Vi over 38 ❤️

Kjære deg :Heartred Masse lykke til imorgen :Heartred:Heartred:HeartredJeg blir helt rørt av å skrive dette :Heartred Endelig!!! Unner deg og dere dette så utrolig mye. Fine, gode, sterke deg :Heartbigred Datteren din er heldig som får deg til sin mamma :Heartred
Tusen takk❤️har vært en fin dag, sol og høstvær. Sjokolade , og avslapping. Nå….klyster og innsovning :hilarious:Siste tingene, ikke så kult. Blir spennende å se om jeg får sove ❤️

Tusen takk❤️har vært en fin dag, sol og høstvær. Sjokolade , og avslapping. Nå….klyster og innsovning :hilarious:Siste tingene, ikke så kult. Blir spennende å se om jeg får sove ❤️

Herlig:) Ja, nei, det skjønner jeg godt. Ja, prøv og sove. Kjære deg :Heartred Kommer til å tenke masse på deg imorgen :Heartbigred Sov godt, snuppelure :Heartbigred

Masse, masse lykke til i morgon, kjære NyPrøver!! Tenk, snart skal de få møta henne!!!! ❤️❤️❤️ Heia, heia, tøffe deg!

Smuta!:Heartred For en nydelig melding, det er jo bare helt fantastisk!:wav Det er så godt å lese dette, etter all ventingen og hindrene du har hatt underveis, at det kan bli til en solskinnshistorie tilslutt! Det gir håp og glede til oss andre! Nyt tiden, alt godt til deg fremover, ta vare på deg selv! Og takk for gode ord:Heartred Ja, er helt enig, både i Granka-turen og at hele denne gruppen her skal bli preggis etterhvert, jeg har troen! God klem:love7

Vårsol, så godt å høyra frå deg! Så fantastisk å høyra at du er frisk!! ❤️ Også veldig godt å høyra at legane har ein plan for deg når det gjeld IVF. Eg måtte jo også gjennom lang periode med venting no pga hjerteutredning, men absolutt ikkje så lenge som deg… Det var utruleg tøft med all uvissheiten. Men ventetida viser seg no å vera verdt det, for eg er gravid igjen!!! Heilt uverkeleg å sei. Eg håpar inderleg at spiren blir med heilt til mål denne gongen. Og eg håpar sånn at du og alle andre her i den beste gruppa vår kjem etter snart. Eg har ikkje gløymt den planlagte Syden-turen vår i 2025 eller deromkring når alle «Vi over 38»-damene har fått sine babyar (eller gått vidare uten, det er også lov) og me skal feira livet saman med paraplydrinkar og dansing på bordet i varmare strøk! Let’s make it happen!! :p:D

Saltvann:Heartred Tusen takk for gode ord, det betyr mye! Håper du også har det bra! Du inspirerer også, hadde jeg kunnet dele ut en pris for inspirerende kvinner hadde dere fått hver deres hele gjengen her inne:wav. Dere er bare så fine med hverandre! Og sterkere enn noen andre jeg kjenner. Håper dagen din er fin!:love7

Vårsol :) Så godt å høre fra deg! Jeg har tenkt på deg og håpet at alt er bra med deg. Fantastisk at du er frisk :Heartred

Det er nok en klok beslutning å gjøre det legene råder deg til, det går jo superfort til våren uansett :)

Det er så sant som du skriver; ja, det er så mye fint å sette pris på :Heartred Det må man glede seg over, og det er noe jeg tenker over hver eneste dag. Takknemlig :Heartred

Heier på deg :Heartred Du inspirerer :Heartred:wav

Hei alle mine kjære damer❤️Da er vår kjære datter født, hun er 2 kilo så liten. Hun får litt pustehjelp , jeg har fått hatt henne på mitt bryst noen timer. Formen etter KS er som forventet, så sliten og vondt. Men alt i alt så er det bra. Hun er nydelig, med en sterk stemme og gode sterke armer som sier i fra❤️

Hei alle mine kjære damer❤️Da er vår kjære datter født, hun er 2 kilo så liten. Hun får litt pustehjelp , jeg har fått hatt henne på mitt bryst noen timer. Formen etter KS er som forventet, så sliten og vondt. Men alt i alt så er det bra. Hun er nydelig, med en sterk stemme og gode sterke armer som sier i fra❤️

Gratulerer så mye, kjære deg :Heartred Fantastisk!!! Herlig og høre!! Sterk som mammaen sin, sikkert pappaen sin også :) Så utrolig glad på deres vegne!! Det er ikke akkurat få ganger jeg har sjekket denne siden idag.. Nyyyyt, kjære deg :Heartred Sov når du kan :Heartred En tåre triller nedover kinnet, en ekte gledeståre.

Ønsker deg selvfølgelig god bedring. Det blir bedre og bedre dag for dag :)

Nå er du mamma :Heartbigred

Last edited:

Gratulerer :dummy1::Heartpink

Så aldeles fantastisk at ho endeleg er her, beste NyPrøver!!! Gratulerer så mykje! Så utruleg bra kjempa av mor heile vegen hit! Fantastisk med baby i gruppa vår igjen. Eg flyttar deg over i det beste selskapet.

Håpar alt går fint med både henne og deg. Masse, masse lykke til!!!

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

7+0 og første ultralyd gjennomført.
"Der ser du hjerteslag, men det ser veldig lite ut til å være 7+0"
Fosteret lå så lang inn mot livmorveggen at hun ikke klarte å måle størrelse.
Nå klarer jeg ikke å tro at dette skal gå bra :(
Får innkallelse til ny UL om 1-2 uker.
Hei kjære, gode Litjmora. Har ikkje fått svart deg før no. Kva i alle dagar var dette?!? Sjokkert over måten du blei møtt på!! Og så må du og mannen venta i fleire veker for ny UL?!? Så grusomt, får så vondt av deg. Sa gynekologen noko om hjertefrekvensen då? Og såg fostersekken OK ut? Altså, det må jo vera mogleg for ein legespesialist å sjekka litt meir enn dette…?? Kan du gå til nokon private heller eventuelt? Håpar sånn at dette går bra!!! Sender bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️

Gratulerer ❤ Endelig er hun her!

Hurra! :love7 Jeg har sjekket om igjen og om igjen her i dag, vel vitende om at en liten fin forumtråd nødvendigvis kommer langt ned på prioriteringslista på en slik dag. Så takk for herlig oppdatering! God bedring til dere begge! God klem. :Heartred

Tårene triller her jeg sitter og leser. Sterk som mamma og pappa! Gratulerer :Heartred

Hei kjære, gode Litjmora. Har ikkje fått svart deg før no. Kva i alle dagar var dette?!? Sjokkert over måten du blei møtt på!! Og så må du og mannen venta i fleire veker for ny UL?!? Så grusomt, får så vondt av deg. Sa gynekologen noko om hjertefrekvensen då? Og såg fostersekken OK ut? Altså, det må jo vera mogleg for ein legespesialist å sjekka litt meir enn dette…?? Kan du gå til nokon private heller eventuelt? Håpar sånn at dette går bra!!! Sender bøttevis av styrkeklemmar ❤️❤️❤️
Nei hun var veldig vag og sa nesten ingenting. Pekte på plommesekken, fosteret og hjerteblinken. Vi får krysse fingrene sa hun.
Det er privat gynekolog en gang i uka, men han er fullbooket. De skulle selvfølgelig ringe meg om det var noen som avbestille.
Men så ringte en god venninne av meg og sa, du kan jo bare ringe de på IVF avdelinga. (Jeg må jo reise til Tromsø for behandling. ) De tar deg sikkert mer på alvor og får ordnet en ul til deg i Tromsø. Blir jo å måtte reise langt, men heller det enn å vente til 12 november som er den nye ul datoen her i byen. Så da får jeg ringe de i dag å høre om de kan ta meg inn over helga.

Last edited:

Den beste nyheten å våkne opp til! Har i likhet med de andre sjekket forumene for å se etter nyheter. Har vært så spent på dine vegne :Heartred
Så bra at det går bra med dere :love7

Slapp godt av og kom til hektene, mamma :Heartred

-klem-

Fikk time til ny ul på mandag i Tromsø :)
Hurra for IVF avdelingen der som tar oss (hysteriske) damer på alvor :rolleyes:

Back
Topp