Åååh, tenk at du snart har henne hos degHeiJeg fikk første dose, «knaket» litt da hun satt den, men gikk helt fint. Hadde en måling og snuppa sparket og alt så kjempe bra ut. Neste dose i morgen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, tenk at du snart har henne hos degHeiJeg fikk første dose, «knaket» litt da hun satt den, men gikk helt fint. Hadde en måling og snuppa sparket og alt så kjempe bra ut. Neste dose i morgen tidlig
Hei beste forumvenner. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
I morgon er det blodprøve!
Ja tenk håper det går veien for deg, husker deg fra tidligere termin gruppeÅååh, tenk at du snart har henne hos deg
SyJa tenk håper det går veien for deg, husker deg fra tidligere termin gruppe
Masse masse lykke til Vi skal krysse og heie!Da har jeg endelig startet stimulering! Jeg var perfekt nedregulert etter 14 dager på Gonapeptyl.
Prøver å fokusere mest mulig på prosessen her og nå, men klarer liksom ikke slippe helt steget videre om dette ikke går. Drøftet det for første gang med samboer i dag etter å ha tenkt på det lenge selv. Vi har vært gjennom diverse utredninger uten å finne store problemer (en bitteliten polypp og et litt rufsete miljø i livmor). Nå bør det være 'optimale forhold', og da står vi igjen med eggkvalitet. Neste steg blir nok pgt-a testing, og vi har funnet en dansk klinikk som gjør dette. Kanskje det kan hjelpe slik at vi slipper flere spontanaborter. Men, først fullt fokus på dette forsøket ❤
Så fantastisk Dipsy. Nå håper vi at denne gangen blir den siste og at spiren sitter helt i målDa har jeg endelig startet stimulering! Jeg var perfekt nedregulert etter 14 dager på Gonapeptyl.
Prøver å fokusere mest mulig på prosessen her og nå, men klarer liksom ikke slippe helt steget videre om dette ikke går. Drøftet det for første gang med samboer i dag etter å ha tenkt på det lenge selv. Vi har vært gjennom diverse utredninger uten å finne store problemer (en bitteliten polypp og et litt rufsete miljø i livmor). Nå bør det være 'optimale forhold', og da står vi igjen med eggkvalitet. Neste steg blir nok pgt-a testing, og vi har funnet en dansk klinikk som gjør dette. Kanskje det kan hjelpe slik at vi slipper flere spontanaborter. Men, først fullt fokus på dette forsøket ❤
Lykke til og håper for deres del at dette er siste forsøket med en liten en om 9 mnd! Skal følge spent med på sidelinjen.Da har jeg endelig startet stimulering! Jeg var perfekt nedregulert etter 14 dager på Gonapeptyl.
Vårsol, så godt å høyra frå deg! Så fantastisk å høyra at du er frisk!! Også veldig godt å høyra at legane har ein plan for deg når det gjeld IVF. Eg måtte jo også gjennom lang periode med venting no pga hjerteutredning, men absolutt ikkje så lenge som deg… Det var utruleg tøft med all uvissheiten. Men ventetida viser seg no å vera verdt det, for eg er gravid igjen!!! Heilt uverkeleg å sei. Eg håpar inderleg at spiren blir med heilt til mål denne gongen. Og eg håpar sånn at du og alle andre her i den beste gruppa vår kjem etter snart. Eg har ikkje gløymt den planlagte Syden-turen vår i 2025 eller deromkring når alle «Vi over 38»-damene har fått sine babyar (eller gått vidare uten, det er også lov) og me skal feira livet saman med paraplydrinkar og dansing på bordet i varmare strøk! Let’s make it happen!!Heisann! En liten oppdatering herfra: jeg er fortsatt frisk, helsen er bra og kroppen blir sterkere litt etter litt. Jeg har vært til samtale med overlegene der de nå anbefaler meg å vente til våren for å ha maksimale forhold for å lykkes. Så jeg har bestemt meg for gjøre som de sier Eggene ligger nå der og venter og er fryst ned i en alder av 38, så det beroliger meg litt selv om jeg føler tiden bare går.
Det er til tider tøft med den ventingen, men man kan ikke annet enn å se framover og holde hodet oppe. Jeg er ikke så aktiv her inne for tiden, men jeg tenker på dere og lover å følge med innimellom Så må man bare leve på best mulig måte og sette pris på det man har; familien, hverdagene, helsen, jobb, venner, et hjem...det er mye som skjer fremover heldigvis, så jeg har mye å være takknemlig for. Og plutselig er våren her igjen. Alt skal gå bra tilslutt, det tror jeg fullt og helt på! Styrkeklemmer fra meg til de tøffeste damene jeg "kjenner"
Ååååååå!!!!! Dette går veien! Det er et supert tall på målingen, nyt dagen flotte degKjære alle gode forumvenner her i «Vi over 38». Tusen takk for alle gode ord, så overveldande. Eg hadde ein veldig nervepirrande dag i går. Tok blodprøve i går tidleg og venta og venta og venta på resultatet av HCG-målinga… Samtidig fekk eg litt svarte klumpar i Crinonen, som gjorde at eg måtte i gang med det OLGA kallar «mini Plan B», med meir progesteron og østrogen + halda senga. Så måtte gå heim frå jobb og var nervevrak.
Men seint i går kveld kom endeleg svaret på HCG-prøven: 669!!!!
Det er jo laaangt over 100 som var målet og legen min seier at tallet er «absolutely perfect»! Herregud, tenk om det faktisk kan bli sommarbaby 2022 på oss. Fortsatt ein lang veg å gå, men no er me iallfall nokon veldig store steg nærmare. Og no tør eg å setja meg sjølv på «gravid» her på lista vår, eg er iallfall gravid i dag og håpar å vera det heilt til neste sommar!!
Heia Dipsy!!! Denne gongen SKAL det gå!!! Håpar den positive bølga her i «Vi over 38» held fram no…!!Da har jeg endelig startet stimulering! Jeg var perfekt nedregulert etter 14 dager på Gonapeptyl.
Kjære alle gode forumvenner her i «Vi over 38». Tusen takk for alle gode ord, så overveldande. Eg hadde ein veldig nervepirrande dag i går. Tok blodprøve i går tidleg og venta og venta og venta på resultatet av HCG-målinga… Samtidig fekk eg litt svarte klumpar i Crinonen, som gjorde at eg måtte i gang med det OLGA kallar «mini Plan B», med meir progesteron og østrogen + halda senga. Så måtte gå heim frå jobb og var nervevrak.
Det er jo laaangt over 100 som var målet og legen min seier at tallet er «absolutely perfect»! Herregud, tenk om det faktisk kan bli sommarbaby 2022 på oss. Fortsatt ein lang veg å gå, men no er me iallfall nokon veldig store steg nærmare. Og no tør eg å setja meg sjølv på «gravid» her på lista vår, eg er iallfall gravid i dag og håpar å vera det heilt til neste sommar!!
Hurra, for et strålende tall!Kjære alle gode forumvenner her i «Vi over 38». Tusen takk for alle gode ord, så overveldande. Eg hadde ein veldig nervepirrande dag i går. Tok blodprøve i går tidleg og venta og venta og venta på resultatet av HCG-målinga… Samtidig fekk eg litt svarte klumpar i Crinonen, som gjorde at eg måtte i gang med det OLGA kallar «mini Plan B», med meir progesteron og østrogen + halda senga. Så måtte gå heim frå jobb og var nervevrak.
Da har jeg endelig startet stimulering! Jeg var perfekt nedregulert etter 14 dager på Gonapeptyl.
Kjære alle gode forumvenner her i «Vi over 38». Tusen takk for alle gode ord, så overveldande. Eg hadde ein veldig nervepirrande dag i går. Tok blodprøve i går tidleg og venta og venta og venta på resultatet av HCG-målinga… Samtidig fekk eg litt svarte klumpar i Crinonen, som gjorde at eg måtte i gang med det OLGA kallar «mini Plan B», med meir progesteron og østrogen + halda senga. Så måtte gå heim frå jobb og var nervevrak.
Ååååååå!!!!! Dette går veien! Det er et supert tall på målingen, nyt dagen flotte deg
Hei dui morgen er det kontroll og medisiner, så får jeg plan for KS. Mest sannsynlig på torsdagKlar? NeiTenker på deg Håper du og baby har det fint. Soon mom to be
Hei dui morgen er det kontroll og medisiner, så får jeg plan for KS. Mest sannsynlig på torsdagKlar? Nei
Woooooow!!! Så spennande!! Snart er ho her, wiiiiii!!!!Hei dui morgen er det kontroll og medisiner, så får jeg plan for KS. Mest sannsynlig på torsdagKlar? Nei