Vi over 38 ❤️

Da har jeg gjort en bommert! Skulle ta fyremadel til den dagen jeg fikk mens, og starte opp dag 2 med Menopur og fyremadel fra dag 6. Kom hjem fra jobb i dag, og satt en fyremadel i magen! Som jeg ikke skulle. Helt distre om dagen. Har sendt melding, får vell svar i morgen. Håper jeg ikke har ødelagt hele opplegget nå.

Da har jeg gjort en bommert! Skulle ta fyremadel til den dagen jeg fikk mens, og starte opp dag 2 med Menopur og fyremadel fra dag 6. Kom hjem fra jobb i dag, og satt en fyremadel i magen! Som jeg ikke skulle. Helt distre om dagen. Har sendt melding, får vell svar i morgen. Håper jeg ikke har ødelagt hele opplegget nå.

Det går sikkert fint, men skjønner at du er litt stresset. Er du fortsatt hos Hausken? De har vakttelefon. Ring på vanlig nummer, så sier de opp nummeret til vakttelefonen på svareren.

Det går sikkert fint. Håper du får raskt svar i morgen :)

Hurra for egget!!! :smiley-angelic001 Fattar ikkje kvifor dei ikkje gir kvalmestillende til alle på automatikk... For meg var det enorm forskjell med kvalmestillande, då var eg ikkje kvalm i det heile tatt! Heiar sånn på egget!!! ❤️
Ja, jeg har ihvertfall alltid blitt spurt om jeg trenger det. Har hatt veldige smerter tidligere, så jeg fikk i tillegg litt ekstra smertestillende. Kjente allerede før uttak at det gikk rundt i topplokket, og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å kaste opp. Veldig lettet over at egget var der, måtte skylle før det dukket opp :nailbiting: Heia egget!!❤️

Hurra for at du er igang igjen!❤️ Jeg har gjort lignende bommert med Synarela, glemte å trappe ned når jeg begynte med sprøytene. Det gikk bra den gangen, men kunne bety at jeg måtte stimuleres lenger. Gjort er gjort, men kanskje du får en tidligere kontroll? Nesten litt uansvarlig å la oss hormonbomber håndtere medisinering på egenhånd... :wideyed:

Hurra for at du er igang igjen!❤️ Jeg har gjort lignende bommert med Synarela, glemte å trappe ned når jeg begynte med sprøytene. Det gikk bra den gangen, men kunne bety at jeg måtte stimuleres lenger. Gjort er gjort, men kanskje du får en tidligere kontroll? Nesten litt uansvarlig å la oss hormonbomber håndtere medisinering på egenhånd... :wideyed:
Hehe, helt enig. Vi burde hatt en boks med kodelås , og kun den ene dagsdosen der :yuck:

Har du hørt noe fra dem Nyprøver?

Back
Topp