Vi over 38 ❤️

Hei dere fine damer! Vil bare komme med en liten oppdatering fra meg, det ser ut som vi ENDELIG nærmer oss innsett. Slimhinnen ble erklært godkjent, så nå gjenstår bare en UL kontroll på onsdag for å sjekke at alt ser fint ut for innsett. Det blir min fjerde på en ukes tid :rolleyes: Begynner å bli godt kjent med hvordan livmoren min ser ut på innsiden. Jeg føler meg optimistisk denne gangen, og håper, håper på en ny marsspire ❤

Så vidunderlige nyheter :) Nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne. En baby vinteren 2022 høres veldig fint ut :)

Klager litt her inne! Går på vikariat frem til juli, får ikke det forlenget etter jeg fortalte jeg var gravid i dag. Hadde ikke trengt å si det, men ville være ærlig. Hva gjør jeg fremover nå? Og ja, sjefen min har rett på å gjøre det slik. Må ha noen stabile inne i den jobben. Er litt fortvilet iver dette.

Seriøst? Jeg har lest hva de andre har skrevet om emnet, og er fullstendig enig med hver og en av dem. Dette må du ikke finne deg i. Snakk med tillitsvalgt, eller fagforeningen dersom du er organisert. Det går ikke an! Du må ikke gi deg, jatte med og si at det er greit. Finn frem "Beyonce'n" du har i deg, og sett henne på plass!

Du kan jo alltids gjøre det på en "hyggelig" måte for å beholde en god tone :)

Makan! Sånn, da puster vi ut igjen :)

Så vidunderlige nyheter :) Nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne. En baby vinteren 2022 høres veldig fint ut :)
Takk ❤ Tar ingenting for gitt, men det å hvertfall få lov å prøve hjelper på humøret! På magisk vis har slimhinnen blitt fin, og det ville vært helt fantastisk med en vinterbaby 2022. Jeg er litt gæærn, og har funnet ut at temrninen vil bli omtrent helt likt som den vi mistet ❤

Takk ❤ Tar ingenting for gitt, men det å hvertfall få lov å prøve hjelper på humøret! På magisk vis har slimhinnen blitt fin, og det ville vært helt fantastisk med en vinterbaby 2022. Jeg er litt gæærn, og har funnet ut at temrninen vil bli omtrent helt likt som den vi mistet ❤

Nei, man skal ikke ta noe for gitt. Men ja!! Håp må man ha :joyful: Man må tillate seg å glede seg over det man kan, tenker jeg. Nå er du et steg i riktig retning :) Kanskje det betyr noe positivt :Heartbigred Klem til deg :Heartred

Seriøst? Jeg har lest hva de andre har skrevet om emnet, og er fullstendig enig med hver og en av dem. Dette må du ikke finne deg i. Snakk med tillitsvalgt, eller fagforeningen dersom du er organisert. Det går ikke an! Du må ikke gi deg, jatte med og si at det er greit. Finn frem "Beyonce'n" du har i deg, og sett henne på plass!

Du kan jo alltids gjøre det på en "hyggelig" måte for å beholde en god tone :)

Makan! Sånn, da puster vi ut igjen :)
Du og du, du er så god å ha❤️ Jeg verner om mine kamper om dagen, om du skjønner. Jeg skal ta den med verneombud først, og se hva de sier. Men, i dag har jeg UL og du vet da er jeg i en annen verden. Forbereder meg på det verste og håper det beste. Føler jeg klager i en situasjon der mange av dere misunner meg, at jeg faktisk er gravid! Men frykten er der. Veldig gla jeg har kontroll så ofte, hjertet dunker litt lettere da. Ønsker deg en super dag snuppa❤️

Du og du, du er så god å ha❤️ Jeg verner om mine kamper om dagen, om du skjønner. Jeg skal ta den med verneombud først, og se hva de sier. Men, i dag har jeg UL og du vet da er jeg i en annen verden. Forbereder meg på det verste og håper det beste. Føler jeg klager i en situasjon der mange av dere misunner meg, at jeg faktisk er gravid! Men frykten er der. Veldig gla jeg har kontroll så ofte, hjertet dunker litt lettere da. Ønsker deg en super dag snuppa❤️

Du og du, så god du er :Heartred

Tenker på deg idag, og vet du kommer til å få en strålende dag :) Hvis det er sol der du bor, syns jeg dere skal kose dere med ekstra god mat ikveld. Hver "kneik" bør feires! :) Vet du, du har absolutt ingen grunn til å unnskylde deg. Gravide er ofte bekymret i utgangspunktet, og at du opplever frykt, er HELT naturlig ifht alt du har opplevd! Jeg kommer til å kjenne litt på det selv, men kommer ikke til å la frykten overta. Jeg tenker at det skal gå bra; for oss begge :Heartred

Idag føler jeg meg som Tårnfrid - igjen :laughing001 Jeg har senvakt, men rukket både foreldresamtale i barnehage, trent (med vekt på lårene. Jobber hardt for å få de "låra" til Beyonce! :laughing025 Dusjet, hatt en runde med mannen, :love022straks EL, og nå ligger frøkna med beina til værs, og skal ligge et "kvart'ter" til :happy093 Sånn går no dagen! Jeg starter på vakten min 13.45, men sjekker mobilen innimellom.

PUST OG TENK GLADE TANKER :Heartbigred

Du og du, så god du er :Heartred

Tenker på deg idag, og vet du kommer til å få en strålende dag :) Hvis det er sol der du bor, syns jeg dere skal kose dere med ekstra god mat ikveld. Hver "kneik" bør feires! :) Vet du, du har absolutt ingen grunn til å unnskylde deg. Gravide er ofte bekymret i utgangspunktet, og at du opplever frykt, er HELT naturlig ifht alt du har opplevd! Jeg kommer til å kjenne litt på det selv, men kommer ikke til å la frykten overta. Jeg tenker at det skal gå bra; for oss begge :Heartred

Idag føler jeg meg som Tårnfrid - igjen :laughing001 Jeg har senvakt, men rukket både foreldresamtale i barnehage, trent (med vekt på lårene. Jobber hardt for å få de "låra" til Beyonce! :laughing025 Dusjet, hatt en runde med mannen, :love022straks EL, og nå ligger frøkna med beina til værs, og skal ligge et "kvart'ter" til :happy093 Sånn går no dagen! Jeg starter på vakten min 13.45, men sjekker mobilen innimellom.

PUST OG TENK GLADE TANKER :Heartbigred
Haha, de lårene vil jeg også ha. Gi beskjed hvordan fremgangen er så kanskje jeg starter opp med samme:hilarious:

Da er min UL ferdig for i dag. Jeg hadde kub UL sist uke og fikk svar i dag på blodprøvene og det. Jenta vår er helt perfekt med alle fingre og tær , og alt ser veldig fint ut. Legger ved bilde ❤️
Saltvann: tusen takk for gode ord❤️

Vedlegg

• 58FD709B-794B-4B3C-917B-5F6682B47DD7.jpeg
    58FD709B-794B-4B3C-917B-5F6682B47DD7.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
Da er min UL ferdig for i dag. Jeg hadde kub UL sist uke og fikk svar i dag på blodprøvene og det. Jenta vår er helt perfekt med alle fingre og tær , og alt ser veldig fint ut. Legger ved bilde ❤️
Å, så fantastisk! Gratulerer med perfekt liten jente i magen ❤️ Vet altfor godt hvordan det er å få beskjed om det motsatte, så jeg kan tenke meg du er lettet nå :) Håper svangerskapet kan nytes videre uten altfor store bekymringer. ❤️

Å, så fantastisk! Gratulerer med perfekt liten jente i magen ❤️ Vet altfor godt hvordan det er å få beskjed om det motsatte, så jeg kan tenke meg du er lettet nå :) Håper svangerskapet kan nytes videre uten altfor store bekymringer. ❤️
Tusen takk, nå skal jeg nyte. Nå har jeg gjort det jeg kan. Håper du har det fint❤️

Så aldeles fantastisk, kjære gode Nyprøver!!! ❤️❤️❤️ No håpar eg verkeleg du kan «nyta» svangerskapet så godt det går, sjølv om det er tøft å vera gravid også.

Som feminist, blir eg megaforbanna over opplevinga på arbeidsplassen din!! Viss dei fortsatt har behov for stillinga di, så kan dette på ingen måte vera lovleg. Håpar verkeleg at du har tillitsvalgt og verneombud som tar tak i dette. For det der er heilt på trynet! :smiley-angry002 :smiley-angry003Sender mange gode klemmar

Så aldeles fantastisk, kjære gode Nyprøver!!! ❤️❤️❤️ No håpar eg verkeleg du kan «nyta» svangerskapet så godt det går, sjølv om det er tøft å vera gravid også.

Som feminist, blir eg megaforbanna over opplevinga på arbeidsplassen din!! Viss dei fortsatt har behov for stillinga di, så kan dette på ingen måte vera lovleg. Håpar verkeleg at du har tillitsvalgt og verneombud som tar tak i dette. For det der er heilt på trynet! :smiley-angry002 :smiley-angry003Sender mange gode klemmar[/QUOT
Tusen takk snuppa:) Jeg skal nyte magen nå, luften forsvant plutselig så venter bare på den babymagen som kommer snart❤️ Mannen min vil fortelle « verden» at vi venter, men jeg er så redd og vil holde det hemmelig. Så vi er litt uenige her. Håper du har noen fine dager i solen og ventetiden er ok for deg❤️❤️

Åååååå Nyprøver :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Så fantastisk :love7 Er så glad på deres vegne!
Nå håper jeg skuldrene er litt lavere og at det går fort til neste delmål :Heartred

Åååååå Nyprøver :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Så fantastisk :love7 Er så glad på deres vegne!
Nå håper jeg skuldrene er litt lavere og at det går fort til neste delmål :Heartred
Tusen takk kjære deg, nå er jeg lettet. Hvordan går det med deg? Starter du opp snart?

Tusen takk kjære deg, nå er jeg lettet. Hvordan går det med deg? Starter du opp snart?
Ja forhåpentligvis oppstart med sprøyter midt i Juni. Kjenner det er godt å få til et forsøk før sommeren. Jeg må si jeg er litt skeptisk til at de kjører samme protokoll denne gangen også ( bare litt høyere dose på gonal f), men da får vi nå se hva det fører til. Om det går til Dundas så skal jeg be om lang protokoll neste gang.

Ja forhåpentligvis oppstart med sprøyter midt i Juni. Kjenner det er godt å få til et forsøk før sommeren. Jeg må si jeg er litt skeptisk til at de kjører samme protokoll denne gangen også ( bare litt høyere dose på gonal f), men da får vi nå se hva det fører til. Om det går til Dundas så skal jeg be om lang protokoll neste gang.
Håper du ikke trenger enda en etter denne❤️Jeg hadde nedregulering med Fyremadel denne gang, mini lang protokoll uten dem nesesprayen. Kanskje det var det som funket på meg❤️Håper det beste for deg . Nyt neste ukene med litt vin og spekemat :p

Åh så herlige nyheter :Heartred Håper det gjør at du kan senke skuldrene og nyte her og nå. Så spennende med ei lita jente, hurra :love2

For en perfekt liten frøken ❤ Herlighet, tenk at hun der vokser seg stor og sterk i magen din :love7 Og du - vi er alle overlykkelige over alle graviditeter her inne. Vi unner deg det så veldig, i tillegg til at det gir både styrke og håp til resten av oss gæmliser til å fortsette å tro på at målet kan nås ❤

For en perfekt liten frøken ❤ Herlighet, tenk at hun der vokser seg stor og sterk i magen din :love7 Og du - vi er alle overlykkelige over alle graviditeter her inne. Vi unner deg det så veldig, i tillegg til at det gir både styrke og håp til resten av oss gæmliser til å fortsette å tro på at målet kan nås ❤
Takk, godt å høre det fra deg ❤️Ja, tenk. Jeg gjorde noe helt «vilt» i går. Hjem fra UL så stoppet vi for å kjøpe bilstol❤️. Og en skikkelig stolt pappa som fikk velge. Tidlig, men vi måtte feire at dette var bra.
Håper så at du får innsett denne mnd nå ! Når er neste kontroll?

Back
Topp