Vi over 38 ❤️

Har gruet meg en uke nå til KUBtest. Var helt kvalm da jeg gikk inn på Rikshospitalet i dag, og følte meg så liten og alene. Stålsatt for å finne handlingens kvinne i meg etter at nyheten om avvik var et faktum. Men, alt var bra :Heartred tror jeg aldri har kommet meg raskere ut fra et sted. Kanskje begynner dette å oppleves virkelig snart.

Fantastisk, kjære deg :) Ja, gled deg til det! Det ER virkelig :) Du skal bli mamma :Heartred

Jeg er tilbake etter en hastetur til hjembyen. Mamma ble alvorlig syk, men det gikk bra heldigvis. Fant ut et par ting om IVF i nær familie mens jeg var der, men jeg må vente med å lufte det her til jeg har sortert det litt i hodet. :bored:

Jeg har begynt å ta Q10, men ser at kapslene jeg har kun er 30 mg, og så har jeg hørt at man skal ta 600 mg pr dag. :eek: Tok 3 stykker i går, men må se hva jeg skal gjøre.

God helg alle sammen! :cool05

@Lysi
Kan jeg spørre hvor mye du må betale på Spiren for å ha sæd på frys?
Medicus har godkjent min forespørsel om å fryse sæd, men har ikke hatt det på "menyen" før, så de var usikker på pris.

Jeg er tilbake etter en hastetur til hjembyen. Mamma ble alvorlig syk, men det gikk bra heldigvis. Fant ut et par ting om IVF i nær familie mens jeg var der, men jeg må vente med å lufte det her til jeg har sortert det litt i hodet. :bored:

Jeg har begynt å ta Q10, men ser at kapslene jeg har kun er 30 mg, og så har jeg hørt at man skal ta 600 mg pr dag. :eek: Tok 3 stykker i går, men må se hva jeg skal gjøre.

Så bra at det går fint med mamman din :Heartred

Mulig jeg tar feil her, men er det ikke bare q10 qinon som kommer i 30 mg? I så fall så har du kjøpt feil sort. Det er q10 uniqinol som skal tas.

@Lysi
Kan jeg spørre hvor mye du må betale på Spiren for å ha sæd på frys?
Medicus har godkjent min forespørsel om å fryse sæd, men har ikke hatt det på "menyen" før, så de var usikker på pris.

5000, tror jeg.
Det må stå på hjemmesiden demers et sted.

Godt det går bra med mammaen din :) Min gynekolog sa 200 mg hver dag. Jeg har økt til 600 mg, fordi jeg leste om en annen på babyverden med god respons med den dosen.

Som Litjmora skriver, viktig at det er rett Q10. Hva heter den?

Hvor lang tid får du beskjed om å gå på dhea? 6 eller 8 uker? Nå skinner solen og sommeren kommer :) La den drysse litt preggis-støv på oss :)
Ser du ikke skal bruke DHEA likevel, men jeg har bare fått beskjed om å begynne med det nå selv om ny oppstart bare er om et par uker. Så vet ikke hvilken forskjell det rekker å gjøre… Nå har jeg gått på det i en ukes tid allerede og hentet ut mer i dag. Deilig med sol og sommer! :) Ønsker oss preggisstøv i bøtter og spann! :)

Godt å høre, som regel er heldigvis småblødninger veldig uskyldig. Så spennende, da krysser vi fingrene for at sol og sommer gir gode resultater. Vi kommer til å ha ganske likt løp,(Saltvann også ser jeg) jeg har trua på oss :smiley-bounce015
Har jo tatt endometrietesten, og venter på svar. Håper vi rekker det før stimm, blir gal av denne ventingen.
Ja, håper Forsiktig desemberoptimist har rett i at sol og sommer har påvirkning på resultatet! Så gøy at vi ligger likt, kjekt å ha noen med på veien! ;) Orker ikke venting jeg heller, så håper vi ikke gjorde dumt i å hoppe over testen. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg! :)

Ser du ikke skal bruke DHEA likevel, men jeg har bare fått beskjed om å begynne med det nå selv om ny oppstart bare er om et par uker. Så vet ikke hvilken forskjell det rekker å gjøre… Nå har jeg gått på det i en ukes tid allerede og hentet ut mer i dag. Deilig med sol og sommer! :) Ønsker oss preggisstøv i bøtter og spann! :)

Ja, jeg slettet den. Ble så innmari langt innlegg, og nå har jeg en plan:)

Nei, skal visst ikke det. Jeg skal gå på Trisekvens og Q10, noe de egentlig ikke anbefaler. De mener likevel at det er verdt å prøve, da kombinasjonen visstnok har fått god omtale i utlandet.

Så nå blir det en stund til action hos meg, men da får jeg iallfall gått en stund på Q10, det andre vidundervitaminet Smuta har fått beskjed om å ta, samt Trisekvens.

Dhea har sikkert en viss effekt i kortere perioder også, men mener å huske at jeg alltid fikk beskjed om å gå på det i minst 8 uker.

Fredag! Oslo kokte i ettermiddag, dette blir spennende. Krysser fingrene :Heartred

Jeg er snart på fjellet:) Kos deg masse der du er og NYT :) :Heartbigred

Hei igjen, gode Lura. Skal få oppdatert info på deg. Kva nummer i rekka av forsøk skal du i gang med no? Kvifor gir dei dykk så låg prosent som 5% per forsøk...? Pga så få egg ut? Det er jo ikkje mykje høgare enn å prøva på eiga hand i vår alder, det var vel litt drøyt, eller?! Håpar uansett veldig for dykk! ❤️ Kva er anbefalingane til Hausken då? Meiner dei at det vil kunna vera gunstig for dykk med ERA-test?

Det blir uansett ikkje innsett på oss før august, ettersom klinikken også skal ha stengt i juli pga oppussing. Men uansett tar jo denne hjerteutredninga tid, så det er ikkje aktuelt pga det heller. Så tenker at me uansett køyrer på med uttak i august og håpar på det beste. Og så håpar eg inderleg at eg kan få eit innsett på det samme visumet som eg får for neste reise, som vil vera gyldig fram til 31. oktober. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hei Smuta :) Hvor lang tid har OLGA sagt at man bør gå på Q10 og det andre vidundervitaminet for max effekt? Jeg er kontrollfrik og vil gjerne planlegge litt, prøve iallfall :dance018:happy093

Ja, håper Forsiktig desemberoptimist har rett i at sol og sommer har påvirkning på resultatet! Så gøy at vi ligger likt, kjekt å ha noen med på veien! ;) Orker ikke venting jeg heller, så håper vi ikke gjorde dumt i å hoppe over testen. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg! :)
Det gode været virker på humøret hvertfall, og det er jo bra for det meste vi driver med:dance008 Ja, er det noe galt som gjør at det ikke blir resultater, er det fint å få sjekket. Det vet vi jo ikke ennå. Absolutt ikke sikkert vi hadde gjort det nå heller, hvis vi måtte utsatt forsøket til etter sommeren, ventingen er ille, så det forstår jeg godt. Men kjente vi måtte gjøre noe mer før vi fortsatte i samme tralten. Og tusen hjertelig takk du, men her krysser vi faktisk fingrene for at det er noe galt:happy090, som de kan gjøre noe med. Etter å ha vært uforklarlig barnløse i 10 år hadde det vært supert med en årsak og enda mer fantastisk med en løsning med resultater:smiley-angelic001

Hei Smuta :) Hvor lang tid har OLGA sagt at man bør gå på Q10 og det andre vidundervitaminet for max effekt? Jeg er kontrollfrik og vil gjerne planlegge litt, prøve iallfall :dance018:happy093
Hei kjære du, OLGA ber meg gå på vitaminane i 2,5 mnd! Dei har no for øvrig også lagt til melatonin, så det er no bestilt. Her går me all in for egga!! :p For øvrig deilig med litt sol og sommar, det hjelper på humøret i ein vanskeleg periode. Har endeleg fått innkalling til CT av hjertet i slutten av juni, slitsomt med all ventinga... :banghead: MR av hjertet har eg fortsatt ikkje fått innkalling til....... Ventar jo også på koronavaksine, blir aldeles gal av all denne ventinga... :sorry: Men no planlegg eg uansett for egguttak og høstesyklus og dermed også reise til St. Petersburg i august. Så det kjennest iallfall godt å kunna planlegga noko konkret med OLGA. Kryssar fingrar og tær for oss alle!!! ❤️❤️❤️

Så bra at det går fint med mamman din :Heartred

Mulig jeg tar feil her, men er det ikke bare q10 qinon som kommer i 30 mg? I så fall så har du kjøpt feil sort. Det er q10 uniqinol som skal tas.
Godt det går bra med mammaen din :) Min gynekolog sa 200 mg hver dag. Jeg har økt til 600 mg, fordi jeg leste om en annen på babyverden med god respons med den dosen.

Som Litjmora skriver, viktig at det er rett Q10. Hva heter den?
Den heter Super Bio-Qinon Q10 fra Pharma Nord, 30 mg ubiqinon. Så da virker det som om jeg har feil sort. :dontknow

Back
Topp