Vi over 38 ❤️

Hei alle damer ❤️ Håper sommeren har vært bra, og at dere har slappet av og ladet alt av batterier❤️ Jeg har edelig fått en liten kul på magen, nyter hver dag jeg kan❤️ Er inne på UL og behandling med medisiner ( pga en sykdom) en gang per uke. Litt slitsomt men sånn er det. De har sagt de ønsker ta henne ut med KS noen uker før, så tiden går raskt fremover nå. Prøver nyte litt før det også med soving og brette babytøy ❤️
 
Hei alle damer ❤️ Håper sommeren har vært bra, og at dere har slappet av og ladet alt av batterier❤️ Jeg har edelig fått en liten kul på magen, nyter hver dag jeg kan❤️ Er inne på UL og behandling med medisiner ( pga en sykdom) en gang per uke. Litt slitsomt men sånn er det. De har sagt de ønsker ta henne ut med KS noen uker før, så tiden går raskt fremover nå. Prøver nyte litt før det også med soving og brette babytøy ❤️
Åååååå så deili med en liten kul :Heartred
Håper ikke sykdommen er altfor alvorlig og at de tar godt vare på dere. Stor klem :love7
 
Hei alle damer ❤️ Håper sommeren har vært bra, og at dere har slappet av og ladet alt av batterier❤️ Jeg har edelig fått en liten kul på magen, nyter hver dag jeg kan❤️ Er inne på UL og behandling med medisiner ( pga en sykdom) en gang per uke. Litt slitsomt men sånn er det. De har sagt de ønsker ta henne ut med KS noen uker før, så tiden går raskt fremover nå. Prøver nyte litt før det også med soving og brette babytøy ❤️
Så koselig. Er noe med å se at det vokser. Krysser fingrene for at alt går bra og at KS går som planlagt. Nyt kula og forberedelsene :Heartred
 
Hei alle damer ❤️ Håper sommeren har vært bra, og at dere har slappet av og ladet alt av batterier❤️ Jeg har edelig fått en liten kul på magen, nyter hver dag jeg kan❤️ Er inne på UL og behandling med medisiner ( pga en sykdom) en gang per uke. Litt slitsomt men sånn er det. De har sagt de ønsker ta henne ut med KS noen uker før, så tiden går raskt fremover nå. Prøver nyte litt før det også med soving og brette babytøy ❤️
Så herlig med en liten kul ❤ Kos deg masse i tiden fremover med nesting til den lille :love7
 
Hei fine damer ❤
Det kan se ut som det kan være en liten spire på gang her igjen. Håper alle gode ting er 3, og at vi får beholde denne spiren helt til mål ❤ Tar ingenting for gitt i dette gamet, men håper det kan gå denne gangen. Nå er første delmål IKM og positiv digital :smiley-angelic001

20210807_174621.jpg
 
Hei fine damer ❤
Det kan se ut som det kan være en liten spire på gang her igjen. Håper alle gode ting er 3, og at vi får beholde denne spiren helt til mål ❤ Tar ingenting for gitt i dette gamet, men håper det kan gå denne gangen. Nå er første delmål IKM og positiv digital :smiley-angelic001

Vis vedlegget 362867
Så fantastisk Dipsy :Heartred Heier på deg og lille spire :love7
 
Hei fine damer ❤
Det kan se ut som det kan være en liten spire på gang her igjen. Håper alle gode ting er 3, og at vi får beholde denne spiren helt til mål ❤ Tar ingenting for gitt i dette gamet, men håper det kan gå denne gangen. Nå er første delmål IKM og positiv digital :smiley-angelic001

Vis vedlegget 362867
Jeg er optimistisk og håper alt for dere ❤️
 
God morgen fininger,
Da ser det ut som jeg kan ta sjansen å settes på gravid :love7 Jeg kommer nok ikke til å føle meg trygg på noen uker, men dette er hvertfall en start ❤
20210808_065819.jpg
 
God morgen fininger,
Da ser det ut som jeg kan ta sjansen å settes på gravid :love7 Jeg kommer nok ikke til å føle meg trygg på noen uker, men dette er hvertfall en start ❤
Vis vedlegget 362885
Så fantastisk, gode Dipsy!!! :happy093 HURRA! Skal flytta deg til gravid. Kryssar alt av fingrar og tær for at spiren klorer seg fast heilt til mål.
 
Så fantastisk, gode Dipsy!!! :happy093 HURRA! Skal flytta deg til gravid. Kryssar alt av fingrar og tær for at spiren klorer seg fast heilt til mål.
Tusen takk :love7 åå, jeg håper så inderlig den holder hele veien :smiley-angelic001
 
Det er August og jeg skal vel egentlig "nyte" litt fri fra sprøyter, tanker, uroligheter, stress osv osv.
Men nei da, ikke denne dama. Klarer jo ikke å slippe tankene angående kommende forsøk. For noe vil man jo ha kontroll på, ikke sant?
Mensen kom i dag 4 dager for tidlig..... og hva gjør det med mine planer.... jo alt blir feil. Plutselig blir turnusen til min sjømann feil iforhold til tenkt oppstart med nesespray, medisiner og forespeilet uttak :(
Så da sitter jeg her på jobb da og klarer ikke å konsentrere meg. Tenker bare datoer og hva, hvis, enn om :facepalm:
Så ja, kanskje vi klarer et forsøk med uttak i slutten av november da.... kanskje. Det føles ut som en hel evighet til november. Men da må jo alle andre mensendager komme når de skal fremover da :wacky: Må høre med klinikken om jeg kan gå litt lenger på spray enn forespeilet sånn at mannen rekker å komme hjem til et uttak. Men de har jo stengt.....kommer ikke tilbake før 16. August. Sommer er dritt i IVF karusellen :banghead:
Så det så.
Ellers kom endelig sola og varmen på plass i dag, så jeg skal unne meg en softis med salt lakris strø :hungry:
God sommer alle sammen, heier på hver og en av dere :Heartred


Hei søta:) Skjønner godt tankevirksomheten din, for er slik selv. Iallfall nå som det nærmer seg. Nå er jeg ikke helt oppdatert på alt under her, men håper du er roligere til sinns og har fått noen beroligende svar fra klinikken:)
 
Hei fine damer ❤
Det kan se ut som det kan være en liten spire på gang her igjen. Håper alle gode ting er 3, og at vi får beholde denne spiren helt til mål ❤ Tar ingenting for gitt i dette gamet, men håper det kan gå denne gangen. Nå er første delmål IKM og positiv digital :smiley-angelic001

Vis vedlegget 362867


Så fantastisk, kjære deg :) Åhhh, så glad jeg blir på dine vegne!!! Ja!! Denne spiren skal sitte helt til mål :Heartbigred
 
Back
Topp