Det er August og jeg skal vel egentlig "nyte" litt fri fra sprøyter, tanker, uroligheter, stress osv osv.
Men nei da, ikke denne dama. Klarer jo ikke å slippe tankene angående kommende forsøk. For noe vil man jo ha kontroll på, ikke sant?
Mensen kom i dag 4 dager for tidlig..... og hva gjør det med mine planer.... jo alt blir feil. Plutselig blir turnusen til min sjømann feil iforhold til tenkt oppstart med nesespray, medisiner og forespeilet uttak
Så da sitter jeg her på jobb da og klarer ikke å konsentrere meg. Tenker bare datoer og hva, hvis, enn om
Så ja, kanskje vi klarer et forsøk med uttak i slutten av november da.... kanskje. Det føles ut som en hel evighet til november. Men da må jo alle andre mensendager komme når de skal fremover da
Må høre med klinikken om jeg kan gå litt lenger på spray enn forespeilet sånn at mannen rekker å komme hjem til et uttak. Men de har jo stengt.....kommer ikke tilbake før 16. August. Sommer er dritt i IVF karusellen
Så det så.
Ellers kom endelig sola og varmen på plass i dag, så jeg skal unne meg en softis med salt lakris strø
God sommer alle sammen, heier på hver og en av dere