Vi over 38 ❤️

Spent på morgentest :joyful:
Den er ganske lik som i går :arghh:
Ingen smerter og ingen blødning. Hvor lenge kan dette trekke ut, tro?
20210814_072811.jpg

Hm..., jeg vet ikke. Skal du ta ny blodprøve på mandag. Jeg mener at mine tester gikk raskere ned når det har vært kjemiske. Fortsatt symptomer?
Ja, tar ny blodprøve mandag, hvis jeg ikke har begynt å blø innen da. Har fortsatt symptomer. Føler at kroppen min tviholder på alt. Blir så stressa for at det skal sitte utenfor livmoren :sorry:

Ja, men husker ikke helt tallet. Var ikke høyt vet jeg, du er 18 dpo? Er det samme som vanlig ivf du har? ( ikke fulgt helt med på hvordan dere gjør det i Danmark)❤️
18 DPO i dag ja (kan også være 17, men ikke mindre). Hadde inseminasjon denne gangen ❤ Fikk positiv digital 11 DPO, så det burde vært sterkere ❤

18 DPO i dag ja (kan også være 17, men ikke mindre). Hadde inseminasjon denne gangen ❤ Fikk positiv digital 11 DPO, så det burde vært sterkere ❤
Håper egget er litt trengt!! Min ble sterkere på formiddagen så ikke gi opp håpet. ❤️

Håper egget er litt trengt!! Min ble sterkere på formiddagen så ikke gi opp håpet. ❤️
Syns det ser ut som det stiger marginalt. Tar ny hcg i morgen, så får jeg se hva den sier, men må innrømme at jeg ikke har så mye håp igjen. Har litt for mange dårlige opplevelser i bagasjen til å tro på mirakler ❤

Syns det ser ut som det stiger marginalt. Tar ny hcg i morgen, så får jeg se hva den sier, men må innrømme at jeg ikke har så mye håp igjen. Har litt for mange dårlige opplevelser i bagasjen til å tro på mirakler ❤
Skjønner deg , har vært i dine sko så vet hvordan magefølelsen er. ❤️

Jeg syns også at streken ser noe sterkere ut. Krysser fingrene for deg imorgen :) Jeg tror på mirakler, iallfall enkelte :Heartbigred

Tilbake etter sommeren og er i gang med nytt forsøk! Denne gangen har jeg ingen tro på at dette skal lykkes, men jeg er glad for å være i gang igjen. Startet med sprøyter i helgen og tenker det blir uttak/innsett uke 34/35

Dagni - 40 - IVF#2 - barn#1 - Medicus Oslo - 150 IE Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston

Back
Topp