Går bra med oss, 36+4 i dag, og snart i mål! Skal oppdatere dere når han er født hvis dere vil
Selvfølgelig vil vi det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går bra med oss, 36+4 i dag, og snart i mål! Skal oppdatere dere når han er født hvis dere vil
Plutselig ble det fortgang på sakene
1 sykepleier på plass 1 uke før de andre så hun ringte å sa peis på. Så nå slipper vi å vente til November
Oppstart med spray den 26. August
Jeg kan settes over på "venter på oppstart" og oppdateres til dette:
Litjmora - 40 år - Barn #2 - UNN - IVF #6(ICSI #4)
Jeg er slik en overtenker selv, så har skjønt at det er derfor ❤ Jeg syns ikke det er rart..Jeg vet ikke om folk har tenkt noe over dette, men om dere har gjort det, syns dere sikkert det er litt rart
Innimellom skriver jeg noen veldig lange innlegg om ditt og datt, for så og bare slette hele "greia" etter en kort stund. Grunnen til det er at jeg plutselig blir litt "stresset" for at jeg skriver for mye og for privat. Og for all del; sikkert også uinteressant for flere
Jeg måtte bare nevne det om noen har lurt litt. Overtenkeren som jeg er.
Håper alle har en fin kveld
Ha ha ha så bra vi er fler som tenker sånnJeg vet ikke om folk har tenkt noe over dette, men om dere har gjort det, syns dere sikkert det er litt rart
Innimellom skriver jeg noen veldig lange innlegg om ditt og datt, for så og bare slette hele "greia" etter en kort stund. Grunnen til det er at jeg plutselig blir litt "stresset" for at jeg skriver for mye og for privat. Og for all del; sikkert også uinteressant for flere
Vet du snuppa, det er helt lov! Vi er oss selv, og om det er det «dummeste» du gjør i livet, så skal du få lov til å fortsette med det. Del det du vil, vk er her uansett. Jeg skriver plutselig et innlegg, uten å se hva jeg har skrevet. 1000 skrivefeil og kanskje ingen ting folk vil lese eller svare, men jeg hadde et behov for å få den tingen utJeg vet ikke om folk har tenkt noe over dette, men om dere har gjort det, syns dere sikkert det er litt rart
Hei kjære deg. Forsøkene blir ikke bedre med gangene, det er vondt å ikke komme i mål. Veldig lei meg for dere del Gråt, le, snakk og bruk de rundt deg. Det er lov! Vi hadde vell vårt 6 eller 7 forsøk nå når det gikk, og jeg ruger det ene egget som ville bli til snuppen vår! Det var et lite håp for meg, og håper dere opplever samme. Stor klem fra megKjære damer over 38 Testdagen er her med bare 1 strek å vise til som vanlig. Så alle gode ting er forsøk nummer 6 da? Er i karantene pga smitte på jobb og begynte med kraftig hoste og veldig tett i går kveld. Må teste for korona i dag også nå da. Kan denne dagen bli noe mer nitrist tro?
Så kommer den gamle hunden snikende inn på soverommet og legger en kald snute i halsgropen min. Er litt godt å være meg allikevel
Takk for gode ord, det varmer vi gir ikke opp ennå nei.Hei kjære deg. Forsøkene blir ikke bedre med gangene, det er vondt å ikke komme i mål. Veldig lei meg for dere del Gråt, le, snakk og bruk de rundt deg. Det er lov! Vi hadde vell vårt 6 eller 7 forsøk nå når det gikk, og jeg ruger det ene egget som ville bli til snuppen vår! Det var et lite håp for meg, og håper dere opplever samme. Stor klem fra meg
Masse gode klemmer og tanker din veiKjære damer over 38 Testdagen er her med bare 1 strek å vise til som vanlig. Så alle gode ting er forsøk nummer 6 da? Er i karantene pga smitte på jobb og begynte med kraftig hoste og veldig tett i går kveld. Må teste for korona i dag også nå da. Kan denne dagen bli noe mer nitrist tro?
Så kommer den gamle hunden snikende inn på soverommet og legger en kald snute i halsgropen min. Er litt godt å være meg allikevel
HURRA! Så bra! Har oppdatert!Plutselig ble det fortgang på sakene
1 sykepleier på plass 1 uke før de andre så hun ringte å sa peis på. Så nå slipper vi å vente til November
Oppstart med spray den 26. August
Jeg kan settes over på "venter på oppstart" og oppdateres til dette:
Litjmora - 40 år - Barn #2 - UNN - IVF #6(ICSI #4)
Nei, nei, nei, kjære LilKil. Så utruleg leit! Sender over masse styrkeklemmar Kva er planen vidare for dykk no?Kjære damer over 38 Testdagen er her med bare 1 strek å vise til som vanlig. Så alle gode ting er forsøk nummer 6 da? Er i karantene pga smitte på jobb og begynte med kraftig hoste og veldig tett i går kveld. Må teste for korona i dag også nå da. Kan denne dagen bli noe mer nitrist tro?
Har du hatt uttak Smuta? Hvordan gikk det i så fall?HURRA! Så bra! Har oppdatert!
Kjære damer over 38 Testdagen er her med bare 1 strek å vise til som vanlig. Så alle gode ting er forsøk nummer 6 da? Er i karantene pga smitte på jobb og begynte med kraftig hoste og veldig tett i går kveld. Må teste for korona i dag også nå da. Kan denne dagen bli noe mer nitrist tro?
Jeg vet ikke om folk har tenkt noe over dette, men om dere har gjort det, syns dere sikkert det er litt rart
Kjære damer over 38 Testdagen er her med bare 1 strek å vise til som vanlig. Så alle gode ting er forsøk nummer 6 da? Er i karantene pga smitte på jobb og begynte med kraftig hoste og veldig tett i går kveld. Må teste for korona i dag også nå da. Kan denne dagen bli noe mer nitrist tro?
Ikke tenkt over og du skriver så mye fint så for min del er det ikke behov for filter. Kjør på!!
Vet du snuppa, det er helt lov! Vi er oss selv, og om det er det «dummeste» du gjør i livet, så skal du få lov til å fortsette med det. Del det du vil, vk er her uansett. Jeg skriver plutselig et innlegg, uten å se hva jeg har skrevet. 1000 skrivefeil og kanskje ingen ting folk vil lese eller svare, men jeg hadde et behov for å få den tingen ut
Hei Litjmora, beklager stillheit frå meg, alt er og har vore veldig intensivt. Folliklane er litt treige av seg, så ikkje uttak enno. Blir fulgt veldig tett opp, så eg får nok vita i morgon når det blir uttak!!Har du hatt uttak Smuta? Hvordan gikk det i så fall?