Ånei, så utruleg leit, kjære Lura. Veit kor vondt det er. Ta godt vare på deg sjølv.Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
Sender over bøttevis av styrkeklemmar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så utruleg leit, kjære Lura. Veit kor vondt det er. Ta godt vare på deg sjølv.Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
det var ikke en fin start på dagen men ja ta deg den tiden du trenger og ring klinikken når du er klar..det er fint å se frem til noe og ha en vei å gå på.. veldig trist ja sender deg masse klemmer!Tusen takk for omtanken @Litjmora @mikkimu @NyPrøver2020 @Smuta
Jeg visste jo at sjansene var små, men nå har jeg mistet håpet litt. Må la det synke inn og kontakte klinikken for ny plan til uka... I det minste er det kanskje greit at skuffelsen kom nå isteden for å få negativ test om to uker.
Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
Fikk dessverre telefon fra Hausken om at embryoet ikke hadde utviklet seg som ønskelig, så det ble ikke innsett
...
Jeg visste jo at sjansene var små, men nå har jeg mistet håpet litt. Må la det synke inn og kontakte klinikken for ny plan til uka... I det minste er det kanskje greit at skuffelsen kom nå isteden for å få negativ test om to uker.
Aldri sett/fått beskjed om. Kun etter egguttak som du sier.Hei alle dereLurer på en ting, står det i deres papirer null sex under stimulering? Har alltid stått etter egguttak, men nå står det under stimulering. Om det er feil, eller kanskje jeg har tatt feil alle gangene .
Hei alle dereLurer på en ting, står det i deres papirer null sex under stimulering? Har alltid stått etter egguttak, men nå står det under stimulering. Om det er feil, eller kanskje jeg har tatt feil alle gangene .
Hvordan går det med deg Dipsy?Hei fine damer! Er det noen av dere som har hatt utfordringer med for tykk slimhinne etter å ha mistet? Vet jo at det er mange av dere som har vært gjennom litt av hvert.
Det ligger mest sannsynlig an til avbrutt her pga for tykk slimhinne på CD3. De vil ta en ny skanning for å se om den blir tynnere, evt blir det vannskanning for å sjekke for polypper eller retinert (?) vev.
Føler meg egentlig ved godt mot, og tenker det skal være fint å få sjekket ut litt diverse nå fremover - endelig! Tenker å sende prøve til IVF-serum, og er lovet blodprøver for oppfølging av blodkoaguleringssykdom.
Skjønner heller ikke hvorfor , står med store bokstaver ingen sex under stimulering. Må høre med de. Takk som spør, jeg er på dag 4 med Menopur dose 490. Kjenner ingenting frem til nå ( veldig godt egentlig). Kontroll til onsdag, men det er for tidlig tror jeg. Har alltid gått over 10 dager før jeg er klar. Meste er vell 15. Hvordan går det med deg?Nei..kun når ovitrelle sprøyte er satt.. og det var lov etter egguttak med prevensjon (men offentlig sa de nei etter uttak).. Hvordan går det med deg?
Skjønner heller ikke hvorfor under stimulering. Står med store bokstaver også.Aldri sett/fått beskjed om. Kun etter egguttak som du sier.
Skjønner ikke hvorfor....
Takk som spør! Vi skjønte at dette forsøket kom til å bli avbrutt. Mest sannsynlig pga rester etter aborten. Har vært så dårlig under denne mensen, mye sengeliggende, så magefølelsen sier at ikke alt er som det skal. Klinikken ønsker en ny kontroll på mandag. Skal gjennomføre sjekken, men vi har bestemt oss for å vente litt uansett. Så da ble det vaksine på meg i går i stedet. Vaksinen er tydeligvis ikke for pyser, så nå ligger jeg rett ut med feber. Mest sannsynlig klarer vi ikke å vente til jeg er fullvaksinert med nytt forsøk, men den gir uansett en viss form for beskyttelse.Hvordan går det med deg Dipsy?
Skjønner heller ikke hvorfor , står med store bokstaver ingen sex under stimulering. Må høre med de. Takk som spør, jeg er på dag 4 med Menopur dose 490. Kjenner ingenting frem til nå ( veldig godt egentlig). Kontroll til onsdag, men det er for tidlig tror jeg. Har alltid gått over 10 dager før jeg er klar. Meste er vell 15. Hvordan går det med deg?
Takk som spør! Vi skjønte at dette forsøket kom til å bli avbrutt. Mest sannsynlig pga rester etter aborten. Har vært så dårlig under denne mensen, mye sengeliggende, så magefølelsen sier at ikke alt er som det skal. Klinikken ønsker en ny kontroll på mandag. Skal gjennomføre sjekken, men vi har bestemt oss for å vente litt uansett. Så da ble det vaksine på meg i går i stedet. Vaksinen er tydeligvis ikke for pyser, så nå ligger jeg rett ut med feber. Mest sannsynlig klarer vi ikke å vente til jeg er fullvaksinert med nytt forsøk, men den gir uansett en viss form for beskyttelse.
Ja, vi ønsker oss litt bedre status før innsett, og kjenner at jeg ikke orker at det skal være på 'hengende håret'. Forhåpentligvis er det litt rester som kommer ut i denne runden. Kjenner også at psyken har godt av en liten pause. Jeg er henvist til utredning hos gyn ifht blodkoaguleringssykdom, så det får vi gjort i mellomtiden. I tillegg har jeg planer om å sende en prøve til IVF-serum for å sjekke, og da kontroll av endometrie nå på mandag. Den betaler vi for selv, men tenker det er greit å sjekke om det er rester. Klinikken mente det kunne være rester eller polypp dersom slimhinnen fortsatt er tykk, og da kan det hende det blir vannskanning. Vi får se hva de sier etter mandag, men jeg håper jo at vi kan ta innsett om ca en måned.Det høres veldig lurt å vente når ting er ikke optimalt Må du ev ta noen prøver før neste runde? Uff..ikke bra å ha det dårlig nå..hvor lenge værer de bivirkninger av vaksine? Ønsker deg en god helg! Og god bedring!
Jeg kjente litt på hetetokter i dag, men ikke mer enn det. Har ikke reagert mye, litt hodepine og svette , men ellers bra. Sjekk ut , det er det beste syns jeg. Nå er det forsøk 6, så kjenner jeg håper veldig denne gang. Uansett om vi alltid gjør det, men kanskje ekstra mye denne gang.Ja, best å høre med dem.. Det har godt fort selvom det tok litt før du satt i gang! Håper du responderer bra!! Pleier du å ha bivirkninger? Jeg hadde også høye doser men bivirkninger kom etter uttak.. fikk hetetokter og nattesvette men kan hende at det var pga progesteron og ikke sprøyter. Tar du akupunktur ved side? Jeg har aldri prøvd og vurderer å teste til neste gang..
Jeg kunne starte med ny runde etter påske med høyere dose (520).. men jeg føler at vi burde sjekke noe mer (siden vi ikke lykkes med implantasjon) før vi setter i gang igjen. Så da venter vi på time med Hausken så vi har noe å velge fra (forhåpentligvis)
Så braFerdig med gastroskopi! Ingen alvorlege funn, hurraaaa!!! Kun lett betennelse i slimhinna i magesekken, ikkje sikkert at eg treng å behandla det. Det blei tatt prøvar som eg skal få svar på i morgon. Ingen funn som skal verka inn på hjertet og ingenting med magen som skulle tilseia at eg ikkje kan bli gravid igjen. HURRA!!! Var frykteleg nervøs, så er veldig letta no. Eit stort skritt nærmare innsett 13. april!