Vi over 38 ❤️

Ja forhåpentligvis oppstart med sprøyter midt i Juni. Kjenner det er godt å få til et forsøk før sommeren. Jeg må si jeg er litt skeptisk til at de kjører samme protokoll denne gangen også ( bare litt høyere dose på gonal f), men da får vi nå se hva det fører til. Om det går til Dundas så skal jeg be om lang protokoll neste gang.

Jeg fikk også ny plan fra Medicus i dag - helt lik den forrige jeg hadde. Ingen forskjell på verken type eller dose medisiner. Fikk forklart at jeg egentlig hadde hatt et godt resultat av første forsøk så de mente det bare var spørsmål om tid før de fikk ut et godt egg. Jeg klarer ikke helt å være enig siden jeg bare satt igjen med én blasto til slutt, men jeg får gi det en sjanse til.

Får håpe sol og sommer og varme gjør underverker for kroppen og at den er klar til å produserer mange gode egg til høsten :gen014

Takk, godt å høre det fra deg ❤️Ja, tenk. Jeg gjorde noe helt «vilt» i går. Hjem fra UL så stoppet vi for å kjøpe bilstol❤️. Og en skikkelig stolt pappa som fikk velge. Tidlig, men vi måtte feire at dette var bra.
Håper så at du får innsett denne mnd nå ! Når er neste kontroll?
Åh, så herlig! Dere har lov å glede dere nå ❤ Kontroll i dag, så håper virkelig alt ser bra ut nå!

Jeg fikk også ny plan fra Medicus i dag - helt lik den forrige jeg hadde. Ingen forskjell på verken type eller dose medisiner. Fikk forklart at jeg egentlig hadde hatt et godt resultat av første forsøk så de mente det bare var spørsmål om tid før de fikk ut et godt egg. Jeg klarer ikke helt å være enig siden jeg bare satt igjen med én blasto til slutt, men jeg får gi det en sjanse til.

Får håpe sol og sommer og varme gjør underverker for kroppen og at den er klar til å produserer mange gode egg til høsten :gen014
Skal flytta deg over til «venter på oppstart», Dagni. Her håpar me på medvind for oss alle dei neste månadene!!! :angel8

Takk! So far, so good! Venter på tilbakemelding fra klinikken, men kan ikke skjønne annet at det blir innsett nå ❤
Ååååh, håpar veldig for deg, gode Dipsy!!! Gi beskjed når info skal oppdaterast på forsida. :)

Ååååh, håpar veldig for deg, gode Dipsy!!! Gi beskjed når info skal oppdaterast på forsida. :)
Takk ❤ Blir enda noen dager til innsett, men det er flere gode nyheter i dag - slipper karantenehotell! Hipp, hipp, hurra ❤

Det gode været virker på humøret hvertfall, og det er jo bra for det meste vi driver med:dance008 Ja, er det noe galt som gjør at det ikke blir resultater, er det fint å få sjekket. Det vet vi jo ikke ennå. Absolutt ikke sikkert vi hadde gjort det nå heller, hvis vi måtte utsatt forsøket til etter sommeren, ventingen er ille, så det forstår jeg godt. Men kjente vi måtte gjøre noe mer før vi fortsatte i samme tralten. Og tusen hjertelig takk du, men her krysser vi faktisk fingrene for at det er noe galt:happy090, som de kan gjøre noe med. Etter å ha vært uforklarlig barnløse i 10 år hadde det vært supert med en årsak og enda mer fantastisk med en løsning med resultater:smiley-angelic001
Har vært fraværende noen dager her pga vannkopper i hus, så det ble litt sent svar på denne ;) Men ja, det er vel faktisk sånn at det hadde vært fint å få et svar på noe som kan fikses relativt enkelt! Håper uansett hva svaret er at resultatet blir bra! :)

Da kan jeg flyttes til stimulering @Smuta :wideyed: Kroppen har jo vært helt kokkelimonke i det siste, så jeg fikk plutselig mensen på lørdag - på syklusdag 18! Har derfor vært på UL i dag for å sjekke at alt ser normalt ut. Skulle egentlig startet stimulering på dag 2 i denne syklusen (som egentlig skulle startet neste uke), men gyn mente jeg var såpass tidlig i syklusen at jeg kan starte stimuleringen nå. Går det så går det, ellers blir det nytt forsøk i august så vi kan ta en ordentlig pause i ferien.

Har vært fraværende noen dager her pga vannkopper i hus, så det ble litt sent svar på denne ;) Men ja, det er vel faktisk sånn at det hadde vært fint å få et svar på noe som kan fikses relativt enkelt! Håper uansett hva svaret er at resultatet blir bra! :)
Takk for det Lura :happy: Håper ikke vannkoppene har vært alt for ille. Fikk akkurat svar nå, var infeksjon, så blir antibiotika på meg og utsatt forsøk- enda mer venting med andre ord :banghead:

Da kan jeg flyttes til stimulering @Smuta :wideyed: Kroppen har jo vært helt kokkelimonke i det siste, så jeg fikk plutselig mensen på lørdag - på syklusdag 18! Har derfor vært på UL i dag for å sjekke at alt ser normalt ut. Skulle egentlig startet stimulering på dag 2 i denne syklusen (som egentlig skulle startet neste uke), men gyn mente jeg var såpass tidlig i syklusen at jeg kan starte stimuleringen nå. Går det så går det, ellers blir det nytt forsøk i august så vi kan ta en ordentlig pause i ferien.
Spennande, Lura!! ❤️ Er det rett at dette no er forsøk #8? Kryssar fingrar og tær!!

Hei alle fine damer her i «Vi over 38»! Eg har altså no laga ny tråd og tatt over som administrator. Gi lyd om det skal gjerast endringar på lista vår!

Heia oss!!! :happy093
Oppdatering fra meg. Utsatt oppstart med antibiotikakur. Kjipt å vente, men digg med ferie uten sprøyter :smiley-bounce012Håper vi får starte opp i august. He en fortsatt deilig sommerdag folkens :flower

Oppdatering fra meg. Utsatt oppstart med antibiotikakur. Kjipt å vente, men digg med ferie uten sprøyter :smiley-bounce012Håper vi får starte opp i august. He en fortsatt deilig sommerdag folkens :flower
Forhåpentligvis en kur som skal til for at spiren sitter neste gang :Heartred

Lykke til Lura, håper dette er din måned nå og alt blir bra.❤️

Takk for det Lura :happy: Håper ikke vannkoppene har vært alt for ille. Fikk akkurat svar nå, var infeksjon, så blir antibiotika på meg og utsatt forsøk- enda mer venting med andre ord :banghead:
Vi hadde en hard helg, men nå er heldigvis det verste over og vi er heldigvis ferdig med det. ;) Så flott at dere har fått svar! Venting er kjedelig, men tenk om det bare er en antibiotikakur som skal til! Kom litt brått på for meg å starte allerede i dag, men jo tidligere jo bedre egentlig, nå krasjer der ihvertfall ikke med ferieplanene…

Lykke til Lura, håper dette er din måned nå og alt blir bra.❤️
Takk Nyprøver, jeg har nok begynt å miste litt troa… Om det ikke er min måned nå så tenker jeg at det ihvertfall er sunt for kropp og sjel å få en pause i sommer.
Gratulerer så mye med den lille jenta ❤️Så godt å høre at alt fortsatt ser bra ut! Og så håper jeg det løser seg med jobb, fint at du er organisert!

Takk Nyprøver, jeg har nok begynt å miste litt troa… Om det ikke er min måned nå så tenker jeg at det ihvertfall er sunt for kropp og sjel å få en pause i sommer.
Gratulerer så mye med den lille jenta ❤️Så godt å høre at alt fortsatt ser bra ut! Og så håper jeg det løser seg med jobb, fint at du er organisert!

Fine Lura :) Jeg har fortsatt trua på dere! Håper og krysser det som krysses kan. Jeg har ikke vært så aktiv de siste dagene, går sånn i ett. I tillegg er det streik i barnehagen. Er det ikke det ene, så er det det andre si' :joyful:

Stor forståelse for at de streiker altså ;)

LURA; KAN VI IKKE BARE SI AT DETTE ER DIN MÅNED? JO!!! DET SIER VI :joyful::talk017:Heartbigred

Back
Topp