Vi over 38 ❤️

Uff nå har jeg begynt å spotte litt brunt blod :(
Samme som sist innsett, 4 dager før ikm. Den der lutealfase min har virkelig blitt kortere enn hva den brukte å være, og dette på tross av at jeg går på progesteron. Mista litt trua her nå altså. Blodprøve på mandag, men regner med mensen kommer for fullt i løpet av helga :banghead:


Ånei, Litjmora :( Det er ikke over før det er over. Jeg krysser fortsatt fingrene!!! Klem til deg :Heartred
 
Jeg har litt større forhåpninger denne gangen siden det er et ferskforsøk. Man må bare håpe og håpe:Heartred

Håper det går bra med dere, etter den dramatiske episoden med lille gutten din:love7


Enig :) Håpe må man i enhver situasjon, så går det som regel bra :)

Jo, det går veldig bra. "Ferdig" med det, selv om jeg tenker på det innimellom.

Ha en fin dag :Heartred
 
Uff nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Blir litt detaljer her nå altså :oops:
Det var veldig lite spotting i går, åsså hadde jeg litt sengekos med mannen i går kveld og da kom det endel fersk blod (uten klomper). Testet negativt i morrest på en tidligtest, men jeg blør ikke. Det var kun i går kveld.
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Kjennes ut som om mensen er her, men bare uten blødningene.
Kan det bare være at Duphaston tablettene holder blødningen tilbake og at sengekosen bare "lokket" litt blod ut?
Vet det er vanskelig å vite, men hva tenker dere flotte damer her inne?
 
Uff nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Blir litt detaljer her nå altså :oops:
Det var veldig lite spotting i går, åsså hadde jeg litt sengekos med mannen i går kveld og da kom det endel fersk blod (uten klomper). Testet negativt i morrest på en tidligtest, men jeg blør ikke. Det var kun i går kveld.
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Kjennes ut som om mensen er her, men bare uten blødningene.
Kan det bare være at Duphaston tablettene holder blødningen tilbake og at sengekosen bare "lokket" litt blod ut?
Vet det er vanskelig å vite, men hva tenker dere flotte damer her inne?
Hvor mange dpo er du? Min erfaring er spotting så kommer mensen noen dager etter, men vi er jo så forskjellige. Håper det er uskyldig og testen blir positiv om noen dager ❤️
 
Hvor mange dpo er du? Min erfaring er spotting så kommer mensen noen dager etter, men vi er jo så forskjellige. Håper det er uskyldig og testen blir positiv om noen dager ❤️
11 dpo i dag, så håpet siger sakte bort. Jeg bruker jo aldri å spotte. Kun ved forrige forsøk og nå.
Skal til svigers i helga, så får bare prøve å slappe av og ta blodprøven på mandag.
 
Uff nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Blir litt detaljer her nå altså :oops:
Det var veldig lite spotting i går, åsså hadde jeg litt sengekos med mannen i går kveld og da kom det endel fersk blod (uten klomper). Testet negativt i morrest på en tidligtest, men jeg blør ikke. Det var kun i går kveld.
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Kjennes ut som om mensen er her, men bare uten blødningene.
Kan det bare være at Duphaston tablettene holder blødningen tilbake og at sengekosen bare "lokket" litt blod ut?
Vet det er vanskelig å vite, men hva tenker dere flotte damer her inne?

Jeg brukte Duphaston på begge mine fryseforsøk. Første forsøk var jo negativt, og da spottet jeg fra innsett og til mensen kom, men begynte ikke å blø ordentlig før etter at jeg hadde sluttet på Duphaston. Håper ikke det gjelder deg og du får positiv test:happy:
 
Uff nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Blir litt detaljer her nå altså :oops:
Det var veldig lite spotting i går, åsså hadde jeg litt sengekos med mannen i går kveld og da kom det endel fersk blod (uten klomper). Testet negativt i morrest på en tidligtest, men jeg blør ikke. Det var kun i går kveld.
Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Kjennes ut som om mensen er her, men bare uten blødningene.
Kan det bare være at Duphaston tablettene holder blødningen tilbake og at sengekosen bare "lokket" litt blod ut?
Vet det er vanskelig å vite, men hva tenker dere flotte damer her inne?

Hm... Nå skal jeg være forsiktig med og være for positiv her altså, men Duphaston blokkerer vel ikke for blødning? Kanskje det som kom ut igår ville endt opp som noen dråper i trusen? Kommer det ingenting på papiret heller? Kan det være festeblødning? Nå vil jeg ikke gi deg forhåpninger, men dette er tanker jeg selv ville hatt i samme situasjon.

Nå er vi alle forskjellige, men når jeg først begynner å blø, så blør jeg. Spennende da :joyful:
 
Hm... Nå skal jeg være forsiktig med og være for positiv her altså, men Duphaston blokkerer vel ikke for blødning? Kanskje det som kom ut igår ville endt opp som noen dråper i trusen? Kommer det ingenting på papiret heller? Kan det være festeblødning? Nå vil jeg ikke gi deg forhåpninger, men dette er tanker jeg selv ville hatt i samme situasjon.

Nå er vi alle forskjellige, men når jeg først begynner å blø, så blør jeg. Spennende da :joyful:
Hm godt spørsmål altså. Vet ikke om Duphaston blokkerer for blødningen. Men god tanker altså. Jeg har jo vanligvis ikke stoppet å blø igjen når det først har startet, både sist på Duphaston og alle andre ganger på Lutinus. For det kommer absolutt ingenting nå, var kun i går kveld.
Men er det ikke litt sent med festeblødning 10 dpo? Eller, jeg vet jo at det kan feste seg så sent, men det er vel heller sjeldent.
Blir veldig spennende helg og blodprøve på mandag i alle fall.
Har ikke gitt opp håpet ennå, men kjenner jeg kanskje er litt reservert for at det skal bli positiv test og tenker litt frem til neste forsøk allerede.
 
Lenge leve galskapen.....:oops:
Har nå lest 6 forskjellige artikler/studier om sen implantasjon og 2 artikler om festeblødning på engelske sider.
Kommet frem til (siden jeg ikke har hatt mer blødninger) at det er vanlig å få festeblødning 10 dpo. (Mange som har rapportert inn festeblødning, hadde den på dag 10) Så da har jeg roa meg litt angående blødning min i går (10 dpo).
Men så var det dette med sen implantasjon da.
Implantasjon dag 9: 13 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 10: 26 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 11 : 52 % sjans for spontanabort.
Implantasjon etter dag 11: 82 % sjans for spontanabort.

Så om det var en festeblødning, så var det i alle fall implantasjon innen dag 10. Og da, om jeg er gravid så er det 74 - 87 % sjans for at det går bra :gen014 og det er jo ikke verst å finne ut på en helt vanlig fredagskveld.

God helg alle flotte damer :Heartred
 
Lenge leve galskapen.....:oops:
Har nå lest 6 forskjellige artikler/studier om sen implantasjon og 2 artikler om festeblødning på engelske sider.
Kommet frem til (siden jeg ikke har hatt mer blødninger) at det er vanlig å få festeblødning 10 dpo. (Mange som har rapportert inn festeblødning, hadde den på dag 10) Så da har jeg roa meg litt angående blødning min i går (10 dpo).
Men så var det dette med sen implantasjon da.
Implantasjon dag 9: 13 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 10: 26 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 11 : 52 % sjans for spontanabort.
Implantasjon etter dag 11: 82 % sjans for spontanabort.

Så om det var en festeblødning, så var det i alle fall implantasjon innen dag 10. Og da, om jeg er gravid så er det 74 - 87 % sjans for at det går bra :gen014 og det er jo ikke verst å finne ut på en helt vanlig fredagskveld.

God helg alle flotte damer :Heartred

God helg kjære deg og se om du klarer å finne noen distraksjoner. Ventetiden er så lang..

klem
 
Lenge leve galskapen.....:oops:
Har nå lest 6 forskjellige artikler/studier om sen implantasjon og 2 artikler om festeblødning på engelske sider.
Kommet frem til (siden jeg ikke har hatt mer blødninger) at det er vanlig å få festeblødning 10 dpo. (Mange som har rapportert inn festeblødning, hadde den på dag 10) Så da har jeg roa meg litt angående blødning min i går (10 dpo).
Men så var det dette med sen implantasjon da.
Implantasjon dag 9: 13 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 10: 26 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 11 : 52 % sjans for spontanabort.
Implantasjon etter dag 11: 82 % sjans for spontanabort.

Så om det var en festeblødning, så var det i alle fall implantasjon innen dag 10. Og da, om jeg er gravid så er det 74 - 87 % sjans for at det går bra :gen014 og det er jo ikke verst å finne ut på en helt vanlig fredagskveld.

God helg alle flotte damer :Heartred


Det blir noen spennende dager fremover!! Jeg har trua på dette!! :)
 
Lenge leve galskapen.....:oops:
Har nå lest 6 forskjellige artikler/studier om sen implantasjon og 2 artikler om festeblødning på engelske sider.
Kommet frem til (siden jeg ikke har hatt mer blødninger) at det er vanlig å få festeblødning 10 dpo. (Mange som har rapportert inn festeblødning, hadde den på dag 10) Så da har jeg roa meg litt angående blødning min i går (10 dpo).
Men så var det dette med sen implantasjon da.
Implantasjon dag 9: 13 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 10: 26 % sjans for spontanabort
Implantasjon dag 11 : 52 % sjans for spontanabort.
Implantasjon etter dag 11: 82 % sjans for spontanabort.

Så om det var en festeblødning, så var det i alle fall implantasjon innen dag 10. Og da, om jeg er gravid så er det 74 - 87 % sjans for at det går bra :gen014 og det er jo ikke verst å finne ut på en helt vanlig fredagskveld.

God helg alle flotte damer :Heartred


Hei:Heartred

Hvordan går det i dag? Har du noen symptomer som du kjenner?
Jeg er både trøtt, svimmel og kvalm. Har også kjent noen stikkinger her og der. Samtidig fryser jeg veldig, og det er alltid mitt sikreste tegn på at mensen kommer. Alle de andre symptomene bortsett fra stikkingene, hadde jeg før egget ble satt inn, så de gir liksom ikje noe håp. Men hvis jeg skal være positiv, og det skal vi jo absolutt være. Har jeg denne gangen fått to kviser på haken :laughing001:laughing001 jeg håper virkelig disse gjør susen.
 
Hei:Heartred

Hvordan går det i dag? Har du noen symptomer som du kjenner?
Jeg er både trøtt, svimmel og kvalm. Har også kjent noen stikkinger her og der. Samtidig fryser jeg veldig, og det er alltid mitt sikreste tegn på at mensen kommer. Alle de andre symptomene bortsett fra stikkingene, hadde jeg før egget ble satt inn, så de gir liksom ikje noe håp. Men hvis jeg skal være positiv, og det skal vi jo absolutt være. Har jeg denne gangen fått to kviser på haken :laughing001:laughing001 jeg håper virkelig disse gjør susen.
Hei :Heartred
Kjenner absolutt ingenting i dag og forsatt ikke noe mer blod.
Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Gleder meg til å få tatt blodprøven på mandag og få vite for sikkert.
Stikkinger er jo et kjempe positivt tegn! Og 2 kviser er jo håpefullt :hilarious:
Håper for deg og satser på at de andre symptomene er pga graviditet ;)
 
Takk :Heartred
Har tidligere gått på Lutinus og aldri spottet på dem. Så selv om de er litt mer ekle, så skal jeg be om de igjen.
Kan også anbefale cyclogest, de er noe sterkere så man tar bare to om dagen, og de er endel «snillere» med slimhinnene oppi der da de er laget av stivnet fett med virkestoff som bare smelter og blir flytende, og ikke i «pilleform».
 
Hei :Heartred
Kjenner absolutt ingenting i dag og forsatt ikke noe mer blod.
Vet ikke hva jeg skal tro lenger. Gleder meg til å få tatt blodprøven på mandag og få vite for sikkert.
Stikkinger er jo et kjempe positivt tegn! Og 2 kviser er jo håpefullt :hilarious:
Håper for deg og satser på at de andre symptomene er pga graviditet ;)


Huff, de symptomene kom av Crinonen altså. Tok test i dag, var først så nervøs at jeg plutselig ikke skulle fått ut en dråpe med urin:laughing001:laughing001 jeg kjenner jeg er lettere oppgitt nå, hvorfor kan ikke disse eggene sitte? Så mye drama og vonter for ingen ting. Nå håper jeg på et mirakel for deg i morgen:Heartred:Heartred, samt alle de andre flotte damen.
 
@Smuta du kan sette meg på ikke gravid.
I dag kom det full blødning og 2 negative tester så da var løpet kjørt denne gangen også.
Nå tar vi oss en liten pause, og vurdere å ta et forsøk offentlig over sommeren om det ikke er for lang ventetid. Håper på å få til en lang stimulering der, som de ikke vil gi oss privat.
 
Huff, de symptomene kom av Crinonen altså. Tok test i dag, var først så nervøs at jeg plutselig ikke skulle fått ut en dråpe med urin:laughing001:laughing001 jeg kjenner jeg er lettere oppgitt nå, hvorfor kan ikke disse eggene sitte? Så mye drama og vonter for ingen ting. Nå håper jeg på et mirakel for deg i morgen:Heartred:Heartred, samt alle de andre flotte damen.
Så utruleg leit, Camilla. ❤️ Blytungt dette gamet her… Men er håpet heilt ute? Kor mange DPO er du?
 
@Smuta du kan sette meg på ikke gravid.
I dag kom det full blødning og 2 negative tester så da var løpet kjørt denne gangen også.
Nå tar vi oss en liten pause, og vurdere å ta et forsøk offentlig over sommeren om det ikke er for lang ventetid. Håper på å få til en lang stimulering der, som de ikke vil gi oss privat.
Nei og nei, Litjmora, så leit å høyra. ❤️ Denne IVF-gjørma er altså så kjip. Men me gir oss ikkje uten kamp i denne gruppa her…!!! :stop: Sender over bøttevis av styrkeklemmar
 
Huff, de symptomene kom av Crinonen altså. Tok test i dag, var først så nervøs at jeg plutselig ikke skulle fått ut en dråpe med urin:laughing001:laughing001 jeg kjenner jeg er lettere oppgitt nå, hvorfor kan ikke disse eggene sitte? Så mye drama og vonter for ingen ting. Nå håper jeg på et mirakel for deg i morgen:Heartred:Heartred, samt alle de andre flotte damen.


Så leit, Camilla :( Nå bare skyter jeg ut følgende setning; har du vurdert assisted hatching? De gjør det blant annet i DK. Det er en metode som gjør at eggene fester seg lettere. Styrkeklem sendes :Heartred
 
@Smuta du kan sette meg på ikke gravid.
I dag kom det full blødning og 2 negative tester så da var løpet kjørt denne gangen også.
Nå tar vi oss en liten pause, og vurdere å ta et forsøk offentlig over sommeren om det ikke er for lang ventetid. Håper på å få til en lang stimulering der, som de ikke vil gi oss privat.


:Heartred Styrkeklemmer sendes :Heartred
 
Back
Topp