Vi over 38 ❤️

Å så deili å høre fra deg og at alt er fint med jenta deres :Heartred Tenk at du er 22 uker på vei, tiden har gått så fort (synes jeg i alle fall) Nyt å gled deg mer og mer for hver dag som går. Det fortjener så inderlig :Heartbigred
Tusen takk❤️❤️Ja, tiden har gått fort. Og veldig glad for at den lille har det fint ❤️
 
Det er litt lite «liv» i meg her inne om dagen, men har vært på første TUL i dag 7+5. Perfekt liten bønne med fin hjertelyd ❤️
Ett skritt på riktig vei.
Nå gjenstår det å finne ut om det er et friskt lite knøtt. Det er utrolig skummelt, men prøver å finne glede i de positive milepælene.
Håper dere fine damer prøver å nyte sommeren som best dere kan ❤️
 
Hei damer ❤️ Da har jeg vært på kontroll, startet på uke 22. to uker lenger enn jeg mistet i fjord!!! Innen uke 38 så kommer hun❤️❤️Alt er fint på kontrollene og jeg har det veldig bra . Håper dere har en fin sommer og nyter litt sol og fritid ❤️


Herlige nyheter :joyful:

Det gleder meg, jeg er oppriktig overlykkelig på deres vegne :Heartred

Topp sommer :) Nyyyyt din, det vet jeg at du gjør. Gode, snille deg :)
 
Det er litt lite «liv» i meg her inne om dagen, men har vært på første TUL i dag 7+5. Perfekt liten bønne med fin hjertelyd ❤️
Ett skritt på riktig vei.
Nå gjenstår det å finne ut om det er et friskt lite knøtt. Det er utrolig skummelt, men prøver å finne glede i de positive milepælene.
Håper dere fine damer prøver å nyte sommeren som best dere kan ❤️


Fantastiske nyheter :Heartred Mest sannsynlig er det et friskt lite knøtt.

Her nytes ferietid:) God sommer til deg :)
 
Fantastiske nyheter :Heartred Mest sannsynlig er det et friskt lite knøtt.

Her nytes ferietid:) God sommer til deg :)
Ja, det er absolutt mest sannsynlig, men vanskelig å løsrive seg fra negative tanker med en historikk som tilsier at det også kan være alt annet enn friskt. Men prøver å ta en dag om gangen. Nå blir NIPT neste milepæl.
 
Det er litt lite «liv» i meg her inne om dagen, men har vært på første TUL i dag 7+5. Perfekt liten bønne med fin hjertelyd ❤️
Ett skritt på riktig vei.
Nå gjenstår det å finne ut om det er et friskt lite knøtt. Det er utrolig skummelt, men prøver å finne glede i de positive milepælene.
Håper dere fine damer prøver å nyte sommeren som best dere kan ❤️
Håper det beste for den lille og deg. Når tar du nip testen og hvor?
 
Ja, det er absolutt mest sannsynlig, men vanskelig å løsrive seg fra negative tanker med en historikk som tilsier at det også kan være alt annet enn friskt. Men prøver å ta en dag om gangen. Nå blir NIPT neste milepæl.


Ja, det skjønner jeg selvfølgelig. Beklager om jeg virket... ja, kommer ikke helt på ordet akkurat nå. Jeg håper selvfølgelig at knøttet ditt er friskt :Heartred
 
Last edited:
Det er litt lite «liv» i meg her inne om dagen, men har vært på første TUL i dag 7+5. Perfekt liten bønne med fin hjertelyd ❤️
Ett skritt på riktig vei.
Nå gjenstår det å finne ut om det er et friskt lite knøtt. Det er utrolig skummelt, men prøver å finne glede i de positive milepælene.
Håper dere fine damer prøver å nyte sommeren som best dere kan ❤️
Hurra for hjertelyden, det er en diger milepæl :HeartredHeia lille knøtt, håper så veldig for dere. :love2
 
Håper det beste for den lille og deg. Når tar du nip testen og hvor?
Jeg har akkurat blitt henvist, men håper så raskt som mulig fra og med uke 10. Pga. alvorlig avvik og senabort i forrige svangerskap, så det er derfor jeg ikke føler med spesielt trygg enda. Men prøver selvfølgelig å ta med meg det som er positivt på veien.
 
Jeg har akkurat blitt henvist, men håper så raskt som mulig fra og med uke 10. Pga. alvorlig avvik og senabort i forrige svangerskap, så det er derfor jeg ikke føler med spesielt trygg enda. Men prøver selvfølgelig å ta med meg det som er positivt på veien.
Krysser fingre og tær for deg ❤️
 
Hei tøffinger :love017, en liten oppdatering fra meg. Kontroll i dag og hurra, det var egg der (tar aldri det for gitt) er så letta :dance018Uttak på tirsdag. Hadde ikke fått svar på endometrietesten ennå, men det kommer nok før innsett. Riktig god helg flotte folk :glasses9
 
Det er litt lite «liv» i meg her inne om dagen, men har vært på første TUL i dag 7+5. Perfekt liten bønne med fin hjertelyd ❤️
Ett skritt på riktig vei.
Nå gjenstår det å finne ut om det er et friskt lite knøtt. Det er utrolig skummelt, men prøver å finne glede i de positive milepælene.
Håper dere fine damer prøver å nyte sommeren som best dere kan ❤️
Hurra :):):) gratulerer så mye!!
 
Hei tøffinger :love017, en liten oppdatering fra meg. Kontroll i dag og hurra, det var egg der (tar aldri det for gitt) er så letta :dance018Uttak på tirsdag. Hadde ikke fått svar på endometrietesten ennå, men det kommer nok før innsett. Riktig god helg flotte folk :glasses9

Lilkil!! Det er jo topp!! Skjønner godt du er lettet og glad for det :)

En topp helg ønskes deg :joyful:
 
Noen som vet hva som skjer om inseminering faller på en helg hos Hausken? Blir det virkelig avbrutt?

Håper alle har det topp! Er selv på ferie, elsker ferie rett og slett!! :joyful:
 
Endelig svar fra Tyskland, betennelsen i livmorslimhinnen kraftig redusert- Hurra!!! Da kan vi fortsette forsøket og slipper totalfrys. 12 egg ut i dag, nå krysser vi fingrene for at det blir noe å sette inn igjen :smiley-angelic001
Håper det står bra til med feriefolket her inne :flower
 
Endelig svar fra Tyskland, betennelsen i livmorslimhinnen kraftig redusert- Hurra!!! Da kan vi fortsette forsøket og slipper totalfrys. 12 egg ut i dag, nå krysser vi fingrene for at det blir noe å sette inn igjen :smiley-angelic001
Håper det står bra til med feriefolket her inne :flower
Å så bra :wav
Masse lykke til med de 12 eggene :Heartred
 
Endelig svar fra Tyskland, betennelsen i livmorslimhinnen kraftig redusert- Hurra!!! Da kan vi fortsette forsøket og slipper totalfrys. 12 egg ut i dag, nå krysser vi fingrene for at det blir noe å sette inn igjen :smiley-angelic001
Håper det står bra til med feriefolket her inne :flower


Det er fantastisk! :) Krysser fingre for deg :)
 
Fine dere!
Da har vi vært gjennom aller siste IUI-forsøk. Går det ikke nå er vi tilbake til IVF, og da blir det lang protokoll. Denne gangen ble vi møtt av damen som gjorde vår aller første inseminering, da vi ble gravide med vår lille skatt for litt over 4 år siden. Det var litt spesielt, da dette er første gang vi har hatt med mini til klinikken, og jeg har ikke sett henne der i ettertid. Håper det er vår good luck charm ❤:joyful: Denne gangen er magefølelsen litt bedre, men vi er også forberedt på at det kan bli en ny runde med stimulering og uttak.
 
Fine dere!
Da har vi vært gjennom aller siste IUI-forsøk. Går det ikke nå er vi tilbake til IVF, og da blir det lang protokoll. Denne gangen ble vi møtt av damen som gjorde vår aller første inseminering, da vi ble gravide med vår lille skatt for litt over 4 år siden. Det var litt spesielt, da dette er første gang vi har hatt med mini til klinikken, og jeg har ikke sett henne der i ettertid. Håper det er vår good luck charm ❤:joyful: Denne gangen er magefølelsen litt bedre, men vi er også forberedt på at det kan bli en ny runde med stimulering og uttak.

Krysser fingrene for deg!! Må ha vært et fint gjensyn :Heartred
 
Back
Topp