Vi over 38 ❤️

Så leit, gode Dipsy! ❤️ Kryssar fingrane for full klaff med inseminasjon. Skal flytta deg over til «ikkje gravid» og vidare til «ventar på oppstart» etter kvart. Kva blir din nye info då?
Takk ❤ Tja, si det :joyful: - har hatt tre inseminasjoner, en ivf-behandling med et ferskt og et fryseforsøk. Vet ikke om du vil sette forsøk nr 6, eller inseminasjon nr 4? :joyful: Resten er likt. Vi håper på forsøk allerede rundt neste helg :nailbiting:

Hei allesammen! Har ikke vært innom forumet på veldig lenge. Jeg hadde jo en operasjon i fjor hvor jeg fikk fjernet to muskelknuter, og har vært ute av drift mht alt som handler om prøving i mange måneder nå. Tiden etter operasjonen var ganske tøff, jeg fikk aktivert mange vonde tanker og følelser. Fikk beskjed fra kirurgen om å vente minst 7-8 måneder før jeg forsøkte på nytt å bli gravid, så nå har jeg gått og ventet og ventet og følt at jeg har mistet litt mål og mening i livet. Alt stoppet liksom opp. Men nå er det på tide å kaste seg ut i det igjen. Gir meg ikke. Pga alder (41,5) så kommer jeg til å gå for eggdonasjon denne gangen. Var nylig på GU og det ble ikke funnet nye muskelknuter og alt så fint ut i livmoren. Jeg hadde 12 follikler og har eggløsning, AMH var på 19 for 2 år siden.. Men jeg orker ikke flere forsøk med egne egg, det tar nok for lang tid og koster for mye penger.

Gruer meg til å starte på dette nye kapittelet med eggdonasjon. Jeg er jo alene, har ingen partner. Har valgt sæddonor (fra Danmark). Men hvem blir moren, tro? Jeg kommer til å gå for eggdonasjon i Hellas. Men har ikke kontaktet klinikken ennå. Skal gjøre det om en ukes tid. Lurer på hvor lenge jeg må vente mht at de skal finne en donor. Håper å kunne dra ned i oktober for innsett..

Håper det går bra med dere jeg fulgte ifjor. Jeg skal scrolle meg gjennom tråden og oppdatere meg på reisen deres. Masse lykkeønskninger til alle :Heartred

Da ble det 13 egg ut denne gangen. Mulig totalfrys pga veldig mange folikler, men de skulle sjekke blodprøven også før de bestemte seg. Bare å vente på tlf i morgen tidlig :nailbiting:

Da ble det 13 egg ut denne gangen. Mulig totalfrys pga veldig mange folikler, men de skulle sjekke blodprøven også før de bestemte seg. Bare å vente på tlf i morgen tidlig :nailbiting:

Bra jobba, Litjmora!
Håper at det går veien for deg nå.

Takk Lysi :Heartred
Hvordan ser det ut for dere? Blir det nytt uttak i august?

Ja, har planen klar.
Det blir Medicus Trondheim i august.
Skal gå på Fostimon. Kanskje blir det nedregulering i forkant.
Og en annen type trigger.
NÅ begynner det å bli alvor. :)
Blir spennende her og.

Hei allesammen! Har ikke vært innom forumet på veldig lenge. Jeg hadde jo en operasjon i fjor hvor jeg fikk fjernet to muskelknuter, og har vært ute av drift mht alt som handler om prøving i mange måneder nå. Tiden etter operasjonen var ganske tøff, jeg fikk aktivert mange vonde tanker og følelser. Fikk beskjed fra kirurgen om å vente minst 7-8 måneder før jeg forsøkte på nytt å bli gravid, så nå har jeg gått og ventet og ventet og følt at jeg har mistet litt mål og mening i livet. Alt stoppet liksom opp. Men nå er det på tide å kaste seg ut i det igjen. Gir meg ikke. Pga alder (41,5) så kommer jeg til å gå for eggdonasjon denne gangen. Var nylig på GU og det ble ikke funnet nye muskelknuter og alt så fint ut i livmoren. Jeg hadde 12 follikler og har eggløsning, AMH var på 19 for 2 år siden.. Men jeg orker ikke flere forsøk med egne egg, det tar nok for lang tid og koster for mye penger.

Gruer meg til å starte på dette nye kapittelet med eggdonasjon. Jeg er jo alene, har ingen partner. Har valgt sæddonor (fra Danmark). Men hvem blir moren, tro? Jeg kommer til å gå for eggdonasjon i Hellas. Men har ikke kontaktet klinikken ennå. Skal gjøre det om en ukes tid. Lurer på hvor lenge jeg må vente mht at de skal finne en donor. Håper å kunne dra ned i oktober for innsett..

Håper det går bra med dere jeg fulgte ifjor. Jeg skal scrolle meg gjennom tråden og oppdatere meg på reisen deres. Masse lykkeønskninger til alle :Heartred

Så koselig å høre fra deg igjen frøken blå:happy: Har tenkt på deg innimellom, og lurt på åssen det går med deg. Håper ting klaffer for deg denne gangen:happy:

Masse lykkeønskninger til deg også:flower:flower:flower
Nå må du lade batteriene godt i sommer, også plutselig blir det oktober. Jeg skjønner godt at du syntes det har vært tøft, men du må være flink til å se de små lyspunktene og glede deg over dem. At alt så fint ut i livmoren din, og at det blir forsøk til høsten er noen av dem :dance018:dance018 Det blir spennende og følge deg videre. Vi heier alle på deg:Heartred

Takk:love7 jeg vet ikke om jeg har mer trua denne gangen, men ønsket om å lykkes er så stort at jeg nesten sprekker. På noen av frysforsøkene har jeg følt at det er noe jeg bare møter opp på, også ser vi hva som skjer. Men nå kjemper jeg virkelig med nebb og klør. Er selvfølgelig veldig dårlig denne stimulerings perioden også, så ser uansett frem til å bare få en avklaring om det blir et negativt eller positivt resultat.

Håper det går bra med deg og dine:Heartred:Heartred:Heartred

Hei :)

Ja, det skjønner jeg. Føler det litt på samme måte, man kjemper om Kapp med tiden. Håper det går din vei nå, det unner jeg deg virkelig :)

Jo takk, alt bra med meg og mine. Jeg ser VELDIG frem til ferie, og håper den går litt saktere enn hverdagene :joyful:

Det skjønner jeg godt at du blir. Jeg håper virkelig du får gode svar. Hadde det vært bedre med samtale enn Mail? Da kan du stille oppfølgingsspørsmål?

Må være utrolig frustrerende!

klem tilbake

Hei søta :) Håper dagene dine er bra! Hvordan er formen?

Jo, jeg sendte mail igår. Veldig lett og grei tone, hvor jeg igrunnen spurte om en i min situasjon har større sjans for å lykke med IVF eller ikke.

Til svar fikk jeg:

" Hei NN.

NN er nå på ferie , men ser hun har gitt deg gode svar. Du kan bruke Lutinus.
Ønsker deg en fin sommer."

Så ikke så veldig godt svar på det med andre ord. Kjente jeg ble kjempeirritert, for nei; jeg har ikke fått svar på spørsmålene jeg stilte.

Jeg hører når jeg kommer dit, eller sender en ny mail når ferien er over. Greit med alt som er skriftlig.

Håper du har det fint, og babyen koser seg i magen :joyful: Hvor mange uker er du nå?

I dag tok jeg ut 18 egg. Han som gjorde det var så effektiv, kjapp og så forsiktig. Greit når de må ta inn dyktige pensjonister i ferien. Sist gang brukte de nesten en time på eggutaket, og han ene legen måtte ligge over magen min hele veien.
Etter uttaket ble det litt dramatisk. :eek::eek: Holdt på å besvime på apoteket, så måtte legge meg ned med beina opp. Det kom veldig brått på. Hun på apoteket sa at hun så jeg ble veldig bleik og fjern. Jeg spiste litt banan og drakk vann, mens jeg fortsatt lå på gulvet. Følte meg litt dum og at jeg laget litt vel mye styr. Ble tilslutt kjørt ut i rullestol til mannen.
Skal hvile og sove litt nå:Heartred:Heartred Måtte alle eggene bli fint befruktet:sign17:sign19:sign17

I dag tok jeg ut 18 egg. Han som gjorde det var så effektiv, kjapp og så forsiktig. Greit når de må ta inn dyktige pensjonister i ferien. Sist gang brukte de nesten en time på eggutaket, og han ene legen måtte ligge over magen min hele veien.
Etter uttaket ble det litt dramatisk. :eek::eek: Holdt på å besvime på apoteket, så måtte legge meg ned med beina opp. Det kom veldig brått på. Hun på apoteket sa at hun så jeg ble veldig bleik og fjern. Jeg spiste litt banan og drakk vann, mens jeg fortsatt lå på gulvet. Følte meg litt dum og at jeg laget litt vel mye styr. Ble tilslutt kjørt ut i rullestol til mannen.
Skal hvile og sove litt nå:Heartred:Heartred Måtte alle eggene bli fint befruktet:sign17:sign19:sign17

Oi! For en fangst!! Grattis!! Dette må det jo bli baby av :)

Nei, ingen grunn til å føle deg dum :) Det er en reaksjon og kan absolutt skje alle! Spennende morgen for deg imorgen tidlig da!!

:smiley-bounce016

Hei og velkommen tilbake:) Leit å lese at du har hatt det tøft, men godt å se at det går fremover:)

Så spennende med eggdonasjon! Jeg skjønte ikke helt; er donoren dansk også skal du gjøre innsettet i Hellas? Hvilken klinikk i Danmark? Vi venter også på eggdonor, men prøver på egenhånd I ventetiden.

Godt og ha deg tilbake igjen:)

Oi! For en fangst!! Grattis!! Dette må det jo bli baby av :)

Nei, ingen grunn til å føle deg dum :) Det er en reaksjon og kan absolutt skje alle! Spennende morgen for deg imorgen tidlig da!!

:smiley-bounce016
Takk:Heartred:Heartred
Oppringingsdagen syntes jeg er den verste av alle. Blir like nervøs som å gå opp til muntligeksamen:yuck:

For en nydelig fangst ❤️ håper alle blir befruktet❤️❤️ Når har du innsett?

Takk, takk:flower
Jeg pleier å få ut veldig mange egg, men så er det også mange som ikke blir noe av. Men håper jo veldig at noen av de er bra kvalitet:)

Jeg skulle få vite i morgen når det blir innsett.

Lykke til idag :) Jeg sendte "morsom" emoji igår til kommentaren din om at det å vente på telefonen, er verre enn muntlig eksamen. Det var kun godt ment altså. Spent på oppdatering senere idag :)

TJOHO!!! Idag blir det vaksinefest! Mannen og jeg er innkalt til samme tidspunkt, like gamle og bursdag i samme måned. Jeg skal ha med bobler!! Neida, men det føles VELDIG bra!!

Ha en topp dag, snuppelurer :joyful:

TJOHO!!! Idag blir det vaksinefest! Mannen og jeg er innkalt til samme tidspunkt, like gamle og bursdag i samme måned. Jeg skal ha med bobler!! Neida, men det føles VELDIG bra!!

Ha en topp dag, snuppelurer :joyful:
Jippi! En god dag for dere! Håper dere får en fantastisk dag snuppa❤️

Back
Topp