Vi over 38 ❤️

Ja, jeg har det bra. Kanskje det er bedre å være litt mer negativ, ikke tolke alle symptomer så positivt. Bestilt ny pakke med eggløsningstester og make sure :) Skal spise egg, avokado, drikke 1 glass appelsinjuice, ta dhea og Q10 hver dag!! Motivert :)

Skuffet, ja. Men det kunne vært verre, mye å være glad for :Heartred Det er vel en mening med dette også :) Vi er på fjellet. Vi skal gå tur, og jeg skal bake cupcakes :)
Ha en fantastisk dag, og ja. Du har mye å være gla for, flott at du minner oss her inne på det når livet kan gå andre veier enn vi ønsker❤️

God morgen :) Negativ test her. Skuffet, men fattet. Hadde sånn trua! Sendt mail til Hausken om at jeg vil igang med ny runde, med Dhea denne gangen.
Ånei, det var leit, hadde virkelig trua her :(Ja, disse hormonene lurer oss godt, har alle symptomene hver gang. Gjør skuffelsen enda værre på en måte. Flott at du velger å bli med videre. Hausken sa til meg at de ikke har noe stengt i sommer, så det burde nok gå bra:love7

Åååh, jeg skjønner godt at du er skuffet, Liille. Men du har fremdeles en mulighet - du har tross alt fått ut tre egg! Det er tre flere muligheter enn ingen :)

Hvordan var uttaket ellers? Gikk det greit?

Ja da, uttaket gikk greit. Litt ubehag, men heldigvis fort over!
Jeg fikk telefon nå om at kun 1 egg har blitt befruktet, så får man håpe det ene egget utvikler seg.. :nailbiting: Må forberede meg på at dette ikke går veien og håpe på det beste.

Hvor mange eggposer hadde du i vekst?
Var det noen tomme?
Det kan godt funke med de 3 eggene du har.
Man tager det man haver - sier jeg til meg selv ofte i sånne tilfeller.

Jeg fikk telefon nå om at kun 1 egg har blitt befruktet, så får man håpe det ene egget utvikler seg.. :nailbiting: Vanskelig å prøve å være optimistisk, men har ikke noe annet enn håpet akkurat nå.

Takk for at du deler med oss :HeartpinkGratulerer med første egguttak :gen014håper formen din er bra. En hører om de som får mange egg ut og blir bekymret, forstår deg godt. Men du, 3 egg er 3 muligheter som kan gi fantastiske resultater. Nå krysser vi alt vi har for at dette gav det etterlengtete gullegget :flower Styrkeklemmer til deg

Ja jeg fikk svar nå om at kun 1 egg har blitt befruktet.. :nailbiting:
Så får virkelig håpe dette er gullegget ja..
Takk for klemmer og gode ord :happy:

God morgen :) Negativ test her. Skuffet, men fattet. Hadde sånn trua! Sendt mail til Hausken om at jeg vil igang med ny runde, med Dhea denne gangen.
Å Saltvann, nå hadde jeg gledet meg til å lese gode nyheter, hadde sånn troa jeg også! Skjønner godt du er skuffet nå. Godt du har noen fine dager sammen med familien og se frem til. ❤️
Jeg skal ha samtale med Hausken på torsdag, fikk Q10 i posten i dag og startet med DHEA igjen. Vi gir oss ikke!!

Kvalitet er viktigare enn kvantitet!!! ❤️ Heia, heia dei tre egga! Det finst også dei som får ut mange egg, men får få befrukta, så i dette gamet er det ingen garantiar uansett... Skal dei dyrka til blastocyst? Kryssar fingrar og tær!

Ja, stemmer. Det var bare ett egg som ble befruktet, så må bare krysse alt for at det utvikler seg bra og duger for innsett :nailbiting:

Ånei, det var leit, hadde virkelig trua her :(Ja, disse hormonene lurer oss godt, har alle symptomene hver gang. Gjør skuffelsen enda værre på en måte. Flott at du velger å bli med videre. Hausken sa til meg at de ikke har noe stengt i sommer, så det burde nok gå bra:love7
Å har de åpent i sommer? Så supert!:) Jeg satt og Googlet i går, men fant ingen info. Hadde derfor begynt å forberede meg på at vi kanskje ikke kommer igang igjen før i august.

Ja, stemmer. Det var bare ett egg som ble befruktet, så må bare krysse alt for at det utvikler seg bra og duger for innsett :nailbiting:
Så nervepirrende og spennende Liille, men da har du ihvertfall ett! Krysser alt for at det er «the one»! Blir det innsett i morgen da?

Jeg fikk telefon nå om at kun 1 egg har blitt befruktet, så får man håpe det ene egget utvikler seg.. :nailbiting: Vanskelig å prøve å være optimistisk, men har ikke noe annet enn håpet akkurat nå.

Skjønner godt. Jeg har også nå nettopp vært på ul. 5 eggposer, kun på venstre side. Ikke stort. Skuffa. Egguttak på søndag.

Å har de åpent i sommer? Så supert!:) Jeg satt og Googlet i går, men fant ingen info. Hadde derfor begynt å forberede meg på at vi kanskje ikke kommer igang igjen før i august.
Ja, legen mente så. Ellers hadde jeg ikke turt og vente en syklus for testresultater. Tiden er ikke på vår side akkurat:meh:

Så nervepirrende og spennende Liille, men da har du ihvertfall ett! Krysser alt for at det er «the one»! Blir det innsett i morgen da?

Huff, ja.
De satt opprinnelig opp tirsdag, men virket som om innsett kunne bli noe før, hvis det blir noe av. Så får bare se om de ringer.

Å Saltvann, nå hadde jeg gledet meg til å lese gode nyheter, hadde sånn troa jeg også! Skjønner godt du er skuffet nå. Godt du har noen fine dager sammen med familien og se frem til. ❤️
Jeg skal ha samtale med Hausken på torsdag, fikk Q10 i posten i dag og startet med DHEA igjen. Vi gir oss ikke!!

Ja, det var kjipt. Jeg er nok ganske sikker på at noe skjedde, men at det glapp. Jeg fikk positiv test 11 dpo, 13 dager etter ovitrellen. Så var vel et dårlig egg.

Ja, Hausken sa også til meg at vi kan ta en samtale. For min del trenger jeg ingen samtale, de kan jo bare sette opp en plan. Jeg har skrevet en mail om diverse synspunkter. 2 faktisk :joyful:

Last edited:

Ja, gir meg ikke så lett :) Men at det skal være sååå vanskelig! Ja, jeg fikk beskjed om at det samme. Jeg håper vi kan styre syklusen litt med noen piller, så vi kan tilpasse neste runde rett før ferien :) Tusen takk :)

Litjmora når tester du? Du er 10 dpo i dag?
9 dpo i dag. Satt faktisk akutatt å vurderte om jeg skal teste i morgen eller ikke. På en måte så vil jeg vente til blodprøven, men samtidig så er jeg jo en svært nysgjerrig person.....
Får se hva hode tenker i morgen tidlig :rolleyes:

Back
Topp