Hei allesammen! Har ikke vært innom forumet på veldig lenge. Jeg hadde jo en operasjon i fjor hvor jeg fikk fjernet to muskelknuter, og har vært ute av drift mht alt som handler om prøving i mange måneder nå. Tiden etter operasjonen var ganske tøff, jeg fikk aktivert mange vonde tanker og følelser. Fikk beskjed fra kirurgen om å vente minst 7-8 måneder før jeg forsøkte på nytt å bli gravid, så nå har jeg gått og ventet og ventet og følt at jeg har mistet litt mål og mening i livet. Alt stoppet liksom opp. Men nå er det på tide å kaste seg ut i det igjen. Gir meg ikke. Pga alder (41,5) så kommer jeg til å gå for eggdonasjon denne gangen. Var nylig på GU og det ble ikke funnet nye muskelknuter og alt så fint ut i livmoren. Jeg hadde 12 follikler og har eggløsning, AMH var på 19 for 2 år siden.. Men jeg orker ikke flere forsøk med egne egg, det tar nok for lang tid og koster for mye penger.
Gruer meg til å starte på dette nye kapittelet med eggdonasjon. Jeg er jo alene, har ingen partner. Har valgt sæddonor (fra Danmark). Men hvem blir moren, tro? Jeg kommer til å gå for eggdonasjon i Hellas. Men har ikke kontaktet klinikken ennå. Skal gjøre det om en ukes tid. Lurer på hvor lenge jeg må vente mht at de skal finne en donor. Håper å kunne dra ned i oktober for innsett..
Håper det går bra med dere jeg fulgte ifjor. Jeg skal scrolle meg gjennom tråden og oppdatere meg på reisen deres. Masse lykkeønskninger til alle