Da er lille eggbert befruktet og vi er ett skritt nærmere!
Kjære Lura! Det er jo fantastisk Hurra!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er lille eggbert befruktet og vi er ett skritt nærmere!
Åååååh, så godt å høyra!!! Håpar eg kan flytta deg over på ruger snart... Heia egget!!!Da er lille eggbert befruktet og vi er ett skritt nærmere!
Fantastisk!!!Ferdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!
Innsett i morgen hvis alt går bra, ikke vits i å dyrke videre når det bare er ett...Så bra, når er det innsett?
Hurra, fantastiske nyheter Smuta!Ferdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!
Fantastisk! Heier på 13.aprilFerdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!
Åååå så spennede! Masse lykke tilInnsett i morgen hvis alt går bra, ikke vits i å dyrke videre når det bare er ett...
Fikk melding sent, det gjorde ingenting så skulle bare fortsette. Startet på Menopur i dag.Har du hørt noe fra dem Nyprøver?
Lykke til i morgenInnsett i morgen hvis alt går bra, ikke vits i å dyrke videre når det bare er ett...
Så bra, tenker du er lettet nå. Er så godt å få vite at det er ok, lettere å se datoen dere venter på da.Ferdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!
Fantastisk! Krysser fingreneDa er lille eggbert befruktet og vi er ett skritt nærmere!
Har tenkt at jeg skal se den snartEr det flere som ser på https://tv.nrk.no/serie/naar-storken-flyr-forbi ?
Åååå så spennede! Masse lykke til
Lykke til i morgen
Tusen takk dere!Fantastisk! Krysser fingrene
Ferdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!
Da er det i dag!!!Innsett i morgen hvis alt går bra, ikke vits i å dyrke videre når det bare er ett...
Å nei Lura Sender over en haug med gode klemmerFikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
sender deg masse klemmer Lura..Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
Sender en stor klem til deg, er lov å ha det vondt nå.Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett