Vi over 38 ❤️

Hei du❤️i morgen er det kontroll og medisiner, så får jeg plan for KS. Mest sannsynlig på torsdag:woot:Klar? Nei:hilarious:
Så rørende å tenke på at du snart får møte det lille knøttet som du kommer til å elske resten av livet ditt. :sad010
 
Da har jeg fått dag, på torsdag kommer lille jenta til verden❤️målt til ca 2400g i dag. Innlagt fra i dag pga lav HB, så skal få blod før KS.
 
Kjære Nyprøver.
Tenk at i morgen starter et helt nytt kapittel i deres liv. Sidene er blanke og ordene blir laget mens tiden går.
I morgen vil være en dato dere feirer i mange år fremover når jenta deres blir eldre og eldre. Men det er også din fødedag. Du, sterke vakre kvinne, skal føde i morgen. Tenk så vakkert og så vidunderlig.
Spenningen er sikker stor og tankene mange der du ligger og venter på å møte jenta di.
Livet endrer seg og dere skal alle bli kjent med hverandre. Hvordan vil hun være? Hvordan ser hun ut? Er hun lik mamma eller pappa, eller kanskje en fin blanding av begge? Hvordan skal vi klare å ta vare på et så lite og perfekt barn? Det er alltid så mange spørsmål og som regel ikke så mange svar. Men man finner ut av det sammen. Før du vet ordet av det blir dere sendt hjem fra sykehuset og en ny hverdag skal starte.
En ting er sikkert, du er sterk, din mann er sterk og jenta deres er sterk. Og sammen kan dere klare alt.
Jeg ønsker deg en helt nydelig fødedag i morgen. En dag fyllt med spenning, glede, kjærlighet og ro :Heartred

Masse klemmer fra meg
 
Last edited:
7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.
 
7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.


Det må det. Jeg vet ikke hva dette betyr. Sa hun at hun ikke trodde det ville gå bra?
 
Det må det. Jeg vet ikke hva dette betyr. Sa hun at hun ikke trodde det ville gå bra?
Nei hun sa bare det er hjerteslag åsså krysser vi fingrene.
Mulig utviklingen ikke går som det skal. Jeg så selv at det var et veldig lite foster til å skulle være 7+0. Men det kan jo bare være at det lå litt kinkig til.
 
Kjære Nyprøver.
Tenk at i morgen starter et helt nytt kapittel i deres liv. Sidene er blanke og ordene blir laget mens tiden går.
I morgen vil være en dato dere feirer i mange år fremover når jenta deres blir eldre og eldre. Men det er også din fødedag. Du, sterke vakre kvinne, skal føde i morgen. Tenk så vakkert og så vidunderlig.
Spenningen er sikker stor og tankene mange der du ligger og venter på å møte jenta di.
Livet endrer seg og dere skal alle bli kjent med hverandre. Hvordan vil hun være? Hvordan ser hun ut? Er hun lik mamma eller pappa, eller kanskje en fin blanding av begge? Hvordan skal vi klare å ta vare på et så lite og perfekt barn? Det er alltid så mange spørsmål og som regel ikke så mange svar. Men man finner ut av det sammen. Før du vet ordet av det blir dere sendt hjem fra sykehuset og en ny hverdag skal starte.
En ting er sikkert, du er sterk, din mann er sterk og jenta deres er sterk. Og sammen kan dere klare alt.
Jeg ønsker deg en helt nydelig fødedag i morgen. En dag fyllt med spenning, glede, kjærlighet og ro :Heartred

Masse klemmer fra meg
Kjære kjære deg❤️Tusen takk for alle gode ord, dette er virkelig er rar dag. Solen skinner, jeg er ute å går. Venter…..venter på at hun skal bli født i morgen. Mange tusen tanker går gjennom kroppen min, er hun frisk, er hun blond? Er hun sterk? Er hun lik meg? Som du sier, alle rare tanker streifer gjennom meg. Gleder oss stort, gleder meg til å bli kjent med den som har bodd i meg. Vi nyter denne fine høstdagen, skal hente oss litt mat og sitte ute i solen og bare nyte. Takk igjen, det varmer virkelig med gode ord ❤️
 
7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.
Hjertelyd er gode tegn, så håper vi den lille bare var litt rart til inni der. Fikk samme beskjed da jeg var på UL, og her ligger jeg klar til fødsel. De ukene du går gjennom nå , de er vanskelige! Sender en lykke til klem, så håper vi dette går veien❤️
 
7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.

Det er hjerteslag :Heartred
Det er jo veldig lite uansett på 7 uker, profilbildet mitt er min ultralyd på uke 7. Hadde ikke legen pekt det ut hadde jeg ikke forstått hva jeg så på. Bra du følges opp ekstra. At hjertet slår er superpositivt og har flere ganger blitt påminnet av helsepersonell at ikke alt skjer i følge kurven, ting går mer i rykk og napp enn lineære kurver.

klem
 
Kjære kjære deg❤️Tusen takk for alle gode ord, dette er virkelig er rar dag. Solen skinner, jeg er ute å går. Venter…..venter på at hun skal bli født i morgen. Mange tusen tanker går gjennom kroppen min, er hun frisk, er hun blond? Er hun sterk? Er hun lik meg? Som du sier, alle rare tanker streifer gjennom meg. Gleder oss stort, gleder meg til å bli kjent med den som har bodd i meg. Vi nyter denne fine høstdagen, skal hente oss litt mat og sitte ute i solen og bare nyte. Takk igjen, det varmer virkelig med gode ord ❤️

Lykke til i morgen NyPrøver, ingen følelse i verden kan slå det å høre barnet ditt gråte, og få se det dor første gang, det er et øyeblikk du kommer til å huske for alltid. Nyt hvert øyeblikk som kommer de neste dagene, det er øyeblikk du aldri får igjen. Hilsen en som var igjennom akkurat det samme for 7 uker siden:) Lille vidunderet ligger her på brystet mitt og sover:love7
 
7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.

Jeg fikk samme beskjed 7+4, fosteret var mye mindre enn det skulle være. Det legen som tok ultralyden ikke klarte å si til meg var at før uke 8, så er det skikkelig, skikkelig vanskelig å måle riktig størrelse og at det bør ikke sjekkes noe annet enn hjertefrekvens før den tid. 1-2-3mm feilmåling kan gi enorme utslag på skalaen. Dette forklarte den private gynekologen jeg gikk til for å berolige nervene mine. Gynekologen fant et foster som var akkurat der det skulle være i størrelse, bare en uke etter første ultralyd. Gi det tid, for hjertet slår :Heartred
 
Nei hun sa bare det er hjerteslag åsså krysser vi fingrene.
Mulig utviklingen ikke går som det skal. Jeg så selv at det var et veldig lite foster til å skulle være 7+0. Men det kan jo bare være at det lå litt kinkig til.


Jeg tenker at det bare lå litt kinkig til :) Hjertet slo :Heartred
 
Lykke til i morgen NyPrøver, ingen følelse i verden kan slå det å høre barnet ditt gråte, og få se det dor første gang, det er et øyeblikk du kommer til å huske for alltid. Nyt hvert øyeblikk som kommer de neste dagene, det er øyeblikk du aldri får igjen. Hilsen en som var igjennom akkurat det samme for 7 uker siden:) Lille vidunderet ligger her på brystet mitt og sover:love7
Tusen takk, håper du også nyter dagene❤️
 
Back
Topp