jeg meg til dere her inne! Samtale med Hausken neste uke. Hadde 2020 hjemmeinseminasjon med to venner (de er et par) og fikk nydelige tvillinger med dem. Nå skal jeg gå løpet alene. Ingen vet om det. De to vil ikke ha flere men jeg ønsker en til.
Ho er så fin og god 2,3 er hun blitt. Så en fin oppgang. Jeg klarer gå, men ingen følelse enkelte plasser som ikke skulle vært berørt. Vi tar en dag av gangen og håper det kommer tilbake. Ønsker deg en fin dag
Jeg er så sliten
Så godt å høyra frå deg, kjære NyPrøver. Fantastisk å høyra at den lille har det bra. Men hårreisande at du er blitt feilbehandla…!!! Kva sa sjukehuset til dette?! Håpar verkeleg at du får god oppfølging og at ting blir som før snart. Mange klemmar til degTusen takkDe traff en nerve i ryggen da de bommet , så har mistet følelsen plasser jeg ikke skulle miste. Må bare ta tiden til hjelp så håper vi det kommer tilbake. Du er fødeklar snart?
Ja ble oppdaget i dag 10+1.Neeeei, kjære finaste Litjmora. Så uendeleg trist!! Livet kan vera så jævlig. Blei det oppdaga på UL i dag? Kor langt var du på veg? Dette var grusomt å høyra, sender deg styrkeklemmar i bøtter og spann. Håpar du har gode folk rundt deg som tar vare på deg i denne krisa.
Åååh, gode Dipsy. Håpar fortsatt for deg og spiren!!Tror nok ikke det går veien her denne gang heller. Svakere test i dag når den burde vært sterkere Livet altså.
Vis vedlegget 371504
Ja ble oppdaget i dag 10+1.
Har fått med piller hjem og venter bare på tlf fra mannen som er på jobb i utlandet om hvor fort han kan komme seg hjem, slik at jeg får avsluttet dette.
Har ikke så veldig lyst å gjøre dette alene med 2 åringen rundt føttene.
Dette skal gå hele veienFine, kloke damer ❤ Jeg er bare så himla redd. Jeg vet det er tidlig, jeg vet det er tøysete, men klarer ikke å la være. Vektskåla med dårlige opplevelser er liksom tyngre enn den andre. Føler meg ikke 'gravid nok' og føler at testene burde være sterkere (midt-på-dagen 12 dpo). Er det mulig med en levedyktig sak med dette eller bør jeg forberede meg på nok en seigpining som drar ut?
Vis vedlegget 371450
Nei, så forferdelig at du må oppleve detteDesverre så har lille spire sitt hjerte sluttet å slå
Jeg er så sliten
Mine var i hvert fall ikke sterkere 12 dpo. Denne er fra 13 dpo hos meg, og jeg er nå 25 uker på vei Håper virkelig det er noe varig på gang der inne i magenFine, kloke damer ❤ Jeg er bare så himla redd. Jeg vet det er tidlig, jeg vet det er tøysete, men klarer ikke å la være. Vektskåla med dårlige opplevelser er liksom tyngre enn den andre. Føler meg ikke 'gravid nok' og føler at testene burde være sterkere (midt-på-dagen 12 dpo). Er det mulig med en levedyktig sak med dette eller bør jeg forberede meg på nok en seigpining som drar ut?
Vis vedlegget 371450
❤Åååh, gode Dipsy. Håpar fortsatt for deg og spiren!!
Gode deg ❤ Syns det går nedover siden i går. Orket ikke vente til testen var ferdig trukket inn nå, blir så skuffa. Men, heller miste nå enn senere hvis det ikke kan bli noe. Vi har jo fortsatt 4 på frys, men det er vanskelig å se for seg at de kan ha bedre sjanser..Mine var i hvert fall ikke sterkere 12 dpo. Denne er fra 13 dpo hos meg, og jeg er nå 25 uker på vei Håper virkelig det er noe varig på gang der inne i magen
Denne ser omtrent ut som min i kveld. Kan likevel ikke helt se for meg at jeg er en av de 'heldige' ❤Mine var i hvert fall ikke sterkere 12 dpo. Denne er fra 13 dpo hos meg, og jeg er nå 25 uker på vei Håper virkelig det er noe varig på gang der inne i magen