Vi over 38 ❤️

Skjønner ikke at det skal ta så lang tid å få journalen? Jeg ba om papirene mine da vi skulle igang med de siste forsøkene på Riksen og da ble de lagt inn i portalen allerede dagen etter tror jeg.

Husker ikke helt hva hun ville stimulere meg med i tillegg til Menopur, men det var nok noe annet enn deg. Synes uansett det er rart de hadde kontroll allerede etter tre dager? Jeg har jo ofte reagert sent på behandling, så det gjør meg litt nervøs. Jeg hadde jo første UL etter 10 dager denne gangen.

Håper påsken kommer med kvikklunsj, solkrem og ny babyplan i sekken for dere! Vi krysser fingrene for at det er mulig å reise på besøk til familien min på en annen kant av landet, siden vinterferien ble som den ble. Tenk om det blir med en liten ekstra passasjer om bord... ❤️

Heier og håper på oss alle! ❤️:)

Jeg har fått de nå :) Det var visst mye å gjøre, samt fravær ifht corona og greier.

Ja, kjære Lura :) Håper sånn at du får dratt på familieferie med en liten passasjer i magen :Heartred

Åhhh, påske! Elsker påskeferie :) :p:p:p

Takk for det, kjære Saltvann. Skal oppdatera meir om min situasjon litt seinare. Ville berre tipsa om OLGA, ettersom dei er så utruleg gode på det dei gjer. Dei har også garantipakker med kombinasjon eigne egg og eggdonasjon der du får 100% av pengane tilbake om det ikkje blir baby. I tillegg til garantipakker med eigne egg og garantipakker med eggdonasjon. Just saying! Klart, det er ein større kostnad, men det å ha ein garanti endrar alt saman. Og dei har altså også enkeltforsøk. Når de uansett må til utlandet, er ikkje St. Petersburg så langt unna og ein veldig vakker by! :p Dei vil iallfall snu kvar minste lille stein for å få deg gravid!!! Mange klemmar

Hei :) Setter veldig stor pris på tips, og det virker veldig bra der. Russland virker bare likevel så fremmed, Danmark er mer hjemme for oss. Om du skjønner:) Og dette, nå må du holde deg fast, for det er sikkert helt teit og skrive. Men om vi går for eggdonasjon, vil vi selvsagt finne en donor som ligner mest mulig på meg. Da tenker jeg det er mer nærliggende og velge et dansk egg, fremfor et russisk eller spansk;) Mulig det er rar tankegang, men det er nå en tanke jeg har. Selv om russere og spanjoler kan være blonde med blå øyne, er det likevel noe med trekkene. Men!! Jeg har STOOOOR forståelse for at dere drar dit for IVF, virker jo helt topp der!

Så hvis vi skulle gått for IVF, eller om de bare vil gi oss en second opinion, så kan jeg jo kanskje ta kontakt.. Og høre om det finnes et håp :)

Da er egget ute :Heartpink Nå ligger jeg på sofaen og venter på at Oxynorm-rusen skal gi seg! :wacky: Glemte å be om kvalmestillende på klinikken og blir skikkelig dårlig :hungover:

HURRA!!! Uff da, men det får det være verdt :) Nå krysser vi fingrene!!! :)

Last edited:
Med ED, hva får man rett å vite av vedkommende?
Da er egget ute :Heartpink Nå ligger jeg på sofaen og venter på at Oxynorm-rusen skal gi seg! :wacky: Glemte å be om kvalmestillende på klinikken og blir skikkelig dårlig :hungover:
Håper at formen er bedre nå! Og masse lykke til!!!

Da har jeg gått på fyremadel i fem dager og mensen kom i dag. Litt før vi hadde trodd. Venter på svar om oppstart på Menopur blir i morgen.

Hurra for egget!!! :smiley-angelic001 Fattar ikkje kvifor dei ikkje gir kvalmestillende til alle på automatikk... For meg var det enorm forskjell med kvalmestillande, då var eg ikkje kvalm i det heile tatt! Heiar sånn på egget!!! ❤️

Å hipp hurra! Fikk endelig svar på blodprøvene og de ser normale og fine ut :smiley-bounce016
Nå er det bare å vente på behandlingsplan :dance018

Å hipp hurra! Fikk endelig svar på blodprøvene og de ser normale og fine ut :smiley-bounce016
Skriver her inn også, JIPPI!!! Så bra, da er vi «gamle» klar og skal klare dette. Du starter i april?

Haha ja! Neste mens/eggløsning kræsjer med påska, så da blir det forhåpentligvis uttak i slutten av april :)
Jeg har start i morgen fikk jeg melding om og kontroll neste onsdag. Men har alltid hatt 10 -12 dager før jeg er klar.

Fantastisk at det snart blir oppstart!! Så gode nyheiter! ❤️ Kva er din AMH? Du får ropa ut når eg skal oppdatera informasjonen din. :p

Back
Topp