Hei gode Saltvann. Takk for omtanken, kjære deg. No er eg iallfall i gang med å planlegga nytt egguttak hos OLGA i august, ein "høstesyklus", det gir iallfall litt håp og motivasjon - sjølv om denne ventinga og uvissheita fortsatt er ekstremt tøff.[QUOTE="Smuta
Hei Smuta Jeg tenkte jeg ville høre med deg om noe. Jeg har STOR forståelse om jeg ikke får svar, vet du gjennomgår en tøff periode
Jeg lurer på hvilken liste med vitaminer/mineraler du fikk fra OLGA; dose og hvor lenge du gikk på alt før uttak. Det er jo interessant i og med at du har et perfekt blasto som ligger klart til å "smette inn" og bli lillebror eller søster
Håper det går bra med deg, og at du snart får gode nyheter
Uansett, eg hadde faktisk uansett planar om å oppdatert dykk på vitaminfronten uavhengig av dette, faktisk! Ettersom eg no er i gang med oppkøyring til nytt egguttak hos OLGA. Her er vitaminlista mi for tida:
1. DHEA - 75 mg dagleg
2. Q10 - 300 mg dagleg
3. Myoinositol - 2000 mg, 2 gonger dagleg (Ny for meg!)
4. Folsyre - 1000 mcg dagleg
5. Vitamin D - 1000 IU dagleg
6. Omega 3 - 1000-1600 mg dagleg
Myoinositol er altså nytt for meg denne runden, den skal visst vera bra for eggkvalitet og respons under IVF. Me får sjå!
Kva skjer på din front no, Saltvann? Blir det nytt inseminasjonsforsøk eller IVF i påvente av ED-forsøk? Klemmer til deg.