Vi over 38 ❤️

Hei damer. Et spørsmål: føler dere at velten går opp i prøve perioden? Nå i 6. forsøk så har jeg nesten gått opp 10 kilo til sammen. Kjenner det er litt tungt å svelge.
Heia.
Alltid lagt på meg i prøvetiden. Går det som regel av igjen etter en liten stund uten medisiner.
Prøv å ikke tenke for mye på kiloene nå, det er nok mas og dårlig inflytelse om dette ellers i livet. Og som ufrivillig barnløs så har vi jo nok å tenke på uansett :Heartred

Heia.
Alltid lagt på meg i prøvetiden. Går det som regel av igjen etter en liten stund uten medisiner.
Prøv å ikke tenke for mye på kiloene nå, det er nok mas og dårlig inflytelse om dette ellers i livet. Og som ufrivillig barnløs så har vi jo nok å tenke på uansett :Heartred
Takk, trengte høre det. ❤️

Hei damer. Et spørsmål: føler dere at vekten går opp i prøve perioden? Nå i 6. forsøk så har jeg nesten gått opp 10 kilo til sammen. Kjenner det er litt tungt å svelge.

Enig med gode Litjmora :) Jeg går nok litt opp, jeg også. Det tror jeg er ganske normalt. Det syns jeg uansett ikke at du skal bruke tankevirksomhet på :) So what, lizzom? Det går du av deg senere :) Jeg syns du virker som en helskkjønn, fantastisk jente!! Mannen din er heldig :) :Heartred

Det er forøvrig mange heldige menn der ute, som har så tøffe, fine ladies som dere her inne :joyful:

Ja, jenter! Da er det duket for første samtale med en klinikk I Danmark vedrørende eggdonasjon imorgen formiddag. Det blir spennende! Hadde jeg aldri trodd jeg skulle vurdere engang.

Jeg har skrevet en del spørsmål jeg tenker å stille. Dette er et ukjent område, og ikke vet jeg hva som er viktig. Men det er kanskje viktig og velge en donor med samme blodtype som meg selv? Tror det kan være hensiktsmessig iforhold til mye. Jeg har blodtype B, en lav prosent i Norge med det.

Vi kommer nok ikke til å farte lengre enn til Danmark. Om vi skal farte. Jeg tror det...

Nå skal vi snart rulle serie! Vi ser på to serier; Den tynne blå linjen og Exit :)

Ha en fin kveld, jenter :)

Ja, jenter! Da er det duket for første samtale med en klinikk I Danmark vedrørende eggdonasjon imorgen formiddag. Det blir spennende! Hadde jeg aldri trodd jeg skulle vurdere engang.

Jeg har skrevet en del spørsmål jeg tenker å stille. Dette er et ukjent område, og ikke vet jeg hva som er viktig. Men det er kanskje viktig og velge en donor med samme blodtype som meg selv? Tror det kan være hensiktsmessig iforhold til mye. Jeg har blodtype B, en lav prosent i Norge med det.

Vi kommer nok ikke til å farte lengre enn til Danmark. Om vi skal farte. Jeg tror det...

Nå skal vi snart rulle serie! Vi ser på to serier; Den tynne blå linjen og Exit :)

Det blir en lærerikt og spennende dag da! Ser frem til å høre hvordan det gikk :)

Gode deg, ja jeg skal ikke tenke på en rompen som blir større...men hva vi ikke tenker på i den prøve perioden. I dag tenkte jeg, jeg har ikke kjent noe til sprøytene! Da har ingenting skjedd (tenkte hodet mitt)! Mannen min sine ord : det er kvinnedagen, slutt og tenk! Bare nyt at jeg elsker alt du gjær med kroppen din for at vi skal prøve få en familie. Gode ord❤️ Gleder meg til å høre hva du får it av samtalen i morgen, lykke til. Klem fra meg❤️

Vi fikk satt inn fryseegg i går og rugedag 1 er i gang.. Rett på ny runde i naturlig syklus..

Vi tester uten progestoronstøtte denne gang. Noen som har erfaring med det? Jeg sliter mye med migrene og får de villeste anfall i rugeperioden i tillegg ekstremt såre slimhinner og kløe. Jeg mistenker progestoronen, og Hausken mente at det gikk helt fint å droppe dette da det er naturlig syklus.. veldig spent på disse rugedagene nå, men samtidig redd for at det er dumt å ikke ta det? Tankene løper løper jo løpsk så fort egget er plassert.

Blodprøve dagen før 40års-dagen min.. måtte det blir verdens beste bursdagsgave.. (fingers crossed!!!) :Heartpink

Så utrolig spennende med ED. Håper du får en god erfaring med DK. Har selv vært noen turer til Danmark nå det siste året. Forhåpentligvis letter restriksjonene etterhvert ❤️

Vi fikk satt inn fryseegg i går og rugedag 1 er i gang.. Rett på ny runde i naturlig syklus..

Vi tester uten progestoronstøtte denne gang. Noen som har erfaring med det? Jeg sliter mye med migrene og får de villeste anfall i rugeperioden i tillegg ekstremt såre slimhinner og kløe. Jeg mistenker progestoronen, og Hausken mente at det gikk helt fint å droppe dette da det er naturlig syklus.. veldig spent på disse rugedagene nå, men samtidig redd for at det er dumt å ikke ta det? Tankene løper løper jo løpsk så fort egget er plassert.

Blodprøve dagen før 40års-dagen min.. måtte det blir verdens beste bursdagsgave.. (fingers crossed!!!) :Heartpink
Lykke til! Krysser fingrene. Ingen erfaring med frys enda, men min klinikk vil ha meg lengre på progesteron i frysesyklus (også i naturlig syklus) enn i vanlig. Vet ikke hva som er vanlig rundt forbi. Hvis du føler deg usikker, kan du jo evt ta en blodprøve å sjekke nivåene av progesteron?

Hei dere! Er det mange av dere som tar ultralydskanning i starten av en syklus? Sist fikk jeg på hengende håret starte opp med hormoner, og denne gangen ble det avbrutt pga for tykk slimhinne på CD2 og 3. Nå vil de at jeg skal gjennomføre en vannskanning av livmoren for å se om de finner noe der. Kjenner at jeg blir litt motløs, men jeg vil jo så klart at alt skal være optimalt for eskimoen vår. Enkelte dager er det vanskelig å se for seg at det kan gå til slutt.

Hei dere! Er det mange av dere som tar ultralydskanning i starten av en syklus? Sist fikk jeg på hengende håret starte opp med hormoner, og denne gangen ble det avbrutt pga for tykk slimhinne på CD2 og 3. Nå vil de at jeg skal gjennomføre en vannskanning av livmoren for å se om de finner noe der. Kjenner at jeg blir litt motløs, men jeg vil jo så klart at alt skal være optimalt for eskimoen vår. Enkelte dager er det vanskelig å se for seg at det kan gå til slutt.
Aldri hatt ultralyd i begynnelsen av en syklus så har ikke noe erfaring med det. Men om de finner uregelmessigheter så er det jo egentlig bare bra. Så slipper man å bruke et forsøk på dårligere odds :Heartred

Lykke til! Krysser fingrene. Ingen erfaring med frys enda, men min klinikk vil ha meg lengre på progesteron i frysesyklus (også i naturlig syklus) enn i vanlig. Vet ikke hva som er vanlig rundt forbi. Hvis du føler deg usikker, kan du jo evt ta en blodprøve å sjekke nivåene av progesteron?

Ja. egentlig veldig glad for å slippe, men så kommer tvilen likevel.. aldri sjekket progesteron-nivå.. det må sjekke opp.. Takk:)

Aldri UL i starten jeg heller.. Tatt vannskanning uten at de fant noe, men fint for å utelukke tenker jeg. Du vil det skal være ideelt når de først setter inn :Heartred Så mye som som skal klaffe i akkurat den syklusen.. men kjenner til frustrasjonen.

Spennende!!! Masse lykke til og nyt rugedagene :) :) :)

Hei jenter!

Ble ikke så mye klokere etter samtale med CFC idag. Hun vi snakket med ønsket egentlig bare å legge oss inn i journalen deres. Dette kunne vært gjort digitalt på forhånd slik vi har gjort hos en annen klinikk.

Samtale med en som har peiling på alt rundt ED blir neste tirsdag.

Hei jenter!

Ble ikke så mye klokere etter samtale med CFC idag. Hun vi snakket med ønsket egentlig bare å legge oss inn i journalen deres. Dette kunne vært gjort digitalt på forhånd slik vi har gjort hos en annen klinikk.

Samtale med en som har peiling på alt rundt ED blir neste tirsdag.

Uff da. Kjedelig at de ikke ga beskjed om dette på forhånd.
Da gleder vi oss til neste tirsdag!

Lykke til med gullegget, håper du får verdens beste presang på den dagen ❤️❤️

Wooooow, så spennande!!! ❤️ Skal flytta deg over på ruger, wiiiii!! Kva forsøk er dette i rekka? Eg fyller også straks 40, hjeeeeeelp!! Håpar me snart er preggers 40-åringar begge to. :p Kryssar alt av fingrar og tær!

Back
Topp