Vi over 38 ❤️

Takk for støttende ord damer! ❤️ Jeg vet så godt at jeg bare trenger det ene, men etter så mange forsøk med bare ett hadde jeg et håp om at vi kanskje fikk flere denne gangen.

Uansett fikk jeg dessverre nettopp telefon fra Hausken om at det ikke hadde utviklet seg bra, så det blir ikke noe innsett…:(:(
Sender en stor klem i en grusom prosess ! Ord blir fattig i sånne situasjoner .

Takk for støttende ord damer! ❤️ Jeg vet så godt at jeg bare trenger det ene, men etter så mange forsøk med bare ett hadde jeg et håp om at vi kanskje fikk flere denne gangen.

Uansett fikk jeg dessverre nettopp telefon fra Hausken om at det ikke hadde utviklet seg bra, så det blir ikke noe innsett…:(:(

ÅHHHH!!! Vet hvordan du har det... Styrkeklem sendes. Skulle gjerne delt en flaske prosecco med deg. Ikke at man skal drukne sorger i alkohol altså :Heartred

Så leit Lura. Mange mange klemmer

Ånei, så frykteleg leit, kjære Lura. Føler veldig med deg, det er altså så jævlig dette gamet her. Ta godt vare på deg sjølv og kvarandre. Sender mange styrkeklemmar

:Heartbigred
Takk for gode ord ❤️ Det føles ganske håpløst akkurat nå, men jeg gråter litt i dag og så får jeg legge det bak meg som så mange ganger før… Det blir godt for kroppen å ta en pause i sommer og lade opp til ny runde i august. Håper du også er med igjen i gamet da!

ÅHHHH!!! Vet hvordan du har det... Styrkeklem sendes. Skulle gjerne delt en flaske prosecco med deg. Ikke at man skal drukne sorger i alkohol altså :Heartred
Takk Saltvann, å dele en flaske Prosecco med deg hadde nok vært god medisin ❤️ Man må ta de små gledene man får, og nå skal det ihvertfall koses med litt kald hvitvin eller bobler på terrassen i sommer! ;)

Lurer på noe :joyful: Hva skjer om jeg tar en ovitrelle jeg har liggende dagen jeg har positiv el test? Er man helt gæren da? Får muligens høre med klinikken først:p

Lurer på noe :joyful: Hva skjer om jeg tar en ovitrelle jeg har liggende dagen jeg har positiv el test? Er man helt gæren da? Får muligens høre med klinikken først:p

Hehehe, aner ikke, men elsker at du aldri slutter å fundere på nye løsninger. Hadde jeg hatt litt av ditt trøkk hadde det ikke tatt åtte år mellom forsøk 1 og 2

Ja da kommer i alle fall eggløsninga ;) Ikke gæren i det hele tatt spør du meg. De som sliter med å ha eggløsning får jo ovitrille, så hvorfor kan ikke du....?

Det er i hvert fall definitivt 2 streker. Men i grunnen betyr det ikke annet enn at kroppen produserer nok HCG til at det slår ut på en test for øyeblikket.
Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde mere positivitet og pågangsmot og kunne tenke at «dette blir baby» men det er nok lang vei dit. Uansett; alt må starte med 2 streker på en test, så må bare prøve å tenke at det er ert positivt steg på veien mot er potensielt mål

Vedlegg

• F336467A-2C34-49FC-A09B-74CF0103A52E.jpeg
    F336467A-2C34-49FC-A09B-74CF0103A52E.jpeg
    62,5 KB · Visninger: 79
Hehehe, aner ikke, men elsker at du aldri slutter å fundere på nye løsninger. Hadde jeg hatt litt av ditt trøkk hadde det ikke tatt åtte år mellom forsøk 1 og 2

Søta :joyful: Du er god og morsom :joyful: Tenker jeg sender en mail til klinikken og hører. Jeg får naturlig eggløsning, tenkte bare at da slipper kroppen kanskje to egg, istedenfor ett. Hm, det vil iallfall doble sjansen.

Håper sommerkvelden din er lys og fin :Heartred

Ja da kommer i alle fall eggløsninga ;) Ikke gæren i det hele tatt spør du meg. De som sliter med å ha eggløsning får jo ovitrille, så hvorfor kan ikke du....?

Just my thought :joyful: Nå sliter ikke jeg med el, men tenkte at da slipper vel kroppen flere egg. I og med at jeg aldri får mer enn toppen to egg ved stimulering, kan det vel ikke skade... Hører med klinikken imorgen:)

Håper du har en fin kveld, snuppelure :Heartred

Det er i hvert fall definitivt 2 streker. Men i grunnen betyr det ikke annet enn at kroppen produserer nok HCG til at det slår ut på en test for øyeblikket.
Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde mere positivitet og pågangsmot og kunne tenke at «dette blir baby» men det er nok lang vei dit. Uansett; alt må starte med 2 streker på en test, så må bare prøve å tenke at det er ert positivt steg på veien mot er potensielt mål

Kjære deg! ;) Du har en positiv test !! :) Dette er jo absolutt et steg i riktig retning. Prøv og vær glad for dette positive steget, så tar vi morgendagen imorgen. Her krysser alle fingrene for deg :wav

Fantastisk med 2 streker :Heartred Vi heier på lille spire :smiley-bounce016

Den er jo ganske sterk også! Hvilken dpo er du på? Jeg hadde vært SUPERGLAD!! :dance011:dance008

Back
Topp