FrøkenBlå
Flørter med forumet
Saltvann Jeg tok ikke sjansen på å stå helt alene i den merkelige og følelsesladde prosessen som venter, så da ble det comeback her inneHei og velkommen tilbake Leit å lese at du har hatt det tøft, men godt å se at det går fremover
Så spennende med eggdonasjon! Jeg skjønte ikke helt; er donoren dansk også skal du gjøre innsettet i Hellas? Hvilken klinikk i Danmark? Vi venter også på eggdonor, men prøver på egenhånd I ventetiden.
Godt og ha deg tilbake igjen
Fint å se at flere ikke gir seg med barneønsket, og snur "alle steiner" og velger eggdonasjon. Hvor lenge har dere fått beskjed om å vente? Er det her i landet, eller kanskje Danmark? Jeg er jo alene, og jeg valgte dansk sæddonor via Cryos for flere år siden, faktisk tilbake til 2015 da jeg skjønte at jeg trolig ikke kom til å finne mr Right før jeg ble for gammel (han var den donoren jeg brukte til de to forsøkene med egne egg, ved Maigaard, i 2020). Han kjøpte jeg ganske mange strå av for å sikre meg. Innbiller meg at han er litt av et "catch" skjønner du, så vil fortsette å bruke han Håper at kvaliteten ikke forringes i betydelig grad, bidraget har jo vært fryst ned i 7-8 år nå men har lest at det ikke skal spille noen rolle.
Donorstråene må sendes fra Danmark til Hellas, og eggdonoren blir valgt av den greske klinikken (Serum i Athen).
Ser at du skal ha vaksine snart? Har du snakket med noen lege om at det er ok at du tar vaksinen, selv om du står i prosessen med å prøve blir gravid? Jeg har ikke hatt første vaksine ennå, vaksineringen av min aldersgruppe blir forsinket i min kommune, og er veldig skeptisk til om jeg skal ta den i det hele tatt mtp at andre dose kanskje kommer i september/oktober. Tror jeg må melde pass, tør ikke ta sjansen mht. innsett i oktober.