Vi over 38 ❤️

Vi hadde en hard helg, men nå er heldigvis det verste over og vi er heldigvis ferdig med det. ;) Så flott at dere har fått svar! Venting er kjedelig, men tenk om det bare er en antibiotikakur som skal til! Kom litt brått på for meg å starte allerede i dag, men jo tidligere jo bedre egentlig, nå krasjer der ihvertfall ikke med ferieplanene…
Åh, så godt å høre :) Men da er jo du i gang, hurra, siden det ikke blir min måned må det jo bli din. Godt å kunne ha tid til ferie mellom slagene. Håper for deg, dette blir bra. :dance008:love2

Ledende follikel på 17mm, slimhinne på 10 mm og Ovitrelle settes i kveld (i skogen på hengekøyetur) :eek: og innsett på fredag! Endelig blir det innsett :sad010

Ledende follikel på 17mm, slimhinne på 10 mm og Ovitrelle settes i kveld (i skogen på hengekøyetur) :eek: og innsett på fredag! Endelig blir det innsett :sad010
Åh, så fantastisk, Dipsy!! Veit alt om kor tøft det er å få utsett innsett... :banghead: Håpar du drar i gang ei skikkeleg medgangsbølge her i gruppa vår no! ❤️❤️❤️
:signs003

Åh, så utrolig bra, endelig skjer det noe :gen014Så utrolig spennende sommer dette kommer til å bli for deg og oss i her i gruppa for old ladies :Heartred Ha en strålende helg i hengekøya

Åh, så fantastisk, Dipsy!! Veit alt om kor tøft det er å få utsett innsett... :banghead: Håpar du drar i gang ei skikkeleg medgangsbølge her i gruppa vår no! ❤️❤️❤️
:signs003
Takk, gode deg ❤ Nei, det har virkelig ikke vært det beste året.. Men vi skal hvertfall ha for at vi ikke gir opp, og jeg håper vi alle skal komme i mål til slutt ❤ Jeg vet at mange av dere har stått i prosessen enda lengre enn meg, og jeg ønsker så veldig at det blir en babyboom her inne ❤ Og en liten oppfordring fra meg - hvis det er noen som ikke har testet for infeksjon, så do it! Skulle virkelig ønske jeg hadde gjort det etter vi mistet første runden ❤

Åh, så utrolig bra, endelig skjer det noe :gen014Så utrolig spennende sommer dette kommer til å bli for deg og oss i her i gruppa for old ladies :Heartred Ha en strålende helg i hengekøya
Takk fine du ❤ Det blir meg og mini i hengekøya i natt, lavterskel og første tur på henne ❤

Tusen takk ❤ Det blir veldig spennende! De nyeste karantenereglene hadde gått meg hus forbi, så jeg ble skikkelig glad når jeg oppdaget at jeg kan teste meg ut av karantene dag 3. Hipp hurra! ❤
Hurra!! Det er fulltidsjobb å følge med på disse reglene. Er med i kretsmesterskap i reisekarantene fordi jeg utenlandspendler og alltid spennende hvem man møter på Gardermoen. Mener vedkommende at det var en nødvendig reise eller ikke? Er huset mitt ok som karantenested eller ikke?
Fingrer, ben, armer og alt som krysses kan er krysset for uka di :)

Jenter, ett-års kontrollen viser at jeg er frisk uten tilbakefall!:blob3:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10
Nå er jeg bare lykkelig, men også utrolig sliten. Jeg kommer sterkere tilbake, men først skal jeg nyte sommeren for fullt og lade batteriene, det håper jeg dere også gjør!:Heartred
Masse gode vibber fra Vårsol:Heartred:love7

Hurra!! Det er fulltidsjobb å følge med på disse reglene. Er med i kretsmesterskap i reisekarantene fordi jeg utenlandspendler og alltid spennende hvem man møter på Gardermoen. Mener vedkommende at det var en nødvendig reise eller ikke? Er huset mitt ok som karantenested eller ikke?
Fingrer, ben, armer og alt som krysses kan er krysset for uka di :)
Takk gode deg ❤ Ja, det er virkelig en fulltidsjobb å følge med på alle disse reglene. Kan tenke meg det har vært heftig å være utenlandspendler nå. Er imponert over at du har klart det parallelt med prøving og graviditet ❤

Dette blir min 6. tur til Danmark i løpet av det siste året, så reglene for reising har vært endret mellom hver gang. Jeg er fullvaksinert, så nå hadde vi litt flaks i at reglene ble endret nå rett før tur ❤

Jenter, ett-års kontrollen viser at jeg er frisk uten tilbakefall!:blob3:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10
Nå er jeg bare lykkelig, men også utrolig sliten. Jeg kommer sterkere tilbake, men først skal jeg nyte sommeren for fullt og lade batteriene, det håper jeg dere også gjør!:Heartred
Ååååååh, så fantastisk gode nyheiter, beste Vårsol!!!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Ønsker deg ein aldeles strålande sommar. Og så håpar eg at du får grønt lys til å prøva igjen snart. Eg ventar jo også på grønt lys til å kunna gjera innsett, held på med hjerteutredning pga ekstraslag - som tydelegvis kan bli forverra av både hormonbehandling og alt psykisk stress IVF medfører... :banghead: Har no endeleg fått time til både MR og CT av hjertet i løpet av juni og håpar å få grønt lys frå ekspertane her i Norge etter det. Uansett blir det høstesyklus på meg hos OLGA i august.

Håpar å sjå deg igjen her blant prøvarane snart, gode du.

Mange klemmar til deg :love7

JIPPI!!!! Endelig går det din vei! Nyt sommeren og lad kroppen godt. Stor klem:p:p❤️

Så fantastisk Vårsol :Heartred
Nyt sommeren og hent deg inn :Heartred

Vårsol!!!

:smiley-bounce016 HURRA!!!!! Det er fantastiske nyheter, og jeg er sååååå glad på dine vegne!! Du har vært så sterk og positiv, og det gjør mye i en vanskelig situasjon.

Nå må du nyte og kose deg masse i sommer! Så blir det andre boller (bolle (r :woot: i ovnen) fra høsten av!! Heia fantastiske deg, Vårsol :joyful::Heartred

Tusen takk fine du! Har hatt litt å stri med du også ser jeg, skal liksom ikke være måte på heller med hindre på denne strabasiøse ferden vår, MEN det gjør meg desto mer resolutt og fast bestemt på å nå målet der fremme! Snart er vi good to go, og den følelsen da etter alt dette kommer til å bli helt magisk!:smiley-bounce015Masse lykke til med uttak i august, heier på deg hele veien til mål:Heartred

Ååååååh, så fantastisk gode nyheiter, beste Vårsol!!!!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Ønsker deg ein aldeles strålande sommar. Og så håpar eg at du får grønt lys til å prøva igjen snart. Eg ventar jo også på grønt lys til å kunna gjera innsett, held på med hjerteutredning pga ekstraslag - som tydelegvis kan bli forverra av både hormonbehandling og alt psykisk stress IVF medfører... :banghead: Har no endeleg fått time til både MR og CT av hjertet i løpet av juni og håpar å få grønt lys frå ekspertane her i Norge etter det. Uansett blir det høstesyklus på meg hos OLGA i august.

Håpar å sjå deg igjen her blant prøvarane snart, gode du.

Mange klemmar til deg :love7

Back
Topp