Vi over 38 ❤️

Takk gode deg ❤ Hvis jeg mister enda en, har jeg vel krav på utredning for habituell abort. Er det ikke bare Hausken som tar ERA? Jeg kan ikke nok om det, men er det riktig test når jeg blir gravid til stadighet? Ellers har jeg tatt to vannskanninger, alt av blodprøver, mensblod til Hellas, testet for koaguleringssykdom. Ingen feil funnet, med unntak av infeksjon. Står i kø for hysteroskopi, og det er ventetid til november.. :facepalm:
Ja 3 ganger må man miste for å få utredning for habituell abort.
Mulig bare Hausken utfører ERA ja, har ikke sjekket så mye rundt det selv.
Oi det var veldig lang ventetid for hysteroskopi :wtf:
Men enn så lenge så håper vi at spiren klorer seg fast og at det går bra denne gangen :Heartred

I dag så vi et (mest sannsynlig) friskt foster på vår andre TUL ❤️
10+4 (målte 11+0) og ingen antydning til forstørret nakkefold eller noe annet. Veldig dyktig overlege fra Ullevål som utførte UL, og det var nydelig å høre ham si med sikkerhet at «dette blir en frisk baby» Det er klart at man ikke kan si noe 100% sikkert, og der blir uansett NIPT til uken på Riksen og fosterdiagnostikk uken etter. Men det ga uansett håp om at vi endelig kan komme i mål med en liten attpåskatt ❤️

Fantastisk :Heartbigred

Fine dere ❤ Magefølelsen som startet god, er nå gått over til å bli en klump i magen. Jeg syns det er dårlig/ liten stigning på testene, så går egentlig bare å venter på at jeg skal begynne å blø. Står på Lutinus, så det holder vel en blødning tilbake? Testene gir utslag, men det er svakt og store variasjoner. Føler meg gravid da. Våkner med 30 minutters intervaller i løpet av natta, er gjennomsvett og drømmer masse rart. I går drømte jeg feks at 3 stk fra termingruppa skulle kalle barnet sitt Dipsy :eek: Det er spesielt da :joyful:

Skal til legen og måle hcg i dag, men det spiser meg opp innvendig dette her. Orker ikke mer :sad0107 forsøk, 3 graviditeter = ingen baby :(

Jeg lurer også på hva dere ville gjort videre? Har blitt gravid på 2 av 5 inseminasjoner og ferskforsøket. Ingen har holdt til å bli baby.

Åhhh, Kjære deg :Heartred Nå vet ikke vi hvor sterke/svake testene dine er, men strek er strek. Der sies at man ikke skal måle hcg nivå utifra styrken på streken, men jeg gjør det jo selv.

Jeg håper for alt at magefølelsen din tar feil:Heartred Oppdater oss på hcg resultatet.

Ja 3 ganger må man miste for å få utredning for habituell abort.
Mulig bare Hausken utfører ERA ja, har ikke sjekket så mye rundt det selv.
Oi det var veldig lang ventetid for hysteroskopi :wtf:
Men enn så lenge så håper vi at spiren klorer seg fast og at det går bra denne gangen :Heartred
Takk ❤ ja, hadde håpet det ikke var nødvendig med hysteroskopi, men har beholdt plassen i køen sånn tilfelle Lever i håpet inntil videre ❤

Åhhh, Kjære deg :Heartred Nå vet ikke vi hvor sterke/svake testene dine er, men strek er strek. Der sies at man ikke skal måle hcg nivå utifra styrken på streken, men jeg gjør det jo selv.

Jeg håper for alt at magefølelsen din tar feil:Heartred Oppdater oss på hcg resultatet.
Takk gode deg ❤ Skal oppdatere dere. Sånn ser den ut foreløpig, 15 dager etter inseminasjon ❤
20210812_090012.jpg

Da hadde jeg IKKE stresset, men skjønner du gjør det pga tidligere erfaringer. En god strek, syns jeg :)
Takk ❤ Den varierer litt i løpet av dagen, så sikkert det som stresser meg litt. Blir greit å få et tall å forholde seg til..

Hei Litjmora, beklager stillheit frå meg, alt er og har vore veldig intensivt. Folliklane er litt treige av seg, så ikkje uttak enno. Blir fulgt veldig tett opp, så eg får nok vita i morgon når det blir uttak!!

:signs003

Håper du har fått litt mer svar, kjære Smuta :)

Fine dere! ❤ Har fått svar på blodprøvene, og den viser hcg på 15 :sad010Da er det nok game over veldig snart..

Fine dere! ❤ Har fått svar på blodprøvene, og den viser hcg på 15 :sad010Da er det nok game over veldig snart..

Åhhhh nei :( :( :( Så leit. Men er det virkelig helt sikkert? Ikke for å gi deg falske forhåpninger altså, men noen produserer jo hcg sent. Jeg vet ikke helt hva den burde ligge på nå. Skal du ta en til?

Blir mye bekymringer her fra meg, men jeg syns det er rart at dette bare er hcg på 15. Tok denne nå, og syns testene har blitt litt sterkere igjen. Blir så bekymret for at den kan sitte i egglederen eller noe :arghh: Blir nok å ta en ny hcg over helgen om jeg ikke har begynt å blø, men dette er litt stressende :sorry:

20210813_130838.jpg

Blir mye bekymringer her fra meg, men jeg syns det er rart at dette bare er hcg på 15. Tok denne nå, og syns testene har blitt litt sterkere igjen. Blir så bekymret for at den kan sitte i egglederen eller noe :arghh: Blir nok å ta en ny hcg over helgen om jeg ikke har begynt å blø, men dette er litt stressende :sorry:

Vis vedlegget 363276
Enig i at det er rart. Er jo en tydelig fin strek. Håper så inderlig at hcg øker og alt er vel :Heartred

Vis vedlegget 363276

Derfor vi er her :) Hm... kanskje hcg har steget :joyful: Jeg antar du tester imorgen tidlig også? Jeg er helt enig. Den der er ganske sterk... :) :) :)

Back
Topp