Har begynt å ta vitaminene no, ja! Og det er kun 2000 mg Myoinositol, men dei skal tas to gonger dagleg, 2 tablettar morgon og 2 tablettar kveld.
Samtidig som at eg planlegg uttak går eg jo og ventar på å få tatt CT og MR av hjertet + covid-vaksine... Og på å få ei avklaring frå desse ekspertane rundt vegen vidare. Håpar veldig at det blir fortgang på alt dette før august!
Takk for at du har trua. Det har jo eg også - på både deg og meg - spørsmålet er meir kor mange hinder me må over på vegen og kor lenge me orkar å stå i dette... Men me kan iallfall ikkje gi oss enno!!!
Hvor lang tid må du regne med at det tar før du får tatt MR og CT? Utrolig at det skal ta så lang tid, men det har kanskje med koronaen å gjøre?
Lillemann tok MR da han var ett år, 9 måneder korrigert. Mener det gikk relativt kjapt, men sikkert fordi han var så liten. (På Riksen)
Ja, kjære Smuta. Jeg har trua. Det må du også ha Først av alt, må du få orden på egen helse. Det får du snart Også blir neste steg og få "bollen inn i ovnen"
Tusen takk for tips! 2 bokser med vitaminer er på vei, og jeg er SÅÅÅÅÅ optimististisk!! Nå får jeg roe ned littegrann Det er ikke akkurat få kapsler vitaminer og medisiner jeg putter i meg iløpet av en dag, herremin
Håper dagen din er topp