Vi over 38 ❤️

Lykke til idag :) Jeg sendte "morsom" emoji igår til kommentaren din om at det å vente på telefonen, er verre enn muntlig eksamen. Det var kun godt ment altså. Spent på oppdatering senere idag :)

Jeg vet at du kun er god, Saltvann:Heartred Du er samtidig veldig morsom, litt sprø, grundig, omtenksom og gir deg aldri.

De ringte fra sykehuset en time før tiden, og da ble jeg fryktelig redd. Klarte selvfølgelig ikke å ta telefonen, så da måtte jeg vente i 40 minutter til de ringte opp igjen. På den tiden klarer man å lage mange versjoner av samtalen:eek:
Men det ble en veldig hyggelig samtale altså. Av 18 egg var 16 modne, og av disse ble 12 befruktet. Nå blir det innsett på mandag.

Jeg vet at du kun er god, Saltvann:Heartred Du er samtidig veldig morsom, litt sprø, grundig, omtenksom og gir deg aldri.

De ringte fra sykehuset en time før tiden, og da ble jeg fryktelig redd. Klarte selvfølgelig ikke å ta telefonen, så da måtte jeg vente i 40 minutter til de ringte opp igjen. På den tiden klarer man å lage mange versjoner av samtalen:eek:
Men det ble en veldig hyggelig samtale altså. Av 18 egg var 16 modne, og av disse ble 12 befruktet. Nå blir det innsett på mandag.
Så flott ! Dette unner jeg deg veldig, nå må det bare bli baby! Setter de inn ett eller to egg? Ønsker deg en strålende dag kjære deg ❤️

Så flott ! Dette unner jeg deg veldig, nå må det bare bli baby! Setter de inn ett eller to egg? Ønsker deg en strålende dag kjære deg ❤️

Takk, takk. De setter bare inn ett egg. Med det trøblete svangerskapet og fødselen jeg hadde sist, er nok det veldig fornuftig. Nå håper jeg bare det sitter, kjenner det blir så meningsløst hvis det ikke gjør det;) med seks forsøk på et år syntes jeg det er litt rart at de ikke undrer seg over at eggene ikke sitter.

Sitter å venter på tlf fra klinikken om det blir innsett i morgen. Fant ut at tiden går fortere når man nyter ;)

20210701_121931.jpg

Takk, takk. De setter bare inn ett egg. Med det trøblete svangerskapet og fødselen jeg hadde sist, er nok det veldig fornuftig. Nå håper jeg bare det sitter, kjenner det blir så meningsløst hvis det ikke gjør det;) med seks forsøk på et år syntes jeg det er litt rart at de ikke undrer seg over at eggene ikke sitter.
Bare en tanke her altså, men har du testet for bakterier der nede. F eks sendt prøve til Hellas. Jeg gjorde det nå og har tydeligvis ikke nubbsjans med mindre jeg går på antibiotika først.

Neimen takk for så hyggelige ord :) Er det sant??!! DET er jo helt utrolig bra!! Såååå bra!!! :smiley-bounce016

Bare en tanke her altså, men har du testet for bakterier der nede. F eks sendt prøve til Hellas. Jeg gjorde det nå og har tydeligvis ikke nubbsjans med mindre jeg går på antibiotika først.

Jeg har ikke det, men tenker at det kanskje hadde vært lurt. Jeg har slitt med kronisk soppinfeksjon i 20 år, så miljøet der nede er ikke det beste:wideyed:

Jeg skal i alle fall igjen spørre om det ikke er noe mer støttemedisin heg kan gå på. Problemet er jo at man får en ny lege for hver undersøkelse, og ingen av de leser seg opp på tidligere historie. Så da blir det til å følge det opplegget som mislykkes gang på gang. Rimelig frustrerende.

Mon trooo om jeg skal sette meg på gravid?
Fra HCG på 348 mandag 16 dpo til 1200 onsdag 18 dpo. Foreløpig er jo det lovende ❤️
Lang vei hit og lang vei til mål, men tenk om dette er forsøket som endelig skal gå bra?

Fra HCG på 348 mandag 16 dpo til 1200 onsdag 18 dpo. Foreløpig er jo det lovende ❤️
Lang vei hit og lang vei til mål, men tenk om dette er forsøket som endelig skal gå bra?
Jaaaaaa Signy :Heartred
Feire det som feires kan!
Gratulerer :Heartbigred

Jippi! En god dag for dere! Håper dere får en fantastisk dag snuppa❤️

Takk for det, søta :joyful:

Nå er den satt og jeg sitter og venter på å få gå. De spurte om jeg er gravid. Jeg spurte om man da ikke skal ta den. Man skal ikke ta den i første trimester, ikke uten samråd med lege isåfall.

DAMN!!! Det er imponerende. Grattis

Wuhuuuuuu!!!! Så fantastisk! Skal flytta deg! No SKAL det gå bra!!!!! ❤️❤️❤️

Så utrolig flott, hurra for å være på vei
:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2:hello2

Mon tro? JA, DET TROR JEG VIRKELIG!! GRATTIS!! :) :smiley-bounce016

Så koselig å høre fra deg igjen frøken blå:happy: Har tenkt på deg innimellom, og lurt på åssen det går med deg. Håper ting klaffer for deg denne gangen:happy:
Tusen takk, Solomor! Har tenkt på deg også, og ser at alt har gått bra etter at du ble gravid og at det nærmer seg møte med en ny verdensborger nå, og det er så gledelig og fenomentalt :dance008:happy093:happy093. Hvordan har du valgt å gjøre det mht. Covid-vaksina? :)

Masse lykkeønskninger til deg også:flower:flower:flower
Nå må du lade batteriene godt i sommer, også plutselig blir det oktober. Jeg skjønner godt at du syntes det har vært tøft, men du må være flink til å se de små lyspunktene og glede deg over dem. At alt så fint ut i livmoren din, og at det blir forsøk til høsten er noen av dem :dance018:dance018 Det blir spennende og følge deg videre. Vi heier alle på deg:Heartred
Tusen takk, camillacamilla :Heartred Det var gode ord jeg trenger å høre! Gratulerer så mye med 18 egg ut, det er veldig gode sjanser da! Blir spennende å følge deg videre! Masse gode tanker og klemmer herifra :greet025

Back
Topp