Hei kjære du, OLGA ber meg gå på vitaminane i 2,5 mnd! Dei har no for øvrig også lagt til melatonin, så det er no bestilt. Her går me all in for egga!! For øvrig deilig med litt sol og sommar, det hjelper på humøret i ein vanskeleg periode. Har endeleg fått innkalling til CT av hjertet i slutten av juni, slitsomt med all ventinga... MR av hjertet har eg fortsatt ikkje fått innkalling til....... Ventar jo også på koronavaksine, blir aldeles gal av all denne ventinga... Men no planlegg eg uansett for egguttak og høstesyklus og dermed også reise til St. Petersburg i august. Så det kjennest iallfall godt å kunna planlegga noko konkret med OLGA. Kryssar fingrar og tær for oss alle!!!
Tusen takk
Så bra med CT innkalling,- endelig! Ring og hør angående MR, det kan iallfall ikke skade. Får du raskere vaksine nå som dette er påvist? Uff, ja jeg skjønner at dette er en tålmodighetsprøve Du må bare henge i stroppen, snart er det over. Jeg har stor forståelse for at det er tøft! Formen føles bra, eller?
Hvilken melatonin har du bestilt, og hvor mye skal du ta daglig? Setter så stor pris på disse tipsene!
Last edited: