Vi over 38 ❤️

Fikk time til ny ul på mandag i Tromsø :)
Hurra for IVF avdelingen der som tar oss (hysteriske) damer på alvor :rolleyes:
Såååå godt å høyra, kjære du. Og me er på ingen måte hysteriske damer… Fleire av oss snakkar jo dessverre av erfaring og har vore gjennom både MA og masse anna supertøft på vegen. I tillegg til sjølve IVF-gjørma. Då er det berre rett og rimeleg at me skal bli møtt på ein god måte av helsepersonell. Eg er også ekstremt nervøs for TUL den 11. november. Tida sneglar seg av gårde… Er 5+1 i dag og i dag gjekk intensiteten på kvalmen opp fem nivå og eg har hatt brekningar no på morgonen. :dead: Håpar inderleg at det er gode teikn! Korleis er formen din? Og kor langt er du på veg no? Håpar sånn for spirene våre!! ❤️❤️

Såååå godt å høyra, kjære du. Og me er på ingen måte hysteriske damer… Fleire av oss snakkar jo dessverre av erfaring og har vore gjennom både MA og masse anna supertøft på vegen. I tillegg til sjølve IVF-gjørma. Då er det berre rett og rimeleg at me skal bli møtt på ein god måte av helsepersonell. Eg er også ekstremt nervøs for TUL den 11. november. Tida sneglar seg av gårde… Er 5+1 i dag og i dag gjekk intensiteten på kvalmen opp fem nivå og eg har hatt brekningar no på morgonen. :dead: Håpar inderleg at det er gode teikn! Korleis er formen din? Og kor langt er du på veg no? Håpar sånn for spirene våre!! ❤️❤️

Ja du har jo rett i det Smuta. Føler bare noen ganger at jeg tar litt av, men så er det jo gode grunner til det.
Jeg er også utrolig kvalm om dagene. Så vidt jeg får i meg noe mat og drikke, men det går jo på et vis. Jeg er 7+2 i dag.
Jeg håper du får en fantastisk ul opplevelse Smuta. Du hadde jo så fint hcg nivå også :) Og at man er kvalm/enda kvalmere er jo et godt tegn på at hcg nivået øker :Heartred

En liten oppdatering etter kontroll i dag (8 dager med stim). Et helt annet resultat enn kort protokoll for min del. 18 follikler totalt, mye jevnere vekst - den største er på 14 mm (7 stk over 10 mm og en del rett under). Endometrie på 13 mm.

Blir spennende å se hvor mange dager til jeg skal stimulere ❤

Hei alle mine kjære damer❤️Da er vår kjære datter født, hun er 2 kilo så liten. Hun får litt pustehjelp , jeg har fått hatt henne på mitt bryst noen timer. Formen etter KS er som forventet, så sliten og vondt. Men alt i alt så er det bra. Hun er nydelig, med en sterk stemme og gode sterke armer som sier i fra❤️
Gratulerer! ❤️ Så godt å høre Nyprøver, takk for at du tar deg tid til å holde oss oppdatert :joyful: Nå må du bare fokusere på å komme deg til hektene og kose deg med den lille snuppa! :dummy1:

En liten oppdatering etter kontroll i dag (8 dager med stim). Et helt annet resultat enn kort protokoll for min del. 18 follikler totalt, mye jevnere vekst - den største er på 14 mm (7 stk over 10 mm og en del rett under). Endometrie på 13 mm.

Så spennende! Er formen og humøret godt?

Fantastisk Dipsy :Heartred
Dette er jo veldig lovende.
Håper formen er fin.

Så spennende! Er formen og humøret godt?
Ja, relativt. Har slitt litt med hodepine og trøtthet av og på i 3 uker nå, men det forventet jeg egentlig med nedregulering. Ellers begynner det å murre godt i magen, og det er kanskje ikke så rart med mange follikler som vokser. Spent på hvor mange vi får ut denne gangen, da det bare ble 4 egg sist :joyful:

7+5 og ny ul kontroll i dag. Fosteret måler 6+6, men det ser ellers veldig bra ut. Fostersekk er i rett størrelse, det er fosteranlegg, fin hjerteaktivitet og det har en fin plassering i livmora.
Det var også litt vanskelig å måle denne gangen, men det fordi de måtte zoome så mye inn for å få til en god måling og da er det vanskelig å se hvor topp og bunn er fordi det blir så uklart bilde.

Legen var optimistisk og sa at så lenge vi ikke får måle skikkelig og jeg har behov for det, så skal jeg ha ul en gang i uka.
Ny ul den 9. November

Jeg velger å være positivt innstilt i alle fall til neste ul :Heartred

7+5 og ny ul kontroll i dag. Fosteret måler 6+6, men det ser ellers veldig bra ut. Fostersekk er i rett størrelse, det er fosteranlegg, fin hjerteaktivitet og det har en fin plassering i livmora.
Det var også litt vanskelig å måle denne gangen, men det fordi de måtte zoome så mye inn for å få til en god måling og da er det vanskelig å se hvor topp og bunn er fordi det blir så uklart bilde.

Legen var optimistisk og sa at så lenge vi ikke får måle skikkelig og jeg har behov for det, så skal jeg ha ul en gang i uka.
Ny ul den 9. November

Det er jo supre nyheter :) !! Nyyyyt så godt du kan:)

Ny ul den 9. November

Fantastisk, dette går riktig vei❤️

Ny ul den 9. November

Så godt å høre, Litjmora ❤ Er formen ellers fin?

Er veldig kvalm om dagene. Sliter med å få i meg mat og drikke, men kvalmen stopper vel til slutt. Ellers er det bare tipp topp :)
Kvalme er et godt tegn, så det er vel nesten bare å holde ut en periode for å få den etterlengtede premien ❤

Er veldig kvalm om dagene. Sliter med å få i meg mat og drikke, men kvalmen stopper vel til slutt. Ellers er det bare tipp topp :)

Kvalmen er utrolig slitsom men om det kommer en dag uten kvalme så blir det galt også, for da blir man bekymret for at noe er galt. Første trimester er slitsomt på den måten :) Håper ikke kvalmen ødelegger for mye av dagene og håper den sitter hele veien :Heartred

OMG- vi er igang! Ble oppringt fra klinikk i Norge med beskjed om at de har donor til oss! Kontrakter er signert, og mannen skal i disse dager levere sakene sine!! De regner med uttak i desember en gang :nailbiting: Innsett i januar!

OMG- vi er igang! Ble oppringt fra klinikk i Norge med beskjed om at de har donor til oss! Kontrakter er signert, og mannen skal i disse dager levere sakene sine!! De regner med uttak i desember en gang :nailbiting: Innsett i januar!
Åååå så spennede Saltvann :Heartred

Back
Topp