Ho eller han ( som de mente sist), ville ikke vise noe som helst i dag. Babyen lå med bena helt under haken, og uansett hvordan den bevegde seg så krøp den tilbake i samme stilling. Så ny UL om 10 dager.
Snikete små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ho eller han ( som de mente sist), ville ikke vise noe som helst i dag. Babyen lå med bena helt under haken, og uansett hvordan den bevegde seg så krøp den tilbake i samme stilling. Så ny UL om 10 dager.
Åh nei. Jeg hadde så troa for deg denne gangen. Håper det bare er såre slimhinner etter progesteron, og at du får gode nyheter på mandag. Har du forresten tatt opp dette med progesteron med klinikken? Kan det være du ligger for lavt i dose? Det høres jo ikke helt riktig ut at man skal starte å blø så tidlig på progesteron ❤Uff nå har jeg begynt å spotte litt brunt blod
Samme som sist innsett, 4 dager før ikm. Den der lutealfase min har virkelig blitt kortere enn hva den brukte å være, og dette på tross av at jeg går på progesteron. Mista litt trua her nå altså. Blodprøve på mandag, men regner med mensen kommer for fullt i løpet av helga
Vet ikke jeg altså, men trur ikke man får såre slimhinner av progrestron som taes oralt???Åh nei. Jeg hadde så troa for deg denne gangen. Håper det bare er såre slimhinner etter progesteron, og at du får gode nyheter på mandag. Har du forresten tatt opp dette med progesteron med klinikken? Kan det være du ligger for lavt i dose? Det høres jo ikke helt riktig ut at man skal starte å blø så tidlig på progesteron ❤
Åh, du tar de oralt nei, da skal det vel godt gjøres Ja, det kan jo være du kan ta blodprøve og sjekke nivået? Åh, kjenner til det der! Hva fikk du påvist? Jeg fikk en rimelig heftig kur fra Hellas, uten at vi er noe nærmere enda.Vet ikke jeg altså, men trur ikke man får såre slimhinner av progrestron som taes oralt???
Men skal absolutt snakke med klinikken om det ikke går veien denne gangen heller, så kanskje jeg kan få en høyere dose neste gang.
I tillegg skal jeg gå på en hestekur av antibiotika fra legen i Hellas. Så det kan jo være fordi jeg har dårlig miljø i glufsa mi at det ikke går
Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Om det ikke går så gir vi oss ikke ennå. Men da blir det en liten ferie med hvitvin, spekemat og brie
Husker ikke helt hva det var, men noe som skulle vært på 90 % lå på bare 11 % . Så ikke nok gode baskelusker og noen andre som det var for mye av. Skjønte ikke mye av det skjemaet, men om det blir ny runde så skal jeg svelge pillene i 14 dager og krysse fingrene for at det går neste gangÅh, du tar de oralt nei, da skal det vel godt gjøres Ja, det kan jo være du kan ta blodprøve og sjekke nivået? Åh, kjenner til det der! Hva fikk du påvist? Jeg fikk en rimelig heftig kur fra Hellas, uten at vi er noe nærmere enda.
Må si jeg virkelig beundrer pågangsmotet ditt ❤ Skulle virkelig ønske at det var slik at man ble belønnet etter innsats i dette gamet ❤
Uff nå har jeg begynt å spotte litt brunt blod
Samme som sist innsett, 4 dager før ikm. Den der lutealfase min har virkelig blitt kortere enn hva den brukte å være, og dette på tross av at jeg går på progesteron. Mista litt trua her nå altså. Blodprøve på mandag, men regner med mensen kommer for fullt i løpet av helga
Hei hei, svarer meg selv med ny oppdatering Har tatt en litt rolig måned med heavy antibiotikakur og alvorlig knasking av vitaminer og Q10. Har fulgt med litt fra sidelinjen og må bare si heia dere, stå på Jeg begynner på Progynova i morgen og Menopur neste uke. Hurra! Er veldig klar. Samtidig er det litt blandete følelser da jeg har ny endometrietest på mandag og hvis fremdeles betennelsesceller blir forsøket fryst - har aldri hatt noe på frys før litt skummelt. Kunne utsatt forsøket enda en syklus, men herlighet da, har vel ikke tid til det Del gjerne erfaringer med eskimoegg, tar vi en unødvendig risiko???Oppdatering fra meg. Utsatt oppstart med antibiotikakur. Kjipt å vente, men digg med ferie uten sprøyter Håper vi får starte opp i august. He en fortsatt deilig sommerdag folkens
Det var jo ikke en dum ide. Skal notere det ned å høre med legenJeg har tatt estradot i tillegg til cyclogest på det siste forsøket mitt (ble endelig gravid) pga samme problemer som deg. Lutealfasen min er ca. 9 dager. Begynte alltid å blø før testdagen på kun cyclogest. Noe du kunne testet ut? Begynner på estradot samtidig som oppstart cyclogest.
Vet ikke jeg altså, men trur ikke man får såre slimhinner av progrestron som taes oralt???
Men skal absolutt snakke med klinikken om det ikke går veien denne gangen heller, så kanskje jeg kan få en høyere dose neste gang.
I tillegg skal jeg gå på en hestekur av antibiotika fra legen i Hellas. Så det kan jo være fordi jeg har dårlig miljø i glufsa mi at det ikke går
Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Om det ikke går så gir vi oss ikke ennå. Men da blir det en liten ferie med hvitvin, spekemat og brie
Åh, grattis som rugar, kjære du. Eg flyttar deg! Stemmer det at dette no var IVF#2 og innsett #6? Og kryssar alt som kryssast kan for at dette er det berømte gullegget du har venta på.
Hurra!! Ja, skjønner du blir irritert! Kunne fastlegen din skrevet ut til deg, tror du? Jeg har vært i Danmark ved to anledninger, og der har de trua på crinone/lutinus kombinert med albyl-e 75 mg og prednisolon. Det har jeg fortsatt med siden, og fått på resept av klinikken min.
Nå satser vi på at det går veien denne gangen, ellers er det kanskje verdt et forsøk
Gratulerer med et perfekt egg inn Spis mindre sukker, mye avokado og slapp helt av nå, så snakker du HARDT til kroppen som må skjerpe seg litt nå! Håper på det beste for deg. Stor klem
Uff nå har jeg begynt å spotte litt brunt blod
TakkVarme klemmer til deg jeg håper fortsatt at det går bra. Du har vel kanskje ikke testet noe denne gangen?
Takk
Nei har ikke testet, men vurderer å ta en i morgen tidlig. Er 11 dpo da, så kanskje det er en liten mulighet for en liten strek om det skulle noe på gang.
Hei Litjmora. Håper det er uskyldig! Må uansett bare få sagt til deg at jeg gikk på duphaston én gang og spottet da allerede 4 dager etter innsett av blasto. Etter det satt de meg ikke på duphaston igjen. Håper fortsatt for deg, god klem!Vet ikke jeg altså, men trur ikke man får såre slimhinner av progrestron som taes oralt???
Ja skjønner den tankegangen så godt. Håpet lever litt lenger om man unngår testeneJeg er 9 dpo i morgen. Kjenner jeg har veldig lyst til å bare vite, men gruer meg veldig til eventuelt test. Da blir det liksom så endelig hvis det er negativt. Det blir nok til at jeg går i uvissheten litt til, for da er det i alle fall fremdeles håp
TakkHei Litjmora. Håper det er uskyldig! Må uansett bare få sagt til deg at jeg gikk på duphaston én gang og spottet da allerede 4 dager etter innsett av blasto. Etter det satt de meg ikke på duphaston igjen. Håper fortsatt for deg, god klem!